TP-Link s novým vzhledem a identitou značky

24. 8. 2016. (redaktor: František Doupal, zdroj: TP-Link)
Společnost TP-Link představila celkovou transformaci značky a vizuální identity. Cílem výrobce je přizpůsobit se životnímu stylu spotřebitelů, kteří jsou aktivní na internetu. Mimo již tradičních bezdrátových technologií společnost postupně rozšiřuje svůj záběr i do oblastí chytré domácnosti, chytrých telefonů a chytrého příslušenství.

Společnost TP-Link se rozhodla pro posílení značky v zájmu dalšího vývoje a s přihlédnutím k celkové korporátní strategii jí vtiskla novou podobu. „Během posledních dvaceti let tým výzkumu a vývoje společnosti TP-Link systematicky pracoval na tom, aby splnil potřeby desítky milionů svých zákazníků. Momentálně se vydáváme na další cestu, abychom vyhověli požadavkům dnešního on-line životního stylu,“ uvedl Jeffrey Chao, předseda a prezident TP-Linku. „Jelikož se naše portfolio dále rozrůstá, je vhodná doba, aby tuto skutečnost reflektovala i naše značka. V nadcházejících měsících s potěšením představíme celému světu nový TP-Link a přineseme zákazníkům nově vyvinuté produkty a lepší zážitky.“

TP-Link v souladu s novou korporátní strategií provedl hned několik změn své korporátní identity a podoby své značky. Novým sloganem „Reliably Smart“ navazuje na předchozí slogan a zároveň podtrhuje svůj posun k chytrým produktům. Nové logo společnosti charakterizuje šipka směřující do středu, která odkazuje k příslibu společnosti, že v centru její pozornosti je na prvním místě zákazník a jeho současné potřeby.

Společnost také změnila jméno v logu na všechna malá písmena. V textu bude své jméno psát TP-Link místo TP-Link, což dodá názvu jednodušší a přívětivější podobu. Své produkty opatří společnost novými obaly, které zlepší schopnost prodeje. Úprav se dočkají i webové stránky, produkty na nich budou prezentovány srozumitelněji. A konečně poslední proměna se týká barevné palety značky, která dostala povzbudivější a lákavější tón, takže ladí s celkovým duchem nového brandu.

„Zákazníci jsou dnes zahlceni stále se měnícími technologiemi. Potřebují lepší výkon, aby udrželi krok s okolím, ale jsou také zmateni přebytečným množstvím informací o vlastnostech a funkcích,“ řekl Brian Meyers, strategický ředitel FutureBrand. „Viděli jsme potenciál v uživatelském zjednodušení a zároveň posílení výkonnosti. Chytré, pokrokové a pro lidi. Taková by měla být nová identita produktů TP-Linku a jejich balení by o tom mělo vypovídat. Věříme, že nová podoba umožní TP-Linku udělat velký krok od domácího připojení k propojení všech potřeb moderního životního stylu.”

Na webových stránkách TP-Link.com, profilech a kanálech na sociálních sítích, obalech výrobků a projekcích v obchodech se objeví jasnější barvy a silnější písmo. Změny se odrazí již na nejnovějších modelech, jako je Talon AD7200.

Podobné články

Lama Plus je nejlepším distributorem Verbatimu v oblasti optických médií za rok 2024

9. 5. 2025. (redaktor: František Doupal, zdroj: Lama Plus)
Na mezinárodní konferenci Verbatim Summit 2025, která se letos konala na Maltě, získala společnost Lama Plus prestižní ocenění Best Performance Optical Media 2024. Toto ocenění uděluje společnost Verbatim svým nejúspěšnějším partnerům za mimořádné prodejní výsledky a obchodní přínos v oblasti optických médií. Čtěte více

ATC obhájilo dvojici ocenění společnosti Epson

30. 4. 2025. (redaktor: František Doupal, zdroj: AT Computers)
Distributor AT Computers obhájil loňská vítězství a opět získala dvě prestižní ocenění od společnosti EPSON. Společnost se konkrétně stala Největším distributorem hardwaru a Největším distributorem spotřebního materiálu. Čtěte více

ASBIS CZ má nyní v portfoliu produkty Lenovo

22. 1. 2025. (redaktor: František Doupal, zdroj: ASBIS CZ)
Distributor ASBIS CZ se zařadil mezi partnery společnosti Lenovo a od ledna 2025 tak ve svém portfoliu nabízí široké spektrum produktů tohoto výrobce. Čtěte více

Xerox se stane novým majitelem Lexmarku

13. 1. 2025. (redaktor: František Doupal, zdroj: Xerox)
Očekává se, že transakce mezi tradičními tiskárenskými společnostmi bude uzavřena ve druhé polovině roku 2025. Cena obchodu se pohybuje okolo 1,5 miliardy USD Čtěte více