Služba HP omezuje chyby a zkracuje reakci prodejců

11. 9. 2009. (redaktor: Milan Loucký, zdroj: )
HP s kanadskou pobočkou přední globální neziskové organizace GS1, zabývající se odstraňováním neefektivity v dodavatelských řetězcích, představila službu cloudu pro sledování a odstraňování potenciálně nebezpečných potravin z dodavatelského řetězce.

Služba GS1 Canada Product Recall poběží na platformě cloud computingu HP pro výrobu, jež umožňuje společnostem vidět a sdílet informace napříč dodavatelským řetězcem. Výrobci potravin a spotřebního zboží mohou pomocí této služby omezit množství chyb, zkrátit dobu reakce na stažení a snížit náklady spojené se správou procesu stažení.

Služba GS1 Product Recall nabídne firmám:
• Jasné pokyny pro nakládání s výrobky, jejich likvidaci a refundaci, jež urychlí proces stažení z prodeje.

• Možnost přizpůsobit upozornění a zacílit relevantní informace na konkrétní maloobchodníky.

• Dohledatelnou historii zabezpečení a auditu, která zajistí shodu s předpisy.

• Zabudované funkce zabezpečení, jež posílají upozornění oprávněným uživatelům a vybraným maloobchodníkům.

Službu GS1 Canada Product Recall, vyvinutou ve spolupráci s hlavním výzkumným pracovištěm HP Labs, tvoří software, služby a infrastruktura HP spolu s platformou Microsoft .NET.

V první fázi bude služba GS1 Canada Product Recall nasazena na kanadský potravinářský průmysl. Do budoucna by měla být zpřístupněna i dalším odvětvím a regionům, které potřebují podobné procesy a služby. Platforma cloud computingu HP pro strojírenství je k dispozici již nyní.