Tech Data, Microsoft a Navertica přinášejí podnikový systém pro menší firmy

5. 2. 2021. (redaktor: František Doupal, zdroj: Tech Data Distribution)
Řada menších a středních společností dnes hledá vhodné řešení v podobě ERP systému pro své podnikání. Takové systémy jsou však často drahé a menším společnostem se nevyplatí. Řešení společností Tech Data, Microsoft a Navertica, postavené na Microsoft Dynamics 365 Business Central, však umožňuje nasadit cloudový ERP systém formou služby financované na bázi měsíčních plateb.

Většinu firem trápí podobné obtíže. Stávající systémová podpora nestačí tempu růstu firmy, systémy nejsou propojené nebo neumí sledovat data. Podle výzkumu společnosti McKinsey & Company má 54 % firem problémy s neintegrovanými systémy a procesy a 50 % firem tvrdí, že vytvoření reportu a vytváření poznatků z dat je problematické. I menší a střední firmy si musí vést kvalitní evidenci a mít moderní systém. Při stabilním růstu přijde čas, kdy bude potřeba přejít z Excelu nebo menších účetních a ekonomických softwarů o level výš, aby vyřešily uvedené obtíže a mohly udržet a rozvíjet své podnikání. Tech Data spolu s Naverticou nabízejí systém pro plánování podnikových zdrojů, tzv. Enterprise Resource Planning (ERP) řešení, které jim v tom může pomoci, za cenu, která je udržitelná.

Tento moderní ERP systém je uceleným řešením pro řízení podnikových procesů a využívají ho firmy po celém světě. Systém je provozován v cloudu s vysokou dostupností a poskytovatel zajišťuje průběžný update a upgrade (minimálně 2× ročně) včetně příslušné legislativy. Zahrnuje všechny potřebné funkce pro oblast účetnictví, financí, skladového hospodářství, nákupu a závazků, prodeje a pohledávek, výroby, projektového řízení a servisu. Řešení je integrované s Microsoft 365 a díky vestavěné inteligenci je snadno použitelné a pomáhá zkvalitňovat obchodní rozhodování.

Moderní podnikový systém na bázi měsíčního předplatného bez počátečních nákladů

Microsoft Dynamics 365 Business Central je cloudové řešení typu „vše v jednom“, které efektivně propojuje procesy všech oblastí společnosti. Díky balíčkové formě, kterou nabízí Tech Data s implementačním partnerem Navertica, mohou zákazníci platit pouze měsíční platby za zvolený typ přednastaveného balíčku, a to bez nákladné investice za implementaci systému. Ceny se pohybují už od 90 eur měsíčně za uživatele.

Balíčkové řešení umožňuje rychlé nasazení, přibližně do jednoho měsíce, které není ve světě informačních podnikových systémů zvykem. Řešení je vhodné pro firmy od jednoho do 250 uživatelů. Zároveň tím, že je cloudového typu, není potřeba si pořizovat žádný dodatečný hardware.

V současnosti je možné si zvolit ze čtyř typů předdefinovaných řešení:

  • Edice Fiscal – pokrývá systémy pro finanční procesy jako využívání funkce účetnictví a finance včetně prodejních i nákupních faktur pro menší organizace.
  • Edice Trade – nabízí vhodné řešení pro menší a střední organizace, které potřebují využívat skladové funkce s nákupem, prodejem a skladem, propojenými s účetnictvím a financemi.
  • Edice Trade Plus – zahrnuje řešení pro správu pokročilých skladových operací s podporou čárových kódů, a i manipulačních jednotek a mobilních terminálů.
  • Edice Custom – je vhodné pro pokrytí procesu výroby a/nebo servisu či pro specifickou potřebu organizace.

Plusy i pro resellery

Balíčkové řešení je výhodné nejen pro zákazníky, ale nabízí značné výnosy i pro ty, kteří se rozhodnou jej přeprodávat. Reselleři mohou mít z přeprodeje provizi až 50 % z cen za službu měsíčně a další benefity. Na nich je identifikace a kvalifikace zájemce a úvodní představení řešení. Samotné nasazení či správa systému jde mimo ně, ale i přes to získávají pravidelnou měsíční provizi za každý prodaný balíček. Informace pro partnery nabízí společnost Tech Data na své stránce Partner to Partner.

Pro více informací o produktu či případné spolupráci kontaktujte Naďu Vyhlídalovou ze společnosti Tech Data na emailu: nada.vyhlidalova@techdata.com.

Profilová karta firmy

TD SYNNEX

TD SYNNEX

Společnost TD SYNNEX je jedním z největších celosvětových distributorů informačních technologií. Pomáháme společnostem jako HP, Dell, IBM, Microsoft — a stovkám dalších — uvádíme jejich produkty na trh a nabízíme širokou řadu služeb technické a prodejní podpory.

Pro naše obchodní partnery zajišťujeme certifikace, školení, instruktáže, podporu a pomáháme jim provádět konfigurace, instalace a financování zakoupených řešení. Mnoho hardwarových i softwarových řešení, která používáme každý den, prošlo při cestě na trh našimi logistickými centry.

Zobrazit detail firmy

Podobné články

Motorola představila řešení „Moto Essentials for Business“ pro malé a střední podniky

20. 3. 2024. (redaktor: František Doupal, zdroj: Motorola)
Platforma Moto Essentials for Business pomáhá IT manažerům v malých a středních podnicích řešit jejich klíčové potřeby v oblasti mobility. Přináší např. přináší bezproblémovou IT podporu, pohodlnou správu zařízení a přidané funkce zabezpečení, jakož i cloudová řešení, jako je například Google Workspace pro zvýšení produktivity. Čtěte více

SAP představil novinky ve správě firemních dat s generativní AI

12. 3. 2024. (redaktor: František Doupal, zdroj: SAP ČR)
Společnost SAP oznámila novinky zaměřené na správu firemních dat. Nejvíce inovací včetně využití generativní umělé inteligence se dočkalo řešení SAP Datasphere. S cílem dále posílit důvěryhodnost dat, která nástroje s umělou inteligencí využívají, rozšířil SAP své partnerství se společností Collibra. Čtěte více
Jaroslav Luc, specialista na digitální transformaci a automatizaci firem v Enehano Solutions

Migrace českých firem do cloudu pokračuje. Čeho se obávají a co je pravda?

5. 3. 2024. (redaktor: František Doupal, zdroj: Enehano Solutions)
Během pár let musí více než tisícovka tuzemských firem přejít do cloudu. Důvodem je transformace populárního podnikového softwaru SAP a ukončení podpory stávajícího necloudového řešení na konci roku 2025. Většina firem se tohoto dlouho odkládaného kroku ale stále obává. Jaké mají důvody a jaká je dnes realita? Čtěte více

Jak může automatizace uvolnit obchodníkům ruce

16. 2. 2024. (redaktor: František Doupal, zdroj: Onlio)
Obchodní úspěch dnes nestojí jen na kvalitě výrobku. Zásadně ho ovlivňuje i obchodní strategie podpořená informačním systémem pro řízení obchodu. Vítězí obchodníci s jasným sdělením a kontrolou nad svými aktivitami, které spravují ve výkonném systému pro řízení vztahů se zákazníky. CRM dnes pomáhají obchodníkům automatizovat jejich každodenní aktivity, řídí rutinní úkoly a včas připomenou deadliny. Čtěte více