Povědomí o Lenovu se za poslední rok téměř zdvojnásobilo

14. 3. 2014. (redaktor: František Doupal, zdroj: Lenovo)
Podle průzkumu povědomí o značce dosahuje spontánní znalost společnosti Lenovo 65 %, podpořená znalost pak dokonce necelých 90 %, a stále roste. V průběhu posledních tří let vzrostlo povědomí o značce téměř čtyřikrát.

„Jak ukazují výsledky průzkumu, znalost značky Lenovo mezi uživateli dlouhodobě roste, a to ve všech věkových kategoriích. Povědomí o značce u lidí ve věku 15 - 26 let přesahuje 90 %, u mužů dokonce 97 %,“ řekla Lucie Orlovská, marketingová manažerka Lenovo Česká republika. „Zjištěná znalost značky odpovídá marketingové komunikaci, kterou jsme vedli v posledních letech, a při které jsme se cíleně orientovali na mladší věkovou skupinu,“ dodala.

Nový notebook? Lenovo

V následujících šesti měsících plánuje koupi nového notebooku 24 % respondentů. Nadále přitom platí, že muži plánují větší investice do nákupu nového notebooku než ženy.

Respondenti plánující nákup nového notebooku označili Lenovo jako první značku, o které nejčastěji uvažují. Ve srovnání s loňským rokem si Lenovo polepšilo ve spotřebitelských preferencích o dvě příčky a je nyní nejvyhledávanější značkou. Největšími příznivci značky Lenovo jsou muži ve věku 15 až 26 let, z nichž by si značku pořídilo 45 %. Ve stejné věkové kategorii by Lenovo zvolily dvě z pěti žen. Respondenti hodnotí značku Lenovo zejména jako důvěryhodnou, inovativní a kvalitní.

„S cílem vyjít vstříc požadavkům spotřebitelů neustále inovujeme a rozšiřujeme naše produktové portfolio. Po velmi pozitivním ohlasu, kterého se v minulosti dostalo konvertibilním zařízením IdeaPad Yoga nebo ThinkPad Helix, uvádíme na trh nové verze, jako Lenovo Yoga 2, Lenovo Flex nebo Miix. Vidíme rovněž posun spotřebitelských preferencí směrem k tabletům a přenosným zařízením, kde zákazníky oslovila především horká novinka Yoga Tablet, kterou jsme představili na podzim,“ doplnila Lucie Orlovská.

Průzkum povědomí o značce, který proběhl na začátku letošního roku, pro společnost Lenovo zpracovala agentura Perfect Crowd. Proveden byl na reprezentativním vzorku 500 obyvatel České republiky ve věku od 15 do 50 let.

Podobné články

Lama Plus je nejlepším distributorem Verbatimu v oblasti optických médií za rok 2024

9. 5. 2025. (redaktor: František Doupal, zdroj: Lama Plus)
Na mezinárodní konferenci Verbatim Summit 2025, která se letos konala na Maltě, získala společnost Lama Plus prestižní ocenění Best Performance Optical Media 2024. Toto ocenění uděluje společnost Verbatim svým nejúspěšnějším partnerům za mimořádné prodejní výsledky a obchodní přínos v oblasti optických médií. Čtěte více

ATC obhájilo dvojici ocenění společnosti Epson

30. 4. 2025. (redaktor: František Doupal, zdroj: AT Computers)
Distributor AT Computers obhájil loňská vítězství a opět získala dvě prestižní ocenění od společnosti EPSON. Společnost se konkrétně stala Největším distributorem hardwaru a Největším distributorem spotřebního materiálu. Čtěte více

ASBIS CZ má nyní v portfoliu produkty Lenovo

22. 1. 2025. (redaktor: František Doupal, zdroj: ASBIS CZ)
Distributor ASBIS CZ se zařadil mezi partnery společnosti Lenovo a od ledna 2025 tak ve svém portfoliu nabízí široké spektrum produktů tohoto výrobce. Čtěte více

Xerox se stane novým majitelem Lexmarku

13. 1. 2025. (redaktor: František Doupal, zdroj: Xerox)
Očekává se, že transakce mezi tradičními tiskárenskými společnostmi bude uzavřena ve druhé polovině roku 2025. Cena obchodu se pohybuje okolo 1,5 miliardy USD Čtěte více