Philips se „vypalování“ nebojí – k vybraným OLED TV dává 5letou záruku

30. 3. 2020. (redaktor: František Doupal, zdroj: Philips TV)
Společnost TP Vision, výrobce televizorů Philips, se rozhodla dát českému trhu a potenciálním zákazníkům jasně najevo, že při běžném používání není nutné se obávat trvalého poškození OLED televizorů v souvislosti se zbytkovým obrazem, často nepřesně nazývaném jako „vypálení obrazu“.

Akce platí až do 30. června 2020 ve vybraných prodejnách a e-shopech.

Přechod na nový vysílací standard DVB-T2 je pro mnoho uživatelů impulsem k pořízení nového televizoru. Ceny OLED televizorů klesly na přijatelnou hranici, a proto mnoho zákazníků uvažuje o koupi televizoru právě s touto technologií. Někteří se ovšem obávají, že jim po čase půjde na televizoru trvale vidět zbytkový obraz.

Philips TV upozorňuje, že při normálním používání televizoru, kdy neslouží jako náhrada monitoru se statickým obrazem nebo se nepoužívá nepřetržitě např. jako reklamní panel, se uživatelé nemusí zbytkového obrazu obávat. Další podmínkou je vypínat TV ovladačem do režimu stand-by (nikoli odpojením ze zásuvky), aby se mohl automaticky spustit program čištění obrazovky právě od zbytkového obrazu.

Pro získání prodloužené záruky stačí zakoupit OLED televizor Philips, na který se akce vztahuje, v některé z vybraných prodejen nebo e-shopech a zaregistrovat jej na stránce www.5letzaruka.cz.

Akce platí u prodejců Alza.cz, Mall, Datart a CZC a vztahuje se na modelové řady 2018 a 2019:

55OLED803/12 65OLED903/12 55OLED903/12 55OLED804/12 55OLED754/12 65OLED804/12 65OLED754/12 55OLED854/12 55OLED934/12 65OLED854/12 65OLED984/12 65OLED934.

Štítky: 
Televize, Televizory, Ze světa firem, TP Vision (Audio a TV Philips)

Podobné články

Stefan Streit (TCL): Přinášíme kino do domácností

17. 7. 2024. (redaktor: Michala Benešovská, zdroj: TCL)
Společnost TCL si v posledních letech vydobyla pozici světové dvojky v prodeji televizí – a každý rok uvádí na trh řadu revolučních novinek? Co vlastně znamená vize „Inspire Greatness“ pro každého z nás? To prozradil Stefan Streit, ředitel evropského marketingu. Čtěte více

TCL uvedla na český a slovenský trh televizory řady C7K s Audio by Bang & Olufsen

16. 6. 2025. (redaktor: František Doupal, zdroj: TCL)
Společnosti TCL a Bang & Olufsen pokračují v partnerství, které posouvá zážitek z domácího kina o další stupeň výš. Nové modely televizorů TCL řady C7K kromě QD-Mini LED a dalších obrazových technologií nabízejí také zvuk vyladěný právě ve spolupráci s Bang & Olufsen. Televizory TCL C7K jsou dostupné v široké škále úhlopříček od 50“ až do obřích 115“. Čtěte více

Televizory LG nabídnou nový herní portál i bezplatný přístup ke hrám z nabídky Xbox Game Pass

12. 5. 2025. (redaktor: František Doupal, zdroj: LG)
Společnost LG Electronics představila nový herní portál, který je na českém trhu již dostupný u vybraných modelů chytrých televizí a dalších zobrazovacích zařízení, včetně chytrých monitorů a lifestylových obrazovek StanbyME. Cílem výrobce je nabídnout větší zážitek ze streamování her a bezproblémový přístup k široké škále herních titulů. Čtěte více

Nové televize LG OLED evo zvyšují jas, využívají umělou inteligenci a míří na český trh

5. 5. 2025. (redaktor: František Doupal, zdroj: LG Electronics)
Společnost LG Electronics uvedla na český trh řadu OLED evo 2025, která nabídne řadu pokročilých televizorů, včetně prvního skutečně bezdrátového modelu na světě OLED evo M5 nebo elegantního OLED evo G5. Díky personalizaci založené na AI novinky nabízejí zážitek na míru každému uživateli a představují vrchol inovací s technologií OLED. Čtěte více