Smartphone Samsung S III válcuje iPhone

6. 12. 2012. (redaktor: Pavel Gregor, zdroj: Heureka.cz)
Přání dostat pod stromeček chytrý telefon vyslovila necelá třetina Čechů. Na Slovensku je chytrý telefon žádanější, dostat jej k Vánocům si přeje polovina uživatelů internetu. V obou zemích pak přáním vévodí značka Samsung.

Chytrý telefon si častěji přejí muži, což platí pro oba dva státy. V Čechách se jedná o třetinu mužů, na Slovensku o 51 %. „Ženy si chytrý telefon přejí pod stromeček méně, v Česku je to jen 25 % žen,“ řekl Michal Osuský z agentury NMS a dodal: „Technologické novinky jsou přeci jen doménou mužů, i když v současné době je na trhu různé množství smartphonů se zajímavým designem určeným pro ženy.“

Lidé, kteří projevili přání dostat k Vánocům chytrý telefon, si nejčastěji přejí mobilní telefony značky Samsung. Nejžádanějším modelem je pak Samsung Galaxy S III. Korejská značka je na první příčce oblíbenosti u nás i na Slovensku.

„Samsung si lidé přejí nejvíce, 46 % Čechů a 43 % Slováků. Na druhém místě je iPhone, který si přeje 25 % Slováků a jen 18 % Čechů,“ řekl Osuský.

Oblibu značky Samsung potvrzují také data z nákupního rádce Heureka.cz. „Z našich údajů vidíme, že Samsungy jsou třikrát vyhledávanější než iPhony. Zatímco Samsungy jsou ve vyhledávání na prvních dvou příčkách, iPhone figuruje až na dvacátém místě,“ dodal Kamil Demuth z nákupního rádce Heureka.cz.

Lidé letos utratí za vánoční dárky na internetu přibližně 17 miliard korun, což tvoří třetinu celoročního obratu.

Přejete si dostat pod stromeček chytrý telefon? ČRSR
Celá ČRŽenyMužiCelé SRŽenyMuži
ANO28 %31 %25 %50 %51 %46 %
NE72 %69 %75 %50 %49 %54 %
 
Jaký chytrý telefon si přejete? ČRSR
Samsung46 %43 %
iPhone18 %25 %
Nokia17 %12 %
Jiné17 %20 %
Štítky: 

Podobné články

Kdo se může pochlubit titulem ShopRoku od Heureky?

20. 4. 2021. (redaktor: František Doupal, zdroj: Heureka)
Celkem 200 000 hlasů rozhodlo v letošním, už dvanáctém, ročníku soutěže ShopRoku o jejím vítězi. Více než tisíc přihlášených e-shopů a šest milionů recenzí, tak zní shrnutí tří hlavních kategorií, které Heureka každoročně vyhlašuje v soutěži ShopRoku. Čtěte více

Komunikaci celé skupiny Heureka Group vede Martin Žabka

14. 4. 2021. (redaktor: František Doupal, zdroj: Heureka)
Komunikační tým skupiny Heureka Group od března 2021 vede Martin Žabka, který nastoupil na nově vytvořenou pozici Group Head of Communications. Ve své nové roli je zodpovědný za mediální komunikaci, interní komunikaci, sociální sítě a za oblast firemní odpovědnosti pro skupinu devíti zemí střední a východní Evropy, ve kterých Heureka Group působí. Čtěte více

Vloni se v Česku na internetu prodalo zboží a služby za 196 miliard korun

8. 1. 2021. (redaktor: František Doupal, zdroj: APEK)
Internetové obchody zažily v roce 2020 podle očekávání rekordní rok. Podle Asociace pro elektronickou komerci (APEK) a nákupního rádce Heureka.cz dosáhly obraty e-shopů 196 miliard korun, což znamená meziroční růst 26 %. Podíl české e-commerce na maloobchodu v ČR přesáhl 16 %, což znamená skokový růst o přibližně tři procentní body. Čtěte více

Infografika: Koronavirus a nákupy on-line? 51 % Čechů nakoupilo zboží navíc

5. 1. 2021. (redaktor: František Doupal, zdroj: APEK)
Rok 2020 byl ve znamení on-line nákupů. Češi rekordně utráceli a e-commerce se na celém maloobchodě podílela z 16 %. Změny v běžném životě, které přinesl koronovirus a související omezení, ale znamenaly také potřebu pořídit si nové zboží, ať již šlo o více času stráveného doma, home office, distanční výuku či sportování. Čtěte více