SAP modernizuje CRM a představuje SAP C/4HANA

11. 6. 2018. (redaktor: František Doupal, zdroj: SAP)
Balík řešení SAP C/4HANA sdružuje CRM nástroje na jednom místě a pomůže firmám lépe plnit potřeby jejich zákazníků a udržet si je. Na konferenci SAPPHIRE NOW v americkém Orlandu společnost dále představila i řešení pro správu dat SAP HANA Data Management Suite, které umožní získat z dat užitečné informace a ty přetvořit v obchodní hodnotu.

„CRM systémy byly tradičně hlavně o prodeji, řešení SAP C/4HANA je zaměřené na spotřebitele,“ představil řešení Bill McDermott, CEO SAP, a dodal: „Jednotlivé části firmy se musí soustředit na komplexní pohled na zákazníka. Pokud spojíte všechny SAP aplikace do inteligentního cloudového balíku, poptávkový řetězec přímo ovlivní chování dodavatelského řetězce."

SAP C/4HANA je integrované řešení navržené s cílem změnit dosavadní zaměření CRM pouze na obchod. Po akvizici lídrů na trhu, jako jsou Hybris, Gigya a CallidusCloud, propojil SAP řešení pro podporu všech front-office funkcí včetně ochrany dat spotřebitelů, marketingu, obchodu nebo zákaznického servisu. Balíček obsahuje řešení SAP Marketing Cloud, SAP Commerce Cloud, SAP Service Cloud, SAP Customer Data Cloud včetně nových řešení Gigya, i SAP Sales Cloud včetně CallidusCloud. Součástí SAP C/4HANA budou i funkce z dosavadního portfolia SAP Hybris.

SAP Leonardo a inteligentnější podniky
Na konferenci v Orlandu SAP oznámil také další vylepšení portfolia SAP Leonardo:

  • SAP Conversational AI umožní firmám vyvíjet inteligentní chatboty. Služba zahrnuje nástroj pro trénink, stavbu a monitorování chatbotů, které lze integrovat nejen do systémů SAP. K dispozici jsou také již před-konfigurovaní chatboti pro jednotlivá odvětví. Zákazníci SAP dosud vytvořili 60 tisíc konverzačních botů.
  • Funkce SAP Leonardo Machine Learning pro strojové učení jsou nyní součástí aplikací napříč celým portfoliem SAP, včetně řešení SAP S/4HANA Cloud, SAP C/4HANA a SAP Ariba.
  • SAP Leonardo Machine Learning Foundation zákazníkům umožňuje vyvíjet individuální aplikace a má pět nových funkcí, včetně detekce objektů, rozpoznávání textu v obrázcích a klasifikace textu, která analyzuje a automaticky kategorizuje textové dokumenty.
  • SAP Cloud Platform Blockchain je nová služba, která firmám umožňuje jednoduše vyvíjet a rozšiřovat obchodní řešení postavené na blockchainových technologiích, jako jsou Hyperledger Fabric a Multichain.

Další novinky:

  • ANSYS a SAP oznámily partnerství, které propojí oblasti inženýrství a provozu a pomůže tak fungování inteligentních podniků.
  • SAP oznámil, že spuštěním iniciativy SAP Leonardo Partner Medallion Initiative více než zdvojnásobil počet digitálních inovativních řešení s důrazem na design.
  • SAP oznámil plánovanou spolupráci s Accenture, Capgemini a Deloitte s cílem zrychlit adopci SAP S/4HANA Cloud zákazníky z oblastí procesní výroby, diskrétní výroby a odvětví služeb.
Štítky: 

Podobné články

Gartner: CRM se v roce 2017 stalo největším softwarovým trhem

16. 4. 2018. (redaktor: František Doupal, zdroj: Gartner)
Na konci minulého roku segment CRM softwaru podle Gartneru předběhl kategorii systémů pro správu databází (DBMS) a stal se tak největším ze všech softwarových trhů s celkovým obratem 39,5 miliardy dolarů za rok 2017 (v případě DBMS šlo o 36,8 miliardy dolarů). Čtěte více

Konica Minolta vstupuje na trh CRM systémů

14. 7. 2016. (redaktor: František Doupal, zdroj: Konica Minolta)
Konica Minolta vstupuje do nové oblasti softwarových služeb. Na trh uvádí vlastní řešení CRM systému, který pomůže v oblastech obchodu, marketingu a servisu. Systém lze propojit s již existujícím portfoliem tiskových i dokumentových řešení Konica Minolta a nevyžaduje vlastní server ani obsluhu firemním IT specialistou. Čtěte více

Microsoft Dynamics 365 a Microsoft AppSource

11. 7. 2016. (redaktor: František Doupal, zdroj: Microsoft)
Společnost Microsoft si přichystala dvě novinky pro podnikové uživatele. Aplikace Microsoft Dynamics 365 bude k dispozici letos na podzim a sjednotí současná řešení CRM a ERP do jedné cloudové služby. Druhou novinkou je AppSource, zdroj aplikací, add-inů a balíčků, které jsou nabízeny formou SaaS. Čtěte více

Gartner: Prodej CRM softwaru v roce 2015 vzrostl o 12,3 %

1. 6. 2016. (redaktor: František Doupal, zdroj: Gartner)
Celosvětový prodej CRM softwaru dle společnosti Gartner v loňském roce meziročně vzrostl o 12,3 % na 26,3 miliardy dolarů. Čtěte více