Předváděcí akce Huawei

18. 1. 2012. (redaktor: Pavel Gregor, zdroj: Huawei)
Divize terminálů společnosti Huawei vyráží do ulic s netradiční formou promoakce s prvky guerilla marketingu. Cílem je představit veřejnosti klíčové produkty pro toto období – tablet Huawei MediaPad a smartphone Vision.
Promoakce Huawei s prvky guerilla marketingu

Společnost Huawei se rozhodla pro neotřelou formu představení svých novinek široké veřejnosti. Vypustila do terénu pracovníky, kteří u showroomu společnosti Alza.cz představili novinky této společnosti, které jsou dostupné na českém trhu od prosince 2011.

Předváděcí akce byla zahájena 11. ledna v pražských Holešovicích a do terénu vyjede i v únoru, místem činu budou vybrané prodejny retailových řetězců v Praze a Brně.

Huawei MediaPad je 10,5 mm tenký sedmipalcový tablet. Je poháněn dvoujádrovým 1,2 GHz procesorem a OS Android 2.3. Ve stejném designu je smartphone Huawei Vision, který je stejně jako MediaPad vyroben z jediného kusu kovu.