SAP přislíbil podporu systému SAP S/4HANA až do roku 2040

11. 2. 2020. (redaktor: František Doupal, zdroj: SAP)
Společnost SAP SE odstartovala nový rok oznámením garance podpory nové generace podnikového informačního systému SAP S/4HANA, a to až do roku 2040. Poprvé v historii se největší evropský softwarový výrobce zavazuje přinášet inovace vlajkové lodi produktů pomocí aktualizací minimálně následujících 20 let.

Nová strategie podpory řešení SAP S/4HANA reaguje na požadavky zákazníků, partnerů a světových uživatelských skupin DSAG a ASUG zajistit stabilitu pro inovace v období neustálých změn. SAP deklaroval dlouhodobý záměr rozvoje řešení SAP S/4HANA jako platformy pro strategickou a funkční podporu nových obchodních modelů. „Zákazníci nám každodenně potvrzují, že jejich rozhodnutí pro SAP S/4HANA bylo správné. Garancí prodloužené podpory jim poskytujeme jistotu při plánování budoucnosti. Jde o významný signál, hlásíme se k ochraně investic našich zákazníků a k dlouhodobému partnerství na jejich cestě k inteligentnímu podnikání, a to s podporou technologií jako je umělá inteligence, strojové učení nebo blockchain,“  uvedl oznámení Peter Demuth, ředitel presales SAP ČR a SAP Slovensko.

Uživatelská skupina SAP opakovaně potvrzuje zájem zákazníků o novou generaci podnikového informačního systému. Každý zákazník SAP o řešení SAP S/4HANA uvažuje a dle průzkumu DSAG více než 49 % zákazníků plánuje přechod na nový systém v následujících třech letech. Na českém trhu je tento trend potvrzen desítkami migrací na novou verzi ročně. Společnost SAP své zákazníky podporuje jak během přípravy na transformaci, tak i v jejím průběhu pomocí programových nabídek, služeb, nástrojů včetně podpory širokého partnerského ekosystému.

Zároveň s oznámením o prodloužení podpory SAP S/4HANA společnost SAP dále prodlužuje podporu řešení SAP Business Suite 7 do konce roku 2027 s další možností rozšířené podpory do konce roku 2030. Tento krok dává zákazníkům více prostoru pro komplexní inovace a transformace podnikových procesů, které přechod na SAP S/4HANA přináší. To potvrdil i Geoff Scott, předseda americké uživatelské skupiny ASUG: „Rozhodnutí o ERP budoucnosti by se nemělo soustředit pouze na technickou migraci na SAP S/4HANA. Mělo by to být o tom, jak nejlépe připravit podnikání společnosti na budoucnost. Toto oznámení není signálem ke zpomalení. Právě naopak, nyní je čas zahájit plánování a posunout se kupředu, aby zákazníci SAP mohli plně využít přínosy nového řešení.“

Podobné články

Koch Industries dokončila akvizici společnosti Infor

9. 4. 2020. (redaktor: František Doupal, zdroj: Infor)
Investiční společnost Koch Industries do Inforu poprvé investovala již v roce 2017. Nyní od Golden Gate Capital získala i zbývající část podniku. Kromě spolupráce v oblasti investic je Koch také jedním z klíčových zákazníků Inforu, když využívá jeho řešení v oblasti ERP, řízení lidských zdrojů, řízení dodavatelského řetězce, správy majetku a finančního řízení. Čtěte více

Co dříve trvalo měsíce, je dnes možné za deset dní

6. 4. 2020. (redaktor: Michala Benešovská, zdroj: DCD Publishing)
Bilance společnosti Konica Minolta posledních pěti let poskytování digitalizačních řešení v ČR uvádí, že její zákazníci za tuto dobu elektronicky zpracovali více než půl miliardy stran o formátu A4. Podle firmy Konica Minolta může digitalizace snížit firmám náklady na zpracování dokumentů o více než polovinu. Více o tom prozradil Lukáš Král, produktový manažer ECM Konica Minolta Business Solutions Czech. Čtěte více

YSoft SafeQ nově zajistí zabezpečení tisku ze SAP

3. 4. 2020. (redaktor: František Doupal, zdroj: Y Soft a SAP)
Obchodní dokumenty spravované v systému SAP mohou být nově zpracovávány formou zabezpečených tiskových front pomocí nástroje YSoft SafeQ. Uživatelé si mohou vytištěné dokumenty vyzvednout na základě autentizace uživatele na jakékoliv tiskárně vybavené YSoft SafeQ v podnikové síti. Čtěte více

Panasonic nabízí komplexní mobilní podnikové softwarové řešení

20. 3. 2020. (redaktor: František Doupal, zdroj: Panasonic)
Společnost Panasonic představila komplexní mobilní podnikové softwarové řešení pro uživatele zařízení Toughbook. Služba Omnia s podporou MCL zákazníkům pomáhá zkrátit dobu potřebnou k uvedení vlastních obchodních softwarových aplikací na trh a pomáhá efektivně uskutečnit digitální transformační projekty. Čtěte více