Novinky

Povědomí o Lenovu roste

Každý druhý respondent průzkumu o Lenovu sdělil, že tuto značku zná. V průběhu posledních dvou a půl let se povědomí o značce Lenovo téměř ztrojnásobilo. Průzkum byl proveden na reprezentativním vzorku 500 obyvatel ČR ve věku od 15 do 50 let.

Petra Piscová
Zdroj: Lenovo
  • 26. 3. 2013
  • 1 min
Povědomí o Lenovu roste

„Značku Lenovo znají téměř všichni mladí lidé, jak ukazují výsledky průzkumu. Povědomí o značce u lidí ve věku 15 - 26 let dosahuje necelých 90 %, u mužů této věkové kategorie dokonce 93 %,“ řekl Robert Janásek, marketingový manažer Lenovo Česká republika. „V uplynulých letech jsme se zaměřili především na mladou generaci. Ta totiž otevřeně přijímá inovativní produkty a technologické novinky, se kterými Lenovo přichází na trh,“ dodal.

V následujících šesti měsících plánuje koupi nového notebooku 30 % respondentů. V porovnání s loňským rokem nedošlo k výrazné změně u požadované ceny notebooku. Lidé jsou nejčastěji ochotni utratit za nový notebook mezi 10 a 15 tisíci korunami, přičemž muži plánují větší investice do nákupu nového notebooku než ženy.

Úspěch zaznamenalo Lenovo z hlediska nákupních preferencí. Respondenti plánující nákup nového notebooku zařadili Lenovo mezi 3 značky, které nejčastěji zvažují. Mezi mladými muži ve věku 15 - 29 let je pak Lenovo dokonce druhá nejčastěji zmiňovaná značka při potenciálním nákupu. Respondenti převážně hodnotí značku Lenovo jako důvěryhodnou, inovativní a kvalitní.

Ovládání dotyky je velmi intuitivní, práci s počítačem v mnohém usnadňuje, a výpočetní technika se tak stává mnohem dostupnější i pro starší generaci. Oblíbenými jsou také počítače typu „vše v jednom“, které se snadno ovládají a zároveň nezaberou příliš volného místa na stole. Více jak polovina respondentů uvedla, že tento typ počítače zná, přičemž větší znalost prokázali právě lidé z vyšších věkových skupin.