V Trasku vzniklo oddělení zaměřené na zákaznické inovace

22. 8. 2012. (redaktor: Petra Piscová, zdroj: Trask)
Ve společnosti Trask solution vzniklo nové oddělení Research & Development (R&D), které řídí Jan Antoš, Senior Manager společnosti. Oddělení má za cíl podporu nových inovativních myšlenek a schopnost přenášet je ke klientům.

Cílem je, aby byla společnost v České republice považována za inovátora a za firmu, která je, co se týče znalostí a schopnosti dodat, na špici. Spokojenost klientů a růst objemu zakázek, které jí byly svěřeny, svědčí o tom, že se daří tento cíl naplňovat.

Společnost Trask solution má inovace a znalosti jako své hlavní hodnoty a je díky tomu známá v oblastech jako je BPM, Cloudové řešení, Document Management, Integrace nebo kontrola kvality. Nové oddělení Research & Development na tyto úspěchy navazuje. Jeho cílem je propojit inovátory ze strany zákazníků se specialisty z Trasku a najít správná témata a čas, kdy se jim věnovat.

Pro uvedení skutečně inovativních řešení je nutná spolupráce se zákazníky od samého počátku. Ze zákazníků se tak stávají partneři inovací a získávají tak výhodu při uvádění nových služeb na trh.

V rámci R&D se mění i model spolupráce se zákazníky, kdy jde o společné investování do nových oblastí a společný vstup na trh s inovativními službami. S partnery spolupracuje od počátečního konceptu až do realizace služby. Zákazník tak získává skutečnou konkurenční výhodu a náskok před konkurencí.

Takový přístup vyžaduje oboustrannou důvěru. Zde Trask staví na svém dlouholetém vztahu se svými zákazníky a k novým přístupům také využívá šířku a hloubku svých znalostí v oblasti SOA architektury, služeb v cloudu, integrace v rámci sociálních sítí atp. Pro partnery všechny tyto technické možnosti předkládá ve srozumitelné formě funkcí, které jsou dostupné pro zákazníky nebo jim například umožňují lépe poznat zájmy a potřeby klientů.

Štítky: 

Podobné články

Jan Antoš, technologický ředitel společnosti Trask

Tichá revoluce, která zásadně mění, jak tvoříme a využíváme IT

21. 6. 2023. (redaktor: František Doupal, zdroj: Trask Solutions)
Budoucnost nepřichází postupně, ale ve skocích. Jeden z nich právě prožíváme. A jenom ti odvážní a připravení dokážou takového skoku využít. Čtěte více
Oldřich Hollmotz, Trask

Trask: Oldřich Hollmotz

9. 3. 2016. (redaktor: František Doupal, zdroj: Trask)
Společnost Trask posílil Oldřich Hollmotz, který vede kompetenční tým zaměřený na oblast portálů a mobilních řešení. Mezi jeho priority patří posílit metodologické zázemí pro snadnou provozovatelnost portálů, posílení vazby na klíčové zákazníky i formulování nabídky pro nové subjekty. Čtěte více
Tomáš Rodný, HR manažer společnosti Trask

Trask: Tomáš Rodný

15. 2. 2016. (redaktor: František Doupal, zdroj: Trask)
HR manažerem společnosti Trask byl jmenován Tomáš Rodný. Mezi jeho první úkoly patří nastavení systematického rozvoje zaměstnanců, jejich vzdělávání a motivace. Další náplní práce a zároveň jednou ze strategických priorit Tomáše Rodného je vytváření prostředí, ve kterém se mohou zaměstnanci dlouhodobě rozvíjet po lidské a profesní stránce. Čtěte více
Petr Dlouhý z Trasku

Trask: Petr Dlouhý

14. 8. 2012. (redaktor: Petra Piscová, zdroj: Trask)
Trask oznámil, že jeho obchodní tým rozšířil Petr Dlouhý. Do společnosti nastoupil s cílem zastřešit obchodní aktivity v rámci finančních institucí, hlavně bankovních domů. Čtěte více