SMSEagle představil novou verzi SMS brány NXS-9750-3G

8. 4. 2016. (redaktor: František Doupal, zdroj: SMSEagle)
Novinka pro automatické rozesílání a příjem SMS zpráv nabízí ve srovnání s předchozí generací vyšší výkon a dvakrát větší propustnost. Svými vlastnostmi zařízení cílí na náročné uživatele, administrátory sítí nebo webové vývojáře.

SMSEagle NXS-9750-3G je vybaven dvojicí vestavěných 3G modemů s podporou všech používaných frekvencí, díky čemuž lze zařízení využívat téměř po celém světě. Zařízení najde uplatnění například při rozesílání SMS upozornění, pro rozesílání autorizačních tokenů, přeposílání e-mailů do SMS zpráv i pro rozesílku a příjem SMS prostřednictvím HTTP API.

Zařízení běží na linuxovém základu, který přináší potřebnou bezpečnost i stabilitu. Při využití obou modemů nabízí zařízení zabezpečení proti výpadku provozu a umožňěno je dokonce zapojení do clusterů (již od dvou kusů). Samozřejmostí je spolupráce s řadou NMS a dalších systémů, ke kterým patří například Nagios, Zabbix, PRTG, Solarwinds či RSA.

Novinka je vhodná i pro uživatele, kteří vyžadují snadnou integraci do stávající infrastruktury. SMS zprávy jsou rozesílány přímo do mobilní sítě, čímž se ve srovnání s rozesíláním prostřednictvím různých on-line služeb, podstatně zjednodušuje celý procesor, kterým jinak zprávy procházejí. Rozesílka a příjem zpráv navíc není nijak závislý na internetovém připojení a funguje i při jeho výpadku. V místech se špatným pokrytím signálem může pomoci připojení externí antény. Interní SNMP agent poslouží pro monitoring zařízení pomocí SNMP metrik.

Distributorem zařízení na českém trhu je společnost IT Awacs.

Štítky: 

Podobné články

ČTÚ spustil srovnávač cen a kvality volání, SMS, internetu a dalších služeb

3. 3. 2021. (redaktor: František Doupal, zdroj: ČTÚ)
Český telekomunikační úřad 1. března 2021 spustil srovnávací nástroj cen a kvality služeb elektronických komunikací. Spotřebitel může porovnat ceny a parametry mobilního volání, SMS, dat a mobilního internetu. Od dubna přibydou k porovnání služby volání v pevném místě, internetu v pevném místě a placené televize. Čtěte více

Cisco má řadu novinek i výrazně vylepšený Webex

14. 12. 2020. (redaktor: František Doupal, zdroj: Cisco)
Společnost Cisco na konferenci WebexOne představila významné inovace systému Webex, které zákazníkům pomohou pohodlně a efektivně spolupracovat a zlepšit zkušenost zaměstnanců a zákazníků. Mezi další novinky patří fyzické konferenční jednotky a centrum aplikaci Webex App Hub. Čtěte více

Jak na vývoj a prodej aplikací pro platformu innovaphone?

23. 11. 2020. (redaktor: František Doupal, zdroj: Annex Net)
Máte nápady, jak vylepšit komunikační a pracovní procesy v podnicích? innovaphone myApps umožnuje vývoj aplikací pro vaše zákazníky pomocí rozhraní, které obsahuje mnoho základních funkcí. Díky innovaphone App Store pak můžete aplikace nabízet i ostatním zájemcům. Čtěte více

I na českých e-shopech se zákazníky stále častěji komunikuje umělá inteligence

13. 11. 2020. (redaktor: František Doupal, zdroj: Daktela)
Letošní pandemie koronaviru ovlivnila a urychlila změny v mnoha sférách. Jednou z nich je i nákupní chování, kde nebývalý zájem zaznamenali především majitelé e-shopů. S rostoucími prodeji ovšem výrazně vzrostla také míra interakce zákazníků s prodejci. Aby ji internetové obchody dokázaly zvládat, stále více jich využívá programy s umělou inteligencí – chatboty nebo voiceboty. Čtěte více