VMware inovoval partnerský program

23. 5. 2019. (redaktor: František Doupal, zdroj: VMware )
Na konferenci Partner Leadership Summit společnost VMware představila výrazně zjednodušený, flexibilní partnerský program VMware Partner Connect, který bude spuštěn počátkem příštího roku. Program umožní partnerům spolupracovat se společností VMware způsobem, jaký vyhovuje jejich vlastním obchodním modelům.

Díky programu VMware Partner Connect získají partneři větší flexibilitu při naplňování potřeb zákazníků a budou moci lépe využít příležitosti k prodeji technologií a služeb společnosti VMware. Partneři budou získávat ocenění a odměnu podle hodnoty poskytované zákazníkům, s jednoznačnější cestou k ziskovosti.

„VMware představuje nový způsob spolupráce, který vychází z požadavků, potřeb a připomínek našich partnerů. VMware Partner Connect se stane jediným partnerským programem pro všechny obchodní modely,“ řekl Jenni Flinders, viceprezidentka společnosti VMware pro globální prodejní kanály. „Nový program partnerům zásadně zjednodušuje náš společný prodej a investice v souvislosti s nástupem technologií VMware nové generace a umožní jim realizovat vyšší hodnotu v průběhu celého obchodního cyklu zákazníka.“

Program VMware Partner Connect nabídne tři kategorie: Partner, Advanced Partner a Principal Partner. Do kategorie Principal Partner budou spadat nejkompetentnější partneři s certifikací Master Services Competency,kteří dokáží zákazníkům pomoci s výběrem a implementací řešení VMware pro různé strategické potřeby IT. Partneři v kategorii Principal budou získávat komplexní odměnu včetně pobídek k zavádění technologií a spotřebě služeb a budou mít prioritní postavení při společném obchodním plánování se společností VMware a společných prodejních příležitostech.

VMware bude od partnerů v novém programu očekávat, že prokáží základní úroveň schopností získáním certifikací VMware Solution Competency. Certifikace se zaměřují na prodejní dovednosti, znalost architektury a implementační schopnosti. S tím, jak budou partneři postupně investovat do zvyšování úrovně svých schopností a dosahovat nastavených hranic objemu prodeje či spotřeby služeb, budou mít možnost získávat vyšší odměnu, včetně vyšší marže při nákupu i prodeji nebo pobídek k implementaci a spotřebě.

Před spuštěním programu bude VMware partnerům pomáhat s přechodem na nový model spolupráce a poskytovat jim podporu, zdroje a školení. Další informace o programu jsou k dispozici zde.

Podobné články

Přehled nejdůležitějších novinek z konference Microsoft Inspire 2021

23. 7. 2021. (redaktor: František Doupal, zdroj: Microsoft)
Virtuální partnerská konference společnosti Microsoft i letos umožnila přinesla řadu zajímavých novinek, které byly často výrazně poznamenány uplynulým rokem plným nebývalých změn, urychlených inovací a digitální transformace. Pojďme se proto společně za konferencí poohlédnout a připomenout si to nejzajímavější, co v jejím průběhu zaznělo. Čtěte více

Novinka od Oraclu umožňuje zákazníkům zrychlit migraci do cloudu a snížit náklady

9. 7. 2021. (redaktor: František Doupal, zdroj: Oracle)
Nový program Oracle Support Rewards má zákazníkům pomoci urychlit migraci do cloudu a zároveň jim snížit náklady na podporu softwarových licencí. Pokud se zákazníci nově rozhodnou k nákupu služeb Oracle Cloud Infrastructure (OCI), mohou nyní získat odměny, které sníží nebo dokonce zcela vykompenzují jejich platby za podporu u licencí softwaru Oracle v režimu on-premise (lokálně). Čtěte více

ATC oživilo nabídku motivačního programu Žiju si/Užívaj si

16. 6. 2021. (redaktor: František Doupal, zdroj: AT Computers)
Společnost AT Computers podstatně oživila motivační program Žiju si/Užívaj si. Katalog dárků je doplněn o množství nových produktů, ze kterých si vybere opravdu každý. Čtěte více

HP rozšiřuje partnerský program HP Amplify na retail a etail prodejce

17. 5. 2021. (redaktor: František Doupal, zdroj: HP Inc.)
Společnost HP Inc. oznámila rozšíření svého programu HP Amplify — na rozsáhlý ekosystém, tvořený více než 1 350 maloobchodními partnery, kteří se rekrutují z online byznysu a kamenných prodejen. Optimalizace programu má podněcovat dlouhodobý růst a digitální transformaci v souladu s měnícím se spotřebitelským prostředím. Čtěte více