Proč fanoušci opouštějí firemní stránky na Facebooku

23. 9. 2011. (redaktor: Petra Piscová, zdroj: ByznysWeb.cz )
Server ByznysWeb.cz zveřejnil výsledky průzkumu, který odpovídá na to, proč fanoušci opouštějí firemní stránky firem vedené na Facebooku. Průzkum byl uskutečněn na šedesáti bývalých fanoušcích firemních stránek ByznysWeb.

Výsledky průzkumu poukazujícího na fakt, že 30 procent uživatelů Facebooku považuje aktualizace z firemních stránek na Facebooku za nezajímavé.

„Od 1. 6. 2011 do 1. 9. 2011 jsme v ByznysWebu zjišťovali, proč se šedesát ex-fanoušků naší firemní stránky na Facebooku rozhodlo opustit řady fanklubu,“ řekla Jana Gombošová, vedoucí obchodního oddělení. „30 procent našich bývalých fanoušků považovalo obsah z naší firemní Facebook stránky za nezajímavý, 15 procent fanoušků odešlo ke konkurenci a stali se automaticky jejím fanouškem. 24 procent uvedlo individuální důvody a 6 procent fanoušků se z našich krátkých aktualit nedozvědělo nic nové,“ dodala Gombošová.

Jaký byl hlavní důvod, proč jste se rozhodli odhlásit z firemní stránky ByznysWeb

1. nezajímavý obsah – 30 %
2. odešel/odešla jsem ke konkurenci – 15 %
3. příliš mnoho příspěvků – 25 %
4. nic nového jsem se nedozvěděl/a – 6 %
5. jiné 24 % (8 % - již mě nebavilo mazat maily z mailboxu, 3 % - ztráta zájmu, 4 % - osobní důvody, 9 % - různorodé spektrum neopakovaných důvodů).