Novinky

Platforma pro spulupráci Avaya Spaces získává novinky založené na AI

Společnost Avays oznámila nové funkce pro platformu pro spolupráci Avaya Spaces, která nabízí pokročilé funkce jednotné komunikace prostřednictvím uživatelem preferovaného zařízení. Mezi klíčové novinky patří vylepšené schůzky a jednodušší, integrované hlasové a videohovory.

František Doupal
Zdroj: Avaya
  • 26. 3. 2021
  • 2 min
Platforma pro spulupráci Avaya Spaces získává novinky založené na AI

Starší komunikační systémy a monolitická softwarová řešení nebyla navržena pro dnešní distribuovaná pracovní prostředí. Podle průzkumu 76 % firemních uživatelů při volání stále spoléhá na tradiční prostředí pobočkových ústředen, často provozovaných odděleně od jejich moderní technologie pro spolupráci. S využitím možností OneCloud CPaaS propojuje Avaya Spaces sofistikované možnosti spolupráce v pracovním procesu se stávajícími podnikovými funkcemi telefonického volání a vytváří jednotné, integrované řešení typu „vše v jednom“ s nulovým narušením chodu firmy. Uživatelé tak mohou využívat neomezené schopnosti integrace s jejich oblíbenými obchodními aplikacemi a nástroji, což zlepšuje podmínky pro jejich práci a umožňuje efektivnější komunikaci se zákazníky.

Avaya Spaces jsme navrhli jako všeobjímající platformu pro spolupráci, která podporuje propojování komponent při vytváření podnikové architektury a umožňuje organizacím držet krok s potřebami svých zákazníků i zaměstnanců,“ uvedl Anthony Bartolo, EVP a produktový ředitel společnosti Avaya. „Podniky se rychleji přizpůsobují a rozšiřují, aby vyhověly potřebám na zkušenosti zaměřené ekonomiky přechodem od monolitického softwaru k agilnějším, na službách založeným aplikacím. Avaya Spaces tento krok vpřed jedinečným způsobem podporuje. Uživatelé Avaya Spaces mohou těžit z pokročilé, na cloudu založené technologii umělé inteligence i bezklientské architektury pro snadné použití.“

Mezi nové funkce v Avaya Spaces patří:

  • Vylepšené volání: Vyhledávání a slučování kontaktů z více zařízení a přenos, slučování a správa více souběžných hovorů usnadňuje konferenční hovory. Prostřednictvím vysoce kvalitních hlasových nebo videohovorů lze snadno kontaktovat kohokoli v organizaci i mimo ni.
  • Vytváření a propojování procesů: Použití API pro snadné využití výhod široké škály předpřipravených i cíleně vytvořených integrací s CRM, zákaznickou podporu, RPA (robotická automatizace procesů), vyšší produktivitu atd.
  • Využití umělé inteligence pro vytváření poutavějších schůzek a snížení únavy: Vizuální překrytí mluvčích nad prezentovaným materiálem pro lepší upoutání pozornosti účastníků a udržení jejich zaujetí.
  • Kvalitní zvuk při hovorech a videokonferencích, který umožňuje telefonovat i na hlučných místech, eliminuje rušivé zvuky včetně běžného provozu domácnosti v domácí kanceláři, psího štěkání nebo při jízdě autem se staženou střechou.
  • Zvýšení počtu účastníků: Možnost pořádání interaktivních setkání s tisíci účastníků a využití výhody „koncertního uspořádání“ se zobrazením až 61 osob.