Panasonic rozšířil řadu velkoformátových 4K displejů

25. 1. 2019. (redaktor: František Doupal, zdroj: Panasonic)
Řada SQ1 (modely TH-98SQ1 a TH-86SQ1) podporuje vysoký dynamický rozsah (HDR) a poskytuje kvalitní obraz v rozlišení 4K se svítivostí 500 cd/m2, zaručuje ostré zobrazení a je vhodná pro stylové „digital signage“ instalace. Displeje mohou být používány v režimu na šířku i na výšku, včetně instalace s náklonem až 20 stupňů.

Nová řada televizorů Panasonic je vhodná k použití v obchodní sféře, školství, muzeích i ve firmách. Obrazovky jsou určeny pro nepřetržitý provoz 24/7 a jsou vybaveny zcela novou funkcí 12segmentového barevného nastavení s šesti přednastavenými obrazovými režimy, které dál vylepšují možnosti nastavení zobrazení. Tyto funkce umožňují samostatně upravit parametry barevného tónu, sytosti a jasu nejen pro červenou, zelenou a modrou barvu, ale i pro doplňkové barvy – azurovou, purpurovou a žlutou.

Funkce „multiscreen“ umožňuje rozdělit panel na čtvrtiny nebo poloviny s různými obrazy nebo využít jednu ze čtyř funkcí „obraz v obraze“. Vytvořit lze také jednu velkou plochu tvořenou až 100 displeji v konfiguraci 10×10.

Pro použití v oblasti „digital signage“ je řada SQ1 vybavena 4K USB přehrávačem médií. Díky němu není nutné používat externí přehrávače a obsah lze nahrávat a obsluhovat vzdáleně. Spolehlivý nonstop provoz zabezpečuje funkce přepnutí na záložní signálový vstup a zase zpět, která okamžitě přepne systém na alternativní zdroj obsahu, pokud dojde k přerušení hlavního videosignálu a zase zpět, pokud je obnoven.

Další klíčovou funkcí řady SQ1 je port Intel SDM (Intel Smart Display Module), který umožňuje doplnit instalaci vestavěním počítače třetí strany, čímž nabízí další možnosti rozšíření v budoucnu.

Hartmut Kulessa, marketingový manažer společnosti Panasonic, doplnil: „Řada SQ1 představuje nový rozměr 4K displejů a poskytuje vysoce kvalitní obraz, snadnou instalaci a možnosti rozšíření pro efektivnější reklamu. Tyto displeje poskytují pružné a stylové řešení reklamní prezentace, které splňují kreativní požadavky firem a zároveň nabízejí snadnou instalaci a úsporný nepřetržitý provoz.“

Štítky: 
Televizory, Panasonic

Podobné články

LG představilo OLED televizor s ohebnou rolovací obrazovkou

11. 1. 2019. (redaktor: František Doupal, zdroj: LG)
Společnost LG na veletrhu CES 2019 představila světu novou generaci televizorů uvedením světově prvního ohebného OLED TV. LG SIGNATURE OLED TV R (model 65R9) mění definici televizoru díky variabilnímu designu, který umožňuje OLED technologie. Nejde jen o ukázku technického mistrovství, ale i o produkt s tou nejvyšší kvalitou obrazu a zvuku. Čtěte více

Samsung představil lifestylové televizory pro rok 2019

3. 1. 2019. (redaktor: František Doupal, zdroj: Samsung)
Nové lifestylové televizory společnosti Samsung pro rok 2019 – modely The Frame a The Serif TV – nabídnou inovativní design ve spojení s kvalitou obrazu zajišťovanou technologií QLED a chytrými funkcemi Smart. Čtěte více

Špičkové modely táhnou růst prodeje televizorů

7. 9. 2018. (redaktor: František Doupal, zdroj: GfK)
Společnost GfK zaznamenala v první polovině roku 2018 tržby na globálním trhu televizorů ve výši 45 miliard eur. To je zhruba o procento více nežli ve stejném období loňského roku a je to především díky letošnímu mistrovství světa ve fotbale v Rusku. Letos se očekává celosvětový prodej 238 milionů přijímačů, což je v porovnání s rokem 2017 nárůst o dvě procenta. Čtěte více

Česká televize v září ukončí HD vysílání v (regionálním) DVB-T

30. 7. 2018. (redaktor: František Doupal, zdroj: Televizniweb.cz)
Srpen a září budou posledními dvěma měsíci vysílání ČT v regionálním DVB-T. Od konce září bude nutné přesedlat na celoplošné vysílání DVB-T2. Vypínání tzv. multiplexu 1a, tedy vysílání programů v Regionálních sítích 7, 10 a 20, ČT urychlí vzhledem k riziku změny zákona o DPH. Čtěte více