Tech Data, Microsoft a Navertica přinášejí podnikový systém pro menší firmy

5. 2. 2021. (redaktor: František Doupal, zdroj: Tech Data Distribution)
Řada menších a středních společností dnes hledá vhodné řešení v podobě ERP systému pro své podnikání. Takové systémy jsou však často drahé a menším společnostem se nevyplatí. Řešení společností Tech Data, Microsoft a Navertica, postavené na Microsoft Dynamics 365 Business Central, však umožňuje nasadit cloudový ERP systém formou služby financované na bázi měsíčních plateb.

Většinu firem trápí podobné obtíže. Stávající systémová podpora nestačí tempu růstu firmy, systémy nejsou propojené nebo neumí sledovat data. Podle výzkumu společnosti McKinsey & Company má 54 % firem problémy s neintegrovanými systémy a procesy a 50 % firem tvrdí, že vytvoření reportu a vytváření poznatků z dat je problematické. I menší a střední firmy si musí vést kvalitní evidenci a mít moderní systém. Při stabilním růstu přijde čas, kdy bude potřeba přejít z Excelu nebo menších účetních a ekonomických softwarů o level výš, aby vyřešily uvedené obtíže a mohly udržet a rozvíjet své podnikání. Tech Data spolu s Naverticou nabízejí systém pro plánování podnikových zdrojů, tzv. Enterprise Resource Planning (ERP) řešení, které jim v tom může pomoci, za cenu, která je udržitelná.

Tento moderní ERP systém je uceleným řešením pro řízení podnikových procesů a využívají ho firmy po celém světě. Systém je provozován v cloudu s vysokou dostupností a poskytovatel zajišťuje průběžný update a upgrade (minimálně 2× ročně) včetně příslušné legislativy. Zahrnuje všechny potřebné funkce pro oblast účetnictví, financí, skladového hospodářství, nákupu a závazků, prodeje a pohledávek, výroby, projektového řízení a servisu. Řešení je integrované s Microsoft 365 a díky vestavěné inteligenci je snadno použitelné a pomáhá zkvalitňovat obchodní rozhodování.

Moderní podnikový systém na bázi měsíčního předplatného bez počátečních nákladů

Microsoft Dynamics 365 Business Central je cloudové řešení typu „vše v jednom“, které efektivně propojuje procesy všech oblastí společnosti. Díky balíčkové formě, kterou nabízí Tech Data s implementačním partnerem Navertica, mohou zákazníci platit pouze měsíční platby za zvolený typ přednastaveného balíčku, a to bez nákladné investice za implementaci systému. Ceny se pohybují už od 90 eur měsíčně za uživatele.

Balíčkové řešení umožňuje rychlé nasazení, přibližně do jednoho měsíce, které není ve světě informačních podnikových systémů zvykem. Řešení je vhodné pro firmy od jednoho do 250 uživatelů. Zároveň tím, že je cloudového typu, není potřeba si pořizovat žádný dodatečný hardware.

V současnosti je možné si zvolit ze čtyř typů předdefinovaných řešení:

  • Edice Fiscal – pokrývá systémy pro finanční procesy jako využívání funkce účetnictví a finance včetně prodejních i nákupních faktur pro menší organizace.
  • Edice Trade – nabízí vhodné řešení pro menší a střední organizace, které potřebují využívat skladové funkce s nákupem, prodejem a skladem, propojenými s účetnictvím a financemi.
  • Edice Trade Plus – zahrnuje řešení pro správu pokročilých skladových operací s podporou čárových kódů, a i manipulačních jednotek a mobilních terminálů.
  • Edice Custom – je vhodné pro pokrytí procesu výroby a/nebo servisu či pro specifickou potřebu organizace.

Plusy i pro resellery

Balíčkové řešení je výhodné nejen pro zákazníky, ale nabízí značné výnosy i pro ty, kteří se rozhodnou jej přeprodávat. Reselleři mohou mít z přeprodeje provizi až 50 % z cen za službu měsíčně a další benefity. Na nich je identifikace a kvalifikace zájemce a úvodní představení řešení. Samotné nasazení či správa systému jde mimo ně, ale i přes to získávají pravidelnou měsíční provizi za každý prodaný balíček. Informace pro partnery nabízí společnost Tech Data na své stránce Partner to Partner.

Pro více informací o produktu či případné spolupráci kontaktujte Naďu Vyhlídalovou ze společnosti Tech Data na emailu: nada.vyhlidalova@techdata.com.

Profilová karta firmy

TD SYNNEX

TD SYNNEX

Společnost TD SYNNEX je jedním z největších celosvětových distributorů informačních technologií. Pomáháme společnostem jako HP, Dell, IBM, Microsoft — a stovkám dalších — uvádíme jejich produkty na trh a nabízíme širokou řadu služeb technické a prodejní podpory.

Pro naše obchodní partnery zajišťujeme certifikace, školení, instruktáže, podporu a pomáháme jim provádět konfigurace, instalace a financování zakoupených řešení. Mnoho hardwarových i softwarových řešení, která používáme každý den, prošlo při cestě na trh našimi logistickými centry.

Zobrazit detail firmy

Podobné články

Jakub Opálka (Salesforce): AI přináší do oblasti CRM systémů zásadní změny

11. 6. 2024. (redaktor: František Doupal, zdroj: DCD Publishing)
Rozhovor s Jakubem Opálkou, territory managerem společnosti Salesforce, odhaluje vliv umělé inteligence (nejenom) na svět podnikových CRM systémů. Kromě dopadů a využití AI v oblasti CRM platforem jsme hovořili také o bezpečnosti dat, které AI svěřujeme, nebo o vnímání důvěry v digitální éře. Prostor dostalo i působení společnosti Salesforce na českém trhu. Čtěte více

Čeští a slovenští e-shopaři tápou v datech a cenotvorbě

24. 9. 2025. (redaktor: František Doupal, zdroj: Seyfor)
Více než polovina e-shopařů v Česku a na Slovensku přiznává problémy při práci s daty nebo nastavením cenové strategie a 49 % velkých e-shopů se potýká s tvorbou pokročilých reportů. Průzkum společnosti Seyfor dále naznačuje, že ani zavedený ERP systém není zárukou efektivního rozhodování, pokud s ním e-shop neumí správně pracovat. Čtěte více

Progress Software zpřístupňuje důvěryhodnou GenAI firmám všech velikostí

22. 9. 2025. (redaktor: František Doupal, zdroj: Progress)
Progress Agentic RAG (Retrieval-Augmented Generation – RAG) má za cíl zpřístupnit spolehlivou a ověřitelnou generativní AI týmům a firmám všech velikostí. Tento krok představuje zásadní milník v oblasti cenově dostupných AI inovací – zejména pro firmy, které chtějí využívat výhody velkých jazykových modelů (LLMs) s výsledky založenými na vlastních obchodních datech. Čtěte více
Zleva Maroš Krnáč (Radium), Miroslav Bielčik (Commander), Martin Cígler (Seyfor), Jiří Kudrna (Radium).

Seyfor posiluje v oblasti telematiky a IoT

10. 9. 2025. (redaktor: František Doupal, zdroj: Seyfor)
Společnost Commander Services, která je součástí skupiny Seyfor, uzavřela akvizici 100% podílu ve firmě Radium, vývojáři systému Fleetware pro GPS monitoring vozidel, správu flotil a integrované IoT scénáře. Transakce významně rozšiřuje působnost Commanderu na českém trhu a posiluje jeho vývojové kapacity v oblasti softwaru i hardwaru. Čtěte více