Project Squared od Cisca usnadní firemní komunikaci

27. 11. 2014. (redaktor: František Doupal, zdroj: Cisco)
Bezplatná cloudová aplikace Project Squared a její mobilní verze umožní chatovat, připojit se k audio- i videokonferenci nebo sdílet pracovní dokumenty. Vše v soukromém režimu a při dodržení firemních bezpečnostních politik.

„Dnešní mladí lidé jsou zvyklí pracovat kdykoli a kdekoli. Nechtějí se nechat omezovat prostorem kanceláře,“ řekl Jan Račanský, specialista společnosti Cisco a dodal: „Po řešení pro zasedací místnost a pracovní stůl dělá Cisco další krok. Project Squared umožňuje nosit nástroj pro efektivní týmovou spolupráci v kapse. Chytrý telefon nyní zvládne téměř totéž, jako kancelářské nástroje pro vzdálenou spolupráci. Skvělé přitom je, že využívání této aplikace je zdarma a do budoucna se budou její možnosti dále rozšiřovat.“

Aplikace Project Squared je dostupná zdarma na obchodech Google Play a AppStore, a ani za její využívání se neplatí žádné poplatky. Uživatelé mobilní aplikace se mohou připojit do audio- či videokonference s větším počtem účastníků, chatovat nebo sdílet dokumenty s kolegy či známými. Nastavení aplikace přitom umožňuje přístup pouze předem definovaným uživatelům. Project Squared tak v podstatě propojuje fyzickou konferenční místnost s virtuální. Mobilní uživatelé navíc mohou dostávat automatická upozornění, pokud se v místnosti něco změní. Nemusí tak neustále kontrolovat poštu, pokud čekají důležitou zprávu.

Právě propojení menších týmů v reálném čase patří k největším devizám aplikace Project Squared. Každý člen týmu si může nezávisle na ostatních vybrat, který komunikační kanál chce právě používat. Všechny se totiž spojují v jednotném prostředí, které je dostupné na jakémkoli zařízení – buď jako aplikace nebo ve webovém prohlížeči. V blízké budoucnosti bude navíc možné propojit prostředí Project Squared s dalšími prvky architektury pro týmovou spolupráci společnosti Cisco. Z mobilní aplikace Project Squared se tak bude možné připojit do videokonference pořádané z vlastního firemního řešení v zasedací místnosti nebo zavolat na IP telefon.

K firemní sociální síti se lze připojit pomocí mobilní aplikace nebo z webového prohlížeče. K autorizaci postačí jen jméno a heslo, není nutné využívat VPN přístup či speciální bezpečnostní plug-iny. Při nasazení ve firemním prostředí podporuje Project Squared firemní Single Sign On (SSO) pověření, což znamená, že při přihlašování budou automaticky využity všechny firemní politiky.

Při použití Project Squared ve firemním prostředí mohou mít navíc uživatelé k dispozici i další podnikové nástroje, ať již jde o Active Directory, sdílení kalendářů, nebo služby WebEx či Box.

Štítky: 
Komunikace, Cisco systems

Podobné články

New Calling od Huawei přinese nový rozměr komunikace

25. 3. 2024. (redaktor: František Doupal, zdroj: Huawei)
Společnost Huawei pracuje na rozvoji a standardizaci technologie New Calling (NC), jež přináší pokročilé možnosti pro telefonní a videohovory, které díky ní mohou být kvalitnější, chytřejší a interaktivnější. Nabízí širokou škálu funkcí, včetně UHD hlasových a video hovorů, a umožní rozvoj služeb jako okamžitý inteligentní překlad, využití rozšířené reality a rozvoj interaktivních klientských nabídek. Čtěte více

Annex NET a innovaphone představily novinky z oblasti podnikové spolupráce

19. 10. 2023. (redaktor: František Doupal, zdroj: Annex Net)
Společnosti Annex NET a innovaphone pozvaly své obchodní partnery na představení technologických novinek v příjemném golfovém prostředí Bistra Green v pražské Hostivaři. Účastníci se mohli seznámit se softwarovou platformou myApps, řešením innovaphone Conferencing i dalšími produkty a službami. Čtěte více

Umělá inteligence ovládla mítinky ve firmách

28. 7. 2023. (redaktor: František Doupal, zdroj: Capgemini )
AI je tématem číslo jedna v 96 % mítinků ve firmách. A manažeři firem se domnívají, že právě umělá inteligence posune jejich zaměstnance dál. Tomuto trendu věří podle průzkumu společnosti Capgemini celkem 70 % z nich. Čtěte více

Komunikace pomocí cloudu vytváří spokojenější zákazníky i věrnější zaměstnance

3. 2. 2023. (redaktor: František Doupal, zdroj: Soitron)
Získat, a hlavně udržet zákazníka v konkurenčním prostředí představuje náročný oříšek. Kvalitní produkt či služba v současné době – více než kdy jindy – představuje sice nutnou, ale nikoliv postačující podmínku. O tom, jestli spotřebitel zůstane, nebo odejde ke konkurenci, v první řadě rozhoduje, zákaznická zkušenost. A ta se rodí z komunikace. Čtěte více