Partnerský program Trend Micra upraven

9. 10. 2011. (redaktor: Petra Piscová, zdroj: Trend Micro)
Nový partnerský program zaměřený na odměňování aktivního přístupu, podporu udržení stávajících a získávání nových zákazníků, vyšší odměny a kontrolu partnerů, kteří podávají nevalné výsledky ohlásila společnost Trend Micro.

Nový partnerský program zaměřený na odměňování aktivního přístupu, podporu udržení stávajících a získávání nových zákazníků, vyšší odměny a kontrolu partnerů, kteří podávají nevalné výsledky ohlásilo Trend Micro.

Podle Trend Micra mnoho partnerů příliš spoléhá na snadný opakovaný prodej, místo aby aktivně pracovali na získávání a využití příležitostí mezi existující i novou klientelou.

Anthony O’Mara, viceprezident Trend Micro pro Evropu, Střední východ a Afriku, vysvětluje myšlenkové pochody, které stojí za radikálním rozhodnutím firmy: „Většina partnerských programů dodavatelů je vnímána jako pouhá restriktivní tabulka slev, takže má velká část prodejního kanálu tendenci využívat místo aktivních strategií strategie reaktivní. Náš program zvyšuje sázky a přináší nové výzvy, ale také odmění naši snahu vycházet vstříc prodejcům i snahu prodejců vycházet vstříc společnosti Trend Micro jako dodavateli.“

Přístup společnosti Trend Micro přináší štíhlejší, svižnější a lukrativnější partnerský program, v jehož rámci dodavatel zajišťuje svým partnerům jednoduchost, flexibilitu a ziskovost výměnou za podstatně rozšířené odměny související s profitabilitou. Jeho současná struktura je tvořena jednoduše bronzovou, stříbrnou, zlatou a platinovou vrstvou – což nesmírně zvyšuje flexibilitu a snižuje administrativní zátěž a zajišťuje mnohem jasnější linii odpovědnosti jednotlivých partnerů.

Stávající partneři, kteří v současnosti pracují s Trend Micro a generují nový byznys i nově zapojení partneři budou moci využít celou řadu významných vylepšení a nových iniciativ, kam patří:

• Registrace obchodů – partneři budou finančně odměněni za užší spolupráci se společností Trend Micro na dalším rozvoji obchodování.
• Specializace – partneři budou mít nárok na další školení a certifikace umožňující rozvinout lukrativní tržní specializace, pokrývající různé oblasti od zabezpečení cloudů a datových center, přes koncové body a mobilní přístroje, až po ochranu dat a malé a střední podniky.
• Slevy předem a rabatové programy pro partnery s nejlepšími výsledky.
• Marketingové kampaně na vyžádání – virtuální marketingové prostředí, které bude od partnerů vyžadovat rychlou přípravu, provedení a měření nových marketingových kampaní.
• Aktualizovaný partnerský portál s rozšířenou podporou prodeje, marketingu a školení.

„Pokud s námi partneři spolupracují na rozvoji ziskového, trvale udržitelného podnikání, získají za to školení, certifikace, specializace, obchodní plánování i marketingové nástroje a také značně konkurenceschopné marže. Nabízíme svým partnerům jediný program v oboru, který jde za hranice tradičních antivirů a zapojí je přímo do rychle rostoucích trhů se zabezpečením cloudu a virtualizací. Tento nový program může tvořit základ úspěšné profitabilní budoucnosti těchto partnerů,“ dodal O’Mara.

Právě probíhá rozsáhlá komunikační kampaň, která má stávajícím partnerům pomoci pochopit, jak se mohou podílet na novém programu. Noví prodejci, kteří mají zájem získat výhody z intenzivnějšího zaměření na ziskovost, které přináší tento program, se mohou obracet na tým pro získávání partnerů Trend Micro na adrese securityupdate@trendmicro.com.