TP-Link ČR má vlastní YouTube kanál

1. 1. 2014. (redaktor: Pavel Gregor, zdroj: TP-Link)
Společnost TP-Link spustil na českém trhu svůj vlastní YouTube kanál. Slouží nejen koncovým uživatelům, ale také prodejcům.

V průběhu času se na něm budou objevovat lokalizovaná videa přibližující vlastnosti jednotlivých produktů a možnosti jejich využití. Tyto materiály lze využít také pro podporu prodeje – ať již v e-shopech nebo na kamenných prodejnách.

Videa budou zároveň zveřejňována také na partnerském portálu www.tplinkpartner.cz, na němž obchodní partneři společnosti TP-Link naleznou vždy aktuální přísun zajímavých informací.

Odkaz na kanál je www.youtube.com/user/TPLINKCZ.

Podobné články

ATC obhájilo dvojici ocenění společnosti Epson

30. 4. 2025. (redaktor: František Doupal, zdroj: AT Computers)
Distributor AT Computers obhájil loňská vítězství a opět získala dvě prestižní ocenění od společnosti EPSON. Společnost se konkrétně stala Největším distributorem hardwaru a Největším distributorem spotřebního materiálu. Čtěte více

ASBIS CZ má nyní v portfoliu produkty Lenovo

22. 1. 2025. (redaktor: František Doupal, zdroj: ASBIS CZ)
Distributor ASBIS CZ se zařadil mezi partnery společnosti Lenovo a od ledna 2025 tak ve svém portfoliu nabízí široké spektrum produktů tohoto výrobce. Čtěte více

Xerox se stane novým majitelem Lexmarku

13. 1. 2025. (redaktor: František Doupal, zdroj: Xerox)
Očekává se, že transakce mezi tradičními tiskárenskými společnostmi bude uzavřena ve druhé polovině roku 2025. Cena obchodu se pohybuje okolo 1,5 miliardy USD Čtěte více

Investiční skupina Thein získává společnost CubeTeam specializující se na zakázkový vývoj aplikací

8. 1. 2025. (redaktor: František Doupal, zdroj: Thein Digital)
Digitální část české investiční skupiny Thein získala společnost CubeTeam, která se specializuje na zakázkový vývoj aplikací. Akvizice posílí tým vývojářů a podpoří strategii skupiny v oblasti digitálních technologií. Zakladatelé firmy CubeTeam se také stávají součástí skupiny Thein a budou posilovat stávající a rozvíjet nové obchodní příležitosti. Čtěte více