Salesforce a Amazon usnadní tvorbu aplikací s AI. Produkty Salesforce se dostanou na AWS Marketplace

11. 12. 2023. (redaktor: František Doupal, zdroj: Salesforce)
Na konferenci AWS společnosti Amazon Web Services (AWS), jež je součástí koncernu Amazon.com, a Salesforce, jednička na trhu CRM s umělou inteligencí, oznámily významné rozšíření svého dlouhodobého globálního strategického partnerství, prohloubení integrace produktů v oblasti dat a umělé inteligence (AI) a první nabídku vybraných produktů Salesforce na AWS Marketplace.

Rozšířené partnerství usnadňuje zákazníkům bezproblémovou a bezpečnou správu dat v Salesforce a AWS a bezpečné a zodpovědné zavádění nejnovějších technologií generativní AI do jejich aplikací a pracovních postupů.

Aby zákazníci mohli snáze využívat kombinovanou nabídku Salesforce a AWS, prohloubí společnosti integraci mezi produkty AWS a Salesforce. Společnost Salesforce bude nyní podporovat Amazon Bedrock, plně spravovanou službu, která zpřístupňuje základní modely (FM) od předních společností zabývajících se umělou inteligencí prostřednictvím jediného rozhraní pro programování aplikací (API). Díky tomu bude Amazon Bedrock dostupný prostřednictvím vrstvy Einstein Trust Layer pro správu aplikací a pracovních postupů založených na umělé inteligenci v Salesforce. Kromě toho se Salesforce Data Cloud rozšíří o podporu sdílení dat do dalších technologií AWS. Tyto integrace Data Cloud budou řízeny novými centralizovanými řízeními přístupu, která zákazníkům poskytnou možnost spravovat bezpečný přístup uživatelů na úrovni složek, objektů a souborů pro obsah Data Cloud uložený v Amazon Simple Storage Service (Amazon S3).

Jako součást partnerství rozšíří společnost Salesforce své využití AWS, včetně výpočetních, úložných, datových a AI technologií, a to prostřednictvím Hyperforce k dalšímu rozšíření oblíbených služeb, jako je např. Salesforce Data Cloud. AWS také rozšíří využití produktů Salesforce, jako je Data Cloud, který umožní společnosti AWS vytvořit jednotný profil zákazníka, což jí umožní poskytovat zákazníkům personalizovanější služby.

Nové a rozšířené integrace mezi Salesforce a AWS budou zahrnovat:

  • Zjednodušení nakupování prostřednictvím AWS Marketplace: Salesforce poprvé začne nabízet své produkty, včetně Data Cloud, Service CloudSales Cloud, Industry  Clouds, Tableau, MuleSoft, Platforma a Heroku na AWS Marketplace, což zákazníkům AWS ještě více usnadňuje odběr a správu nabídek Salesforce. Zákazníci budou moci využívat výhod jednotného pohledu na své výdaje na IT, zjednodušených procesů zadávání zakázek a flexibilních možností, jako jsou privátní ceny a konsolidovaná fakturace prostřednictvím AWS, což poskytuje bezproblémový způsob, jak využít předem schválené rozpočty a zvýšit výkonnost podniku. Společní zákazníci v USA mohou nyní nakupovat vybrané produkty Salesforce prostřednictvím AWS Marketplace, přičemž rozšíření podpory produktů a regionů je plánováno na rok 2024.
  • Zlepšení zákaznických zkušeností díky jednotné správě dat: Společnosti AWS a Salesforce vytvářejí pro své zákazníky komplexní, flexibilní a bezpečnou datovou platformu Software-as-a-Service (SaaS). Nové integrace Zero-ETL (extract, transform, and load) snižují potřebu zákazníků vytvářet vlastní ETL potrubí mezi datovými službami Data Cloud a AWS. Díky tomu mohou zákazníci snadno a bezproblémově sjednotit všechna svá data a podpořit tak lepší a rychlejší přehledy, predikce a výkonnější aplikace. Kromě toho budou zákazníci moci bezpečně spouštět vlastní kód pro úlohy zpracování dat, jako jsou složité transformace, vypočtené náhledy, datové spouštěče nebo uživatelsky definované funkce, pomocí služby Data Cloud využívající výpočetní služby AWS, jako jsou Amazon Elastic Compute Cloud (Amazon EC2), Amazon Elastic Kubernetes Service (Amazon EKS) a AWS Lambda.
  • Bezpečné propojení služeb AWS Data a AI s platformou Einstein 1 společnosti Salesforce: Zákazníci budou moci využívat nová řešení, jako je Salesforce Prompt Builder, součást Einstein Copilot Studio, k vytváření vlastních šablon výzev založených na jejich datech. Vlastní šablony výzev lze odesílat do jejich preferovaných FM, mezi něž budou patřit přední modely hostované na Amazon Bedrock. Zákazníci tak budou moci bezpečně využívat techniky, jako je například generování rozšířeného vyhledávání (RAG), s modely od předních společností zabývajících se umělou inteligencí, včetně AI21 Labs, Amazon, Anthropic, Cohere, Meta a Stability AI. Kromě přístupu k vlastním modelům FM prostřednictvím tzv. integracemezi Data Cloud a Amazon SageMaker budou moci vývojáři využívat zjednodušené nástroje pro doladění FM na Amazon Bedrock prostřednictvím vrstvy Einstein Trust Layer a čerpat generativní AI zkušenosti v rámci platformy Salesforce Customer 360.
  • Bezproblémový zákaznický servis pomocí služeb Service Cloud a Amazon Connect: Díky prohloubení integrace Service Cloud Voice a Amazon Connect přinášejí Salesforce a AWS do Service Cloud Digital Engagement chat Amazon Connect a predikci, plánování kapacit a plánování agentů Amazon Connect, které zlepšují zkušenosti nadřízených v Salesforce Service Cloud Omnichannel. To společně s integrovanými funkcemi generativní umělé inteligence, které pohánějí jednotné informace o zákaznících a automatickou asistenci agentů i manažerů, umožní sjednotit zákaznickou zkušenost, zvýšit produktivitu agentů napříč kanály a informovanost supervizorů. Vydání první fáze této hlubší integrace je plánováno na začátek roku 2024.
  • Posílení postavení vývojářů díky novým službám AWS pro výpočet a vývoj: Salesforce spolupracuje s AWS na nové podobě Heroku jako vrstvy platformy jako služby (PaaS) (dostupné v první polovině roku 2024) pro vývoj aplikací s umělou inteligencí v Salesforce a AWS. Heroku posílí své výpočetní funkce Dyno využitím nejvýkonnější a nákladově nejefektivnější infrastruktury od AWS, včetně akcelerovaných instancí Amazon EC2 poháněných grafickými procesory Nvidia, AWS Trainium a AWS Inferentia pro trénování a odvozování strojového učení (ML), spolu s dalšími instancemi EC2 optimalizovanými pro GPU pro graficky náročné aplikace. Budou také využívat instance EC2 založené na technologii AWS Graviton pro výpočet s nejlepším poměrem ceny a výkonu. Zákazníci Heroku tak budou mít k dispozici nejvýkonnější a cenově nejefektivnější infrastrukturu pro pracovní zátěže náročné na zdroje, jako je například vývoj s FM. Společnost Heroku navíc pomůže zákazníkům vytvářet aplikace rychleji a bezpečněji pomocí nástroje Amazon CodeWhisperer. Vývojáři Salesforce budou také moci využívat Einstein Copilot Studio k vytváření vlastních akcí, které může Einstein Copilot vyvolat, a to v rozsahu od pracovních postupů v Salesforce až po služby hostované na AWS, čímž vznikne nový vzor automatizace procesů napříč platformami založený na umělé inteligenci.

Další informace o partnerství naleznete na adrese zde.

Štítky: 
Cloud computing, CRM, Ze světa firem, Amazon, Salesforce

Podobné články

Konference Efektivní správa kontejnerových klastrů napříč datovými centry i cloudy

2. 5. 2024. (redaktor: František Doupal, zdroj: Exponet)
Kontejnerizace je hitem posledních let a její popularita stále roste. Efektivní správě kontejnerových klastrů napříč datovými centry a cloudy, škálování a zabezpečení kontejnerizovaných aplikací se bude věnovat program konference Kontajnery v praxi, která se uskuteční 15. května 2024 v hybridním formátu - v prezenční formě v Lindner Hotelu Gallery Central v Bratislavě s online přenosem. Čtěte více

ArrowSphere Cloud rozšířil nabídku řízených služeb o řešení Cloud Object Storage for Backup

25. 4. 2024. (redaktor: František Doupal, zdroj: Arrow ECS)
Společnost Arrow Electronics spustila řešení Arrow Cloud Object Storage for Backup. Nová služba založená na IBM Cloud je vytvořena tak, aby podporovala rostoucí potřeby na ochranu dat zejména u podniků fungujících digitálně. Čtěte více

Výhled IT prodejního kanálu na rok 2024 a dále

11. 4. 2024. (redaktor: František Doupal, zdroj: Eaton)
Navzdory přetrvávajícím problémům vykazuje světový trh s IT po třech letech nepříznivých okolností známky oživení. Předpokládá se, že v roce 2024 vzrostou celosvětové dodávky osobních počítačů o osm procent a o stejné procento se zvýší i výdaje na IT oproti předchozímu roku. Co tedy bude toto oživení trhu znamenat pro IT prodejní kanál v nadcházejících měsících? Čtěte více

CNAPP aneb řízení kybernetické bezpečnosti v době multicloudové

11. 4. 2024. (redaktor: František Doupal, zdroj: Anect)
Většina firem v Česku již alespoň část svých systémů či aplikací provozuje v cloudu. Ať už jde o kombinaci privátního a veřejného cloudu, nebo více komerčních dodavatelů. Tento trend bude nadále posilovat, vedle mnoha výhod ale zároveň zvyšuje i nároky na komplexní zabezpečení firemního provozu. Proto se v poslední době stále častěji skloňuje zkratka CNAPP. Čtěte více