Servisní středisko CyberPower
CyberPower podepsal smlouvu o servisním zastoupení se společností Dileris. Tímto krokem CyberPower zajistí vyřízení reklamací a poskytování záručního a pozáručního servisu prodejcům i spotřebitelům na území ČR i SR.
- 27. 6. 2011
- 0 min
Doposud byly reklamace vyřizovány prostřednictvím distribučních partnerů. Prodejce i koncový spotřebitel se v případě závady na produktu může obrátit přímo na poskytovatele servisních a reklamačních služeb, společnost Dileris, která jeho požadavek vyřídí v souladu s obchodními a záručními podmínkami výrobce.
V první fázi je takto zajištěn servis pro produkty určené pro montáž do datových skříní. CyberPower tímto krokem zajišťuje jednotný standard a rychlost vyřizování reklamací a posiluje svou pozici na trhu.
Aleš Hill, zástupce CyberPower pro ČR a SR, uvedl: „Oddělení servisního a prodejního kanálu zajistí prodejcům možnost více se zaměřit na jejich primární prodejní aktivity a jejich rychlejší rozvoj. Díky centrálnímu zajištění reklamací a servisu zrychlíme odezvu a budeme moci našim zákazníkům nabídnout také další rozšíření služeb např. v podobě doplňkových záručních balíčků.“