Povědomí o Lenovu roste

26. 3. 2013. (redaktor: Petra Piscová, zdroj: Lenovo)
Každý druhý respondent průzkumu o Lenovu sdělil, že tuto značku zná. V průběhu posledních dvou a půl let se povědomí o značce Lenovo téměř ztrojnásobilo. Průzkum byl proveden na reprezentativním vzorku 500 obyvatel ČR ve věku od 15 do 50 let.

„Značku Lenovo znají téměř všichni mladí lidé, jak ukazují výsledky průzkumu. Povědomí o značce u lidí ve věku 15 - 26 let dosahuje necelých 90 %, u mužů této věkové kategorie dokonce 93 %,“ řekl Robert Janásek, marketingový manažer Lenovo Česká republika. „V uplynulých letech jsme se zaměřili především na mladou generaci. Ta totiž otevřeně přijímá inovativní produkty a technologické novinky, se kterými Lenovo přichází na trh,“ dodal.

V následujících šesti měsících plánuje koupi nového notebooku 30 % respondentů. V porovnání s loňským rokem nedošlo k výrazné změně u požadované ceny notebooku. Lidé jsou nejčastěji ochotni utratit za nový notebook mezi 10 a 15 tisíci korunami, přičemž muži plánují větší investice do nákupu nového notebooku než ženy.

Úspěch zaznamenalo Lenovo z hlediska nákupních preferencí. Respondenti plánující nákup nového notebooku zařadili Lenovo mezi 3 značky, které nejčastěji zvažují. Mezi mladými muži ve věku 15 - 29 let je pak Lenovo dokonce druhá nejčastěji zmiňovaná značka při potenciálním nákupu. Respondenti převážně hodnotí značku Lenovo jako důvěryhodnou, inovativní a kvalitní.

Ovládání dotyky je velmi intuitivní, práci s počítačem v mnohém usnadňuje, a výpočetní technika se tak stává mnohem dostupnější i pro starší generaci. Oblíbenými jsou také počítače typu „vše v jednom“, které se snadno ovládají a zároveň nezaberou příliš volného místa na stole. Více jak polovina respondentů uvedla, že tento typ počítače zná, přičemž větší znalost prokázali právě lidé z vyšších věkových skupin.

Štítky: 

Podobné články

Lenovo s Nutanixem a Red Hatem nabídnou alternativu k veřejnému cloudu

26. 12. 2015. (redaktor: Michala Benešovská, zdroj: Lenovo)
Lenovo uzavřelo globální partnerství se společností Nutanix a zároveň oznámilo širší spolupráci se společností Red Hat. Nová rodina konvergovaných řešení, která vznikne díky partnerství s Nutanix, pomůže zjednodušit správu datových center a umožní firmám snížit náklady na informační technologie. Tato řešení spojující servery, úložiště a virtualizační služby chtějí nabídnout alternativu k veřejnému cloudu. Čtěte více

Lenovo ThinkPad Akademie – jak prodávat notebooky ThinkPad – 24. díl

1. 4. 2015. (redaktor: František Doupal, zdroj: Lenovo)
Další díl našeho seriálu představí novou generaci 14“ firemních notebooků ThinkPad T450 a T450s. Čtěte více

Lenovo: Yoga Tablet

8. 11. 2013. (redaktor: František Doupal, zdroj: Lenovo)
Lenovo Yoga Tablet, který bude dostupný s displeji o velikosti 8" a 10", nabídne tři režimy, ve kterých je možné přístroj používat. Zařízení s operačním systémem Android 4.2 dále nabídne až 18hodinovou výdrž na baterii, čtyřjádrový procesor či 5Mpx fotoaparát. Čtěte více
Lenovo IdeaTab S6000

Lenovo: tablet IdeaTab S6000

21. 6. 2013. (redaktor: Petra Piscová, zdroj: Lenovo)
IdeaTab S6000, nový tablet s Androidem od společnosti Lenovo, je určen pro všechny, kdo hledají zábavného společníka na cesty. Nabízí tenký profil, velký a jasný displej a rozšířené možnosti připojení. Díky svému elegantnímu vzhledu zaujme i uživatele, kteří mají v oblibě stylová mobilní zařízení. Čtěte více