Panasonic rozšířil řadu velkoformátových 4K displejů

25. 1. 2019. (redaktor: František Doupal, zdroj: Panasonic)
Řada SQ1 (modely TH-98SQ1 a TH-86SQ1) podporuje vysoký dynamický rozsah (HDR) a poskytuje kvalitní obraz v rozlišení 4K se svítivostí 500 cd/m2, zaručuje ostré zobrazení a je vhodná pro stylové „digital signage“ instalace. Displeje mohou být používány v režimu na šířku i na výšku, včetně instalace s náklonem až 20 stupňů.

Nová řada televizorů Panasonic je vhodná k použití v obchodní sféře, školství, muzeích i ve firmách. Obrazovky jsou určeny pro nepřetržitý provoz 24/7 a jsou vybaveny zcela novou funkcí 12segmentového barevného nastavení s šesti přednastavenými obrazovými režimy, které dál vylepšují možnosti nastavení zobrazení. Tyto funkce umožňují samostatně upravit parametry barevného tónu, sytosti a jasu nejen pro červenou, zelenou a modrou barvu, ale i pro doplňkové barvy – azurovou, purpurovou a žlutou.

Funkce „multiscreen“ umožňuje rozdělit panel na čtvrtiny nebo poloviny s různými obrazy nebo využít jednu ze čtyř funkcí „obraz v obraze“. Vytvořit lze také jednu velkou plochu tvořenou až 100 displeji v konfiguraci 10×10.

Pro použití v oblasti „digital signage“ je řada SQ1 vybavena 4K USB přehrávačem médií. Díky němu není nutné používat externí přehrávače a obsah lze nahrávat a obsluhovat vzdáleně. Spolehlivý nonstop provoz zabezpečuje funkce přepnutí na záložní signálový vstup a zase zpět, která okamžitě přepne systém na alternativní zdroj obsahu, pokud dojde k přerušení hlavního videosignálu a zase zpět, pokud je obnoven.

Další klíčovou funkcí řady SQ1 je port Intel SDM (Intel Smart Display Module), který umožňuje doplnit instalaci vestavěním počítače třetí strany, čímž nabízí další možnosti rozšíření v budoucnu.

Hartmut Kulessa, marketingový manažer společnosti Panasonic, doplnil: „Řada SQ1 představuje nový rozměr 4K displejů a poskytuje vysoce kvalitní obraz, snadnou instalaci a možnosti rozšíření pro efektivnější reklamu. Tyto displeje poskytují pružné a stylové řešení reklamní prezentace, které splňují kreativní požadavky firem a zároveň nabízejí snadnou instalaci a úsporný nepřetržitý provoz.“

Štítky: 
Televizory, Panasonic

Podobné články

Aplikace Philips Hue Sync TV rozšiřuje spolupráci se Samsung SmartThings a míří do ČR a SR

2. 4. 2024. (redaktor: František Doupal, zdroj: Signify)
Již více než rok si mohou diváci propojit svůj kompatibilní Samsung televizor se svítidly Philips Hue a vytvořit si tak pohlcující atmosféru díky kombinaci interaktivního osvětlení a domácího kina. Aplikace Philips Hue Sync TV bude nově k dispozici také pro uživatele v ČR a SR. Novinkou je také možnost měsíčního předplatného. Čtěte více

EET Group se stala distributorem displejů a videostěn Leyard

14. 3. 2024. (redaktor: František Doupal, zdroj: EET Group)
Skupina EET Group uzavřela strategické celoevropské partnerství se společností Leyard Europe. Leyard je světovým lídrem v oblasti řešení displejů a digital signage známých svými inovacemi a špičkovými technologiemi, které od roku 1995 stanovují průmyslové standardy kvality a výkonu. Čtěte více

Samsung vládne globálnímu trhu s televizory už 18 let v řadě

11. 3. 2024. (redaktor: František Doupal, zdroj: Samsung)
Výzkumná firma Omdia ohlásila, že Samsung v roce 2023 dosáhl na globálním trhu s televizory podílu 30,1 % a díky tomu si upevnil pozici světové jedničky, kterou drží už od roku 2006. Za úspěchem stojí zejména strategická orientace na kvalitnější televizory s větší úhlopříčkou, kde bodují modely Samsung s technologií QLED a OLED. Čtěte více

TCL je již druhým rokem po sobě druhým největším výrobcem TV

29. 2. 2024. (redaktor: František Doupal, zdroj: TCL)
Značka TCL Electronics byla společností Omdia, která se zabývá průzkumem trhu, opět uznána za Global Top 2 TV Brand. TCL v roce 2023 dodala na trh více než 25 milionu televizorů, což představuje 12,5% podíl na trhu. Čtěte více