SAP vzdělává partnery

10. 5. 2011. (redaktor: Petra Piscová, zdroj: SAP)
Společnost SAP spustila projekt zaměřený na budování a zdokonalování marketingových a prodejních dovedností u svých partnerů, Partner Enablement Program.

V dubnu se v České republice uskutečnilo první regionální vzdělávací setkání, Partner Sales Camp, kde se za použití tradičních i netradičních metod cvičili zástupci partnerů SAP v dovednostech jako je vedení obchodního jednání nebo prezentace před publikem. Setkání se zúčastnilo celkem devatenáct zástupců osmi partnerů ze čtyř zemí střední a východní Evropy. Českou republiku reprezentovali zástupci společností T-Systems, Ness, Sabris a Pontech. Cílem programu je zvyšování znalostní báze partnerského kanálu SAP, jak po stránce obchodních dovedností, tak produktových znalostí.

Tento program je efektivní. Školení se zúčastnil také jeden projektový manažer bez předchozích prodejních zkušeností a po druhém dni byl na jeho schopnostech vidět značný pokrok. Je důležité, aby každý, kdo přijde nebo může přijít do styku s klientem, měl dostatečné dovednosti a znalosti a mohl mu v případě potřeby podat relevantní informace tím nejvhodnějším způsobem,“ řekl CEE Partner Enablement Manager Zsolt Nogradi, který je za přípravu těchto setkání v našem regionu zodpovědný.

První setkání v rámci programu pokrývalo čtyři země regionu střední a východní Evropy: kromě České republiky šlo o Slovensko, Maďarsko a Společenství nezávislých států. Program byl v této podobě poprvé realizován v regionu CEE.

První část školícího programu, věnovaná předávání znalostí, je vedena online.  Na ni pak navazuje samotný Partner Sales Camp, kde se získané poznatky trénují v praxi a dále rozvíjejí. Každý z partnerů může do programu nominovat tři své zástupce. Většinou jde o konzultanty a sales či presales manažery. Již nyní se připravuje další Partner Sales Camp, do kterého se mohou zájemci z řad partnerů hlásit.