Samsung opraví lednice RS21 a RS60 přímo u zákazníků

2. 11. 2009. (redaktor: Milan Loucký, zdroj: )
Společnost Samsung vyhlásila program návštěv domácností zákazníků za účelem vyřešení záležitosti identifikované u kombinovaných chladniček s mrazničkou již nevyráběného typu RS21 a RS60 vyrobených v období od března 2005 do června 2006.

Společnost Samsung se rozhodla tuto akci uskutečnit po zvážení možné potřeby opravy v montáži odmrazovacího systému předmětných modelů. Ve výjimečných případech existuje možnost výskytu vnitřního zajiskření a souvisejícího poškození zařízení.

Za účelem realizace co nejefektivnějšího řešení této záležitosti připravila společnost Samsung program bezplatné kontroly a opravy dotčených kombinovaných chladniček s mrazničkou přímo v domácnostech zákazníků. Jako preventivní opatření pro maximální spokojenost zákazníků zahrne Samsung do programu kontroly i kombinované chladničky s mrazničkou s obdobným odmrazovacím systémem, kterých se záležitost přímo netýká (typy RSE8, RSH1, RSJ1).

Vlastníci kombinovaných chladniček s mrazničkou mohou navštívit internetové stránky společnosti Samsung, kde zjistí, zda jsou jimi zakoupené produkty součástí tohoto programu. Pro další informace mohou zákazníci kontaktovat bezplatnou zákaznickou linku na telefonním čísle 800 726 786.

Program bezplatných návštěv a oprav je spuštěn dnešním dnem, tedy 2. listopadu 2009.