U:fon změnil logo
Krátce po změně vlastníka představil U:fon omlazené logo. To dále rozvíjí původní, ale je modernější a navíc vyjadřuje některé změny, kterými U:fon v posledním roce prošel.
- 21. 4. 2011
- 0 min
„Hlavní změna je patrná na první pohled – logo U:fon ztrácí anténu. Chceme tak symbolicky vyjádřit fakt, že technologie pro nás není to nejdůležitější, hlavní jsou služby, které poskytujeme našim zákazníkům. Navíc letos jsme spustili i aDSL službu, takže anténa ztrácí původní opodstatnění,“ vysvětlila Studničková. Logo se začne ve vizuálech a kampaních U:fona objevovat postupně od konce dubna.
Další změny jsou méně viditelné, ale praktické. Především je zvolen modernější, bezpatkový font. A zjednodušuje se i použití charakteristické dvojtečky, která nyní bude vždy držet jednotnou barevnost s nápisem U:fon (dosud se barvy střídaly).
„Základní podoby loga jsou pouze prvním krokem. Nyní zpracováváme i další kreativní variace základního tvaru i barevné škály tak, abychom nebyli nijak omezováni při aplikacích pro různé příležitosti a na různé materiály,“ doplnila Studničková.