Skylink představil programy i magazín

22. 4. 2011. (redaktor: Andrea Čiháková, zdroj: TradeTec)
Od 1. května se rozšíří programová nabídka satelitní platformy Skylink o devět programů. Navíc od května pro zákazníky Skylinku začne vycházet lifestylový magazín s televizním programem všech televizních kanálů Skylinku na 14 dní.
Zleva sedí šéfredaktor magazínu Skylink TV David Shorf, ředitel marketingu společnosti TradeTec Radim Onderka a výkonný ředitel společnosti TradeTec Jaromír Glisník

Rozšíření programové nabídky

Skylink rozšíří svou nabídku o devět programů, kterými jsou Sport 2, Paprika, Spektrum HD, National Geographic Wild HD, MTVN HD, HBO Comedy, iConcerts, Classica HD a Deluxe Lounge HD. Všechny tyto programy budou vysílány v normě MPEG-4 a budou proto přístupné pouze zákazníkům vybaveným satelitním HD přijímačem.

Televizní magazín Skylink TV

Od května začne také vycházet lifestylový magazín s televizním programem všech televizních kanálů Skylinku na čtrnáct dní (vždy od pondělí do neděle). Magazín bude celobarevný, formátu A4, se 116 stranami a vycházet bude v měsíčním nákladu 200 000 kusů ve dvou jazykových mutacích – češtině a slovenštině. Jeho šéfredaktorem je David Shorf. „Tento magazín je neplaceným bonusem pro hodnotné zákazníky Skylinku,“ uvedl Jaromír Glisník, výkonný ředitel společnosti TradeTec, která je provozovatelem platformy Skylink v České republice.Magazín zatím nebude volně prodejný, ale bude určen jako zákaznický bonus předplatitelům balíčků HD Plus, Multi HD, Kombi a Komplet. První číslo vychází 29. dubna, zákazníkům bude doručeno adresně do schránek.