Philips TV & Sound představuje nové produkty pro rok 2022

1. 2. 2022. (redaktor: František Doupal, zdroj: Philips TV & Sound)
Společnost Philips TV & Sound představila nové produkty z řad televizorů, sluchátek a reproduktorů. V oblasti televizorů se zákazníci mohou těšit na OLED televizory s novým panelem OLED EX, novou série The One ve velkých úhlopříčkách a dále na sportovní sluchátka a nový audio ekosystém Fidelio.

Součástí televizorů Philips OLED807 je panel OLED-EX s vylepšenou konstrukcí. Sloučeniny na bázi vodíku v něm nahradilo účinnější a stabilnější deuterium, díky čemuž nabízí panel o 30 % vyšší světelný výkon než standardní panel OLED. Vylepšený procesor P5 AI 6. generace pak zajistí ještě „inteligentnější“ integraci světelného senzoru do funkcí AI sady.

Vylepšená verze funkce Ambient Intelligence procesorové sady P5 nepřetržitě monitoruje světlo v místnosti a podle toho průběžně upravuje úroveň jasu, gamy a barevné zobrazení s cílem plně optimalizovat kontrast obsahu SDR i HDR. Procesor P5 AI 6. generace navíc umožňuje divákovi nastavit systémovou prioritu výběrem ze tří možností: režim Eye Care (obraz šetrný k očím), režim Optimalizace tmavých detailů nebo režim Optimalizace teploty barev.

Pohlcující zážitek při sledování zajistí nový čtyřstranný systém Ambilight s vylepšenými detaily a přesností barev.

The One – ideální poměr cena/výkon

Řada Philips Performance bude k dispozici v široké škále velikostí, která obsáhne i dosud největší televizor Philips s 86" obrazovkou. Bez ohledu na zvolenou velikost obrazovky je však zaručena vynikající kvalita obrazu díky kombinaci sady postavené na procesoru P5 5. generace a vysoce kvalitníma 120Hz LCD panelem s širokým barevným gamutem. Podpora HDR zahrnuje HLG, Dolby Vision a kompatibilitu s HDR10+. Samozřejmostí je Ambilight ve své třístranné podobě.

Tento model ocení i hráči konzolových her díky podpoře HDMI 2.1 včetně e-ARC, VRR podpory pro 4K od 48 Hz do 120 Hz při plné šířce pásma 48 Gb/s, plus kompatibility s FreeSync Premium a režimu Auto-Low-Latency. Input lag je cca pouhých 10 ms.

Philips A7507: špunty pro intenzivní sportování

True Wireless sluchátka Philips GO A7507 nabízejí výjimečnou kvalitu zvuku, ať už uživatel trénuje v hlučné posilovně, běhá venku nebo se chystá na túru za větrného dne. Čistý poslech umožňuje kombinace přehrávání prostřednictvím velkých grafenových měničů s nízkým zkreslením a kompatibility s kodeky LDAC i AAC.

Nový systém aktivního potlačení okolního hluku ANC Pro dává uživateli na výběr mezi úplnou zvukovou izolací, nebo potlačením okolního hluku, s kterým pomáhá speciální algoritmus pro snížení hluku způsobeného větrem.

Hybridní konstrukce sluchátek zahrnuje také mikrofony využívající technologii Bone Conduction, které zlepšují zřetelnost řeči a zaručují křišťálově čistotu hovoru i při běhu nebo turistice v hlučném prostředí.

Philips GO S7807 a S4807: odolné Bluetooth reproduktory na cesty

Nové Bluetooth reproduktory sdílejí se sportovními sluchátky stejnou filozofii – nabízejí robustní provedení, voděodolnost, jsou snadno přenosné a poskytují skvělý zvuk. Prachotěsná a vodotěsná konstrukce umožňuje použití za jakýchkoliv podmínek.

Navzdory praktickým, kompaktním rozměrům (104 x 104 x 280 mm) nabízí Philips S7807 kvalitní zvukový zážitek. Hluboké basy a čistý zvuk ve středním a vysokém pásmu zajišťují dva 20mm výškové reproduktory, dva 70mm středobasové reproduktory a pasivní zářič.

Výstupní výkon je 40 W a potěší i dlouhá doba přehrávání – až 24 hodin. Model S7807 lze navíc použít k nabíjení další soupravy, protože funguje jako powerbanka s kapacitou 5 000 mAh.

Menší z obou reproduktorů, Philips S4807, nabízí kompaktní rozměry 70 x 70 x 169 mm a zároveň nekompromisní kvalitu zvuku. Disponuje 20mm výškovým reproduktorem, 45mm středobasovým reproduktorem, dvěma pasivními zářiči a výkonem 10 W. Hudbu lze bez nabíjení vychutnávat po dobu 12 hodin.

Bezdrátový ekosystém Philips Fidelio

Společnost Philips Sound dále představila tři nové produkty, které se jako první stanou součástí zbrusu nové AV platformy Fidelio. Prémiový soundbar, subwoofer a satelitní reproduktor přinášejí prvotřídní výkon do oblasti vysoce kvalitních audio systémů pro více místností a kanálů.

Nová řada Philips Fidelio funguje jako inteligentní ekosystém, který automaticky rozpozná, když se jednotlivá zařízení vzájemně propojí: ať už jde o připojení soundbaru Philips Fidelio FB1 k subwooferu Philips Fidelio FW1, nastavení reproduktoru Philips Fidelio FS1 jako zadního kanálu nebo třeba stereo párování dvou reproduktorů Philips Fidelio FS1.

Štítky: 
Televizory, Sluchátka, Reproduktory, TP Vision (Audio a TV Philips)

Podobné články

EET Group se stala distributorem displejů a videostěn Leyard

14. 3. 2024. (redaktor: František Doupal, zdroj: EET Group)
Skupina EET Group uzavřela strategické celoevropské partnerství se společností Leyard Europe. Leyard je světovým lídrem v oblasti řešení displejů a digital signage známých svými inovacemi a špičkovými technologiemi, které od roku 1995 stanovují průmyslové standardy kvality a výkonu. Čtěte více

Samsung vládne globálnímu trhu s televizory už 18 let v řadě

11. 3. 2024. (redaktor: František Doupal, zdroj: Samsung)
Výzkumná firma Omdia ohlásila, že Samsung v roce 2023 dosáhl na globálním trhu s televizory podílu 30,1 % a díky tomu si upevnil pozici světové jedničky, kterou drží už od roku 2006. Za úspěchem stojí zejména strategická orientace na kvalitnější televizory s větší úhlopříčkou, kde bodují modely Samsung s technologií QLED a OLED. Čtěte více

TCL je již druhým rokem po sobě druhým největším výrobcem TV

29. 2. 2024. (redaktor: František Doupal, zdroj: TCL)
Značka TCL Electronics byla společností Omdia, která se zabývá průzkumem trhu, opět uznána za Global Top 2 TV Brand. TCL v roce 2023 dodala na trh více než 25 milionu televizorů, což představuje 12,5% podíl na trhu. Čtěte více
A/R brýle Sony pro tvorbu 3D obsahu

CES 2024: Audio, video, AR/VR a další oblasti

26. 1. 2024. (redaktor: František Doupal, zdroj: DCD Publishing)
V předchozích článcích jste se mohli seznámit s novinkami ze světa osobních počítačů, na CESu jsou však samozřejmě k vidění i představitelé mnoha dalších tržních segmentů. Nyní tedy dáme prostor zástupům z oblastí, jako jsou audio a video průmysl, chytré telefony či virtuální a rozšířená realita. Čtěte více