SAP modernizuje CRM a představuje SAP C/4HANA

11. 6. 2018. (redaktor: František Doupal, zdroj: SAP)
Balík řešení SAP C/4HANA sdružuje CRM nástroje na jednom místě a pomůže firmám lépe plnit potřeby jejich zákazníků a udržet si je. Na konferenci SAPPHIRE NOW v americkém Orlandu společnost dále představila i řešení pro správu dat SAP HANA Data Management Suite, které umožní získat z dat užitečné informace a ty přetvořit v obchodní hodnotu.

„CRM systémy byly tradičně hlavně o prodeji, řešení SAP C/4HANA je zaměřené na spotřebitele,“ představil řešení Bill McDermott, CEO SAP, a dodal: „Jednotlivé části firmy se musí soustředit na komplexní pohled na zákazníka. Pokud spojíte všechny SAP aplikace do inteligentního cloudového balíku, poptávkový řetězec přímo ovlivní chování dodavatelského řetězce."

SAP C/4HANA je integrované řešení navržené s cílem změnit dosavadní zaměření CRM pouze na obchod. Po akvizici lídrů na trhu, jako jsou Hybris, Gigya a CallidusCloud, propojil SAP řešení pro podporu všech front-office funkcí včetně ochrany dat spotřebitelů, marketingu, obchodu nebo zákaznického servisu. Balíček obsahuje řešení SAP Marketing Cloud, SAP Commerce Cloud, SAP Service Cloud, SAP Customer Data Cloud včetně nových řešení Gigya, i SAP Sales Cloud včetně CallidusCloud. Součástí SAP C/4HANA budou i funkce z dosavadního portfolia SAP Hybris.

SAP Leonardo a inteligentnější podniky
Na konferenci v Orlandu SAP oznámil také další vylepšení portfolia SAP Leonardo:

  • SAP Conversational AI umožní firmám vyvíjet inteligentní chatboty. Služba zahrnuje nástroj pro trénink, stavbu a monitorování chatbotů, které lze integrovat nejen do systémů SAP. K dispozici jsou také již před-konfigurovaní chatboti pro jednotlivá odvětví. Zákazníci SAP dosud vytvořili 60 tisíc konverzačních botů.
  • Funkce SAP Leonardo Machine Learning pro strojové učení jsou nyní součástí aplikací napříč celým portfoliem SAP, včetně řešení SAP S/4HANA Cloud, SAP C/4HANA a SAP Ariba.
  • SAP Leonardo Machine Learning Foundation zákazníkům umožňuje vyvíjet individuální aplikace a má pět nových funkcí, včetně detekce objektů, rozpoznávání textu v obrázcích a klasifikace textu, která analyzuje a automaticky kategorizuje textové dokumenty.
  • SAP Cloud Platform Blockchain je nová služba, která firmám umožňuje jednoduše vyvíjet a rozšiřovat obchodní řešení postavené na blockchainových technologiích, jako jsou Hyperledger Fabric a Multichain.

Další novinky:

  • ANSYS a SAP oznámily partnerství, které propojí oblasti inženýrství a provozu a pomůže tak fungování inteligentních podniků.
  • SAP oznámil, že spuštěním iniciativy SAP Leonardo Partner Medallion Initiative více než zdvojnásobil počet digitálních inovativních řešení s důrazem na design.
  • SAP oznámil plánovanou spolupráci s Accenture, Capgemini a Deloitte s cílem zrychlit adopci SAP S/4HANA Cloud zákazníky z oblastí procesní výroby, diskrétní výroby a odvětví služeb.
Štítky: 

Podobné články

Jaroslav Luc, specialista na digitální transformaci a automatizaci firem v Enehano Solutions

Migrace českých firem do cloudu pokračuje. Čeho se obávají a co je pravda?

5. 3. 2024. (redaktor: František Doupal, zdroj: Enehano Solutions)
Během pár let musí více než tisícovka tuzemských firem přejít do cloudu. Důvodem je transformace populárního podnikového softwaru SAP a ukončení podpory stávajícího necloudového řešení na konci roku 2025. Většina firem se tohoto dlouho odkládaného kroku ale stále obává. Jaké mají důvody a jaká je dnes realita? Čtěte více

Jak může automatizace uvolnit obchodníkům ruce

16. 2. 2024. (redaktor: František Doupal, zdroj: Onlio)
Obchodní úspěch dnes nestojí jen na kvalitě výrobku. Zásadně ho ovlivňuje i obchodní strategie podpořená informačním systémem pro řízení obchodu. Vítězí obchodníci s jasným sdělením a kontrolou nad svými aktivitami, které spravují ve výkonném systému pro řízení vztahů se zákazníky. CRM dnes pomáhají obchodníkům automatizovat jejich každodenní aktivity, řídí rutinní úkoly a včas připomenou deadliny. Čtěte více

Česká kancelářská platforma IceWarp Epos přináší integraci ChatGPT a další novinky

19. 12. 2023. (redaktor: František Doupal, zdroj: IceWarp )
Výhod umělé inteligence mohou nově využívat uživatelé české kancelářské platformy IceWarp Epos, která je alternativou ke službám Microsoft 365 a Google Workspace. K dalším novinkám patří funkce odložení odpovědí na konkrétní e-maily, předsálí pro účastníky videokonferencí nebo rychlejší migrace účtů Microsoft 365. Vylepšena byla také mobilní aplikaci. Čtěte více

Salesforce a Amazon usnadní tvorbu aplikací s AI. Produkty Salesforce se dostanou na AWS Marketplace

11. 12. 2023. (redaktor: František Doupal, zdroj: Salesforce)
Na konferenci AWS společnosti Amazon Web Services (AWS), jež je součástí koncernu Amazon.com, a Salesforce, jednička na trhu CRM s umělou inteligencí, oznámily významné rozšíření svého dlouhodobého globálního strategického partnerství, prohloubení integrace produktů v oblasti dat a umělé inteligence (AI) a první nabídku vybraných produktů Salesforce na AWS Marketplace. Čtěte více