SAP modernizuje CRM a představuje SAP C/4HANA

11. 6. 2018. (redaktor: František Doupal, zdroj: SAP)
Balík řešení SAP C/4HANA sdružuje CRM nástroje na jednom místě a pomůže firmám lépe plnit potřeby jejich zákazníků a udržet si je. Na konferenci SAPPHIRE NOW v americkém Orlandu společnost dále představila i řešení pro správu dat SAP HANA Data Management Suite, které umožní získat z dat užitečné informace a ty přetvořit v obchodní hodnotu.

„CRM systémy byly tradičně hlavně o prodeji, řešení SAP C/4HANA je zaměřené na spotřebitele,“ představil řešení Bill McDermott, CEO SAP, a dodal: „Jednotlivé části firmy se musí soustředit na komplexní pohled na zákazníka. Pokud spojíte všechny SAP aplikace do inteligentního cloudového balíku, poptávkový řetězec přímo ovlivní chování dodavatelského řetězce."

SAP C/4HANA je integrované řešení navržené s cílem změnit dosavadní zaměření CRM pouze na obchod. Po akvizici lídrů na trhu, jako jsou Hybris, Gigya a CallidusCloud, propojil SAP řešení pro podporu všech front-office funkcí včetně ochrany dat spotřebitelů, marketingu, obchodu nebo zákaznického servisu. Balíček obsahuje řešení SAP Marketing Cloud, SAP Commerce Cloud, SAP Service Cloud, SAP Customer Data Cloud včetně nových řešení Gigya, i SAP Sales Cloud včetně CallidusCloud. Součástí SAP C/4HANA budou i funkce z dosavadního portfolia SAP Hybris.

SAP Leonardo a inteligentnější podniky
Na konferenci v Orlandu SAP oznámil také další vylepšení portfolia SAP Leonardo:

  • SAP Conversational AI umožní firmám vyvíjet inteligentní chatboty. Služba zahrnuje nástroj pro trénink, stavbu a monitorování chatbotů, které lze integrovat nejen do systémů SAP. K dispozici jsou také již před-konfigurovaní chatboti pro jednotlivá odvětví. Zákazníci SAP dosud vytvořili 60 tisíc konverzačních botů.
  • Funkce SAP Leonardo Machine Learning pro strojové učení jsou nyní součástí aplikací napříč celým portfoliem SAP, včetně řešení SAP S/4HANA Cloud, SAP C/4HANA a SAP Ariba.
  • SAP Leonardo Machine Learning Foundation zákazníkům umožňuje vyvíjet individuální aplikace a má pět nových funkcí, včetně detekce objektů, rozpoznávání textu v obrázcích a klasifikace textu, která analyzuje a automaticky kategorizuje textové dokumenty.
  • SAP Cloud Platform Blockchain je nová služba, která firmám umožňuje jednoduše vyvíjet a rozšiřovat obchodní řešení postavené na blockchainových technologiích, jako jsou Hyperledger Fabric a Multichain.

Další novinky:

  • ANSYS a SAP oznámily partnerství, které propojí oblasti inženýrství a provozu a pomůže tak fungování inteligentních podniků.
  • SAP oznámil, že spuštěním iniciativy SAP Leonardo Partner Medallion Initiative více než zdvojnásobil počet digitálních inovativních řešení s důrazem na design.
  • SAP oznámil plánovanou spolupráci s Accenture, Capgemini a Deloitte s cílem zrychlit adopci SAP S/4HANA Cloud zákazníky z oblastí procesní výroby, diskrétní výroby a odvětví služeb.
Štítky: 

Podobné články

Automatizace, integrace a digitalizace. Jaké trendy obchodníky a vývojáře čekají v tomto roce?

14. 1. 2022. (redaktor: František Doupal, zdroj: Pipedrive)
Automatizace, integrace nebo kompletní digitalizace firem – to jsou trendy, které budou v centru pozornosti obchodníků a vývojářů v roce 2022. Vedle toho se ke slovu hlásí i důraz na lidský aspekt. Velkou výzvu bude představovat také zákaznická podpora společně s týmovou komunikací a spoluprací. Čtěte více

Salesforce přichází s inovacemi pro rychlejší digitální transformaci

22. 6. 2021. (redaktor: František Doupal, zdroj: Salesforce)
Společnost Salesforce inovovala své digitální portfolio služeb Digital 360. Tato řešení pomáhají společnostem s urychlením digitální transformace a přinášejí novou generaci marketingových, obchodních i digitálních zkušeností. Nové technologie byly představeny na červnové konferenci. Čtěte více

Technologie nad dovednosti – jak mohou technologie nakopnout práci obchodníků

17. 6. 2021. (redaktor: František Doupal, zdroj: Pipedrive)
Obchodníci, kteří automatizují svou práci pomocí CRM nástrojů, jsou dvakrát úspěšnější než ti, kteří se spoléhají na zlepšování měkkých dovedností. Ačkoli se během pandemie většina obchodníků soustředila na rozvoj měkkých dovedností, pouze 11 % z nich se podařilo dosáhnout stanovených cílů. Oproti tomu respondenti, kteří vsadili na technologie pro generování leadů, dosahovali 26% úspěšnosti. Čtěte více

Gartner: Prodej CRM softwaru v roce 2018 vzrostl o 15,6 %

1. 7. 2019. (redaktor: František Doupal, zdroj: Gartner)
Celosvětový prodej CRM softwaru v loňském roce podle Gartneru meziročně vzrostl o 15,6 % na 48,2 miliardy USD. CRM software tak zůstal největší a zároveň nejprodávanější kategorií softwaru. Čtěte více