UPC DTH uvedlo službu freeSAT

6. 9. 2011. (redaktor: Richard Voigts, zdroj: UPC)
U služby freeSAT zákazník neplatí instalaci ani pronájem set-top boxu a je mu zdarma poskytnuta přístupová karta. Klienti nemusejí platit měsíční poplatky. Prodej freeSAT jde čtyřmi kanály. Jedním z nich je dealerský, UPC hledá nové prodejce.
Stanislav Barvíř, Jiří Kraval, Jim Hlefgott, Magnus Ternsjoe, všichni UPC

Produkt freeSAT přináší zákazníkům více možností a širší nabídku kanálů. Změny se týkají zejména úspory v oblasti vstupních nákladů, kdy u některých balíčků zákazník neplatí instalaci zařízení, pronájem set-top boxu a především je mu zdarma poskytnuta přístupová karta. Nově v případě produktu freeSAT za kartu klienti nemusejí platit měsíční poplatky. Jedinými náklady tak zůstávají aktivační poplatek, který je hrazen jednorázově, a roční administrativní poplatek.

Prodej freeSAT jde čtyřmi kanály. Jedním z nich je dealerský a UPC hledá nové prodejce.

Náklady na freeSAT kartu jsou po dobu prvních tří let reálně nižší než v případě konkurence. Pokud se zákazník rozhodne změnit svůj produktový balíček, nemusí už kontaktovat obchodního zástupce a není třeba provádět úpravy ve smlouvě. Nyní postačí, když zatelefonuje do zákaznického centra nebo zadá svůj požadavek prostřednictvím webové stránky (www.freesattv.tv). Důležité je také upozornit na to, že ceny vyšších programových balíčků jsou pro držitele freeSAT karty nižší než současné ceny u všech ostatních poskytovatelů satelitního vysílání (údaj podle cen na trhu k 1. září 2011).

Nový přístup k poskytování satelitního vysílání vysvětluje Managing Director UPC DTH Magnus Ternsjö: „Snažíme se našim klientům vyjít vstříc ve všech oblastech a chceme uspokojit jejich poptávku po produktu se zajímavým domácím a mezinárodním obsahem bez měsíčních poplatků. Také bych rád zdůraznil naši kvalitní péči o zákazníky a atraktivní ceny. Nové logo v sobě snoubí veškeré znaky kvality známé u naší předchozí značky UPC Direct, ale hlavní sdělení je jasné - nyní je možné získat skvělý zážitek ze sledování televize bez měsíčních poplatků, stejně jako další doplňkové služby.”

Cílem změny názvu a loga je snadnější odlišení produktů UPC DTH od ostatních poskytovatelů satelitní televize a zdůraznění našeho nového a flexibilního produktového řešení.

UPC Direct mají sloužit k „absolutní zábavě bez technických zádrhelů“, není pochyb. Pokud však zákazník na nějaké komplikace narazí, může se obrátit na zákaznické centrum buď telefonicky, nebo prostřednictvím webové stránky, a vyřešit tak všechny problémy rychle a spolehlivě. “Disponujeme precizním centrem zákaznické podpory, které bylo nedávno oceněno za vynikající kvalitu služeb v soutěži Contact Center World Awards. Jsme přesvědčeni, že našim klientům poskytujeme prvotřídní zákaznickou podporu a přinášíme do Česka novou úroveň péče o zákazníky, v souladu se strategií UPC DTH,” řekl Tunde Hubina, Costumer Care Director.

Karta kreeSAT přináší zábavu a nabízí spoustu zajímavého televizního obsahu bez měsíčních poplatků s možností výhodných a snadných zlepšení.