T-Mobile hledá franšízanty

2. 12. 2011. (redaktor: Petra Piscová, zdroj: T-Mobile)
T-Mobile po letech otevírá své brány a v rámci rozšiřování sítě partnerských prodejen (tzv. franšíz) nabízí spolupráci dalším obchodníkům, kteří by rádi svou prodejnu spojili se značkou T-Mobile. Místo má pro 30 partnerských prodejen.

„Většina zákazníků stále dává přednost tradičním způsobům nákupu – návštěvu klasického obchodu tedy upřednostňuje před jinými formami. Naším cílem je maximálně dostupná síť prodejních míst, a tím i spokojený zákazník,“ řekl Jan Roule, ředitel rezidentního prodeje v T-Mobile, a dodává: „Nové partnery uvítáme primárně tam, kde podobné kamenné obchody dosud chybí.“

Partnerské prodejny, kterých je aktuálně 76, nabývají na významu a stávají se stěžejním prodejním kanálem. Operátor uvítá nejen další zástupce z krajských měst, ale i menších obcí.

Jaké výhody skýtá Partnerská prodejna T-Mobile?

Jedná se o model podnikání, kdy práva používat značku T-Mobile přechází na podnikatelský subjekt, se kterým operátor uzavře rámcovou smlouvu. Jednoznačnou výhodou je spojení se značkou T-Mobile. Pro nové podnikatele je tedy příležitostí, jak začít bez dlouhého období pokusů a omylů, s jistotou stabilního zázemí zavedeného telekomunikačního operátora. Pro již aktivní obchodní partnery pak skýtá příležitost rozšířit si obzory o další oblast podnikání, seznámení s novým know-how, novými marketingovými postupy a i jiné zajímavé výhody.

Operátor dále zajistí designový návrh interiéru a poskytne rovněž vybavení prodejního místa nábytkem. Prostřednictvím partnera pak nabídne své služby i produkty výrazně podporované zajímavými marketingovými aktivitami. Obchodníci získají potřebné prodejní systémy včetně nezbytných reportů, rovněž také významnou podporu při rozběhu provozu ze strany regionálních manažerů společnosti. T-Mobile, a v neposlední řadě i pravidelná vzdělávací školení z oblasti komunikace, prodejního procesu, práce s aplikacemi, služeb i produktů.

Zájemci se mohou registrovat na webu www.t-mobile.cz/partnerskeprodejny. V každém regionu následně proběhne výběrové řízení. Všichni registrovaní uchazeči z jednotlivých lokalit budou posléze osloveni e-mailem. Těm, kteří postoupí do dalšího kola, pak přijde e-mail s podrobnými informacemi o zahájení procesu výběru.