Panasonic rozšířil řadu velkoformátových 4K displejů

25. 1. 2019. (redaktor: František Doupal, zdroj: Panasonic)
Řada SQ1 (modely TH-98SQ1 a TH-86SQ1) podporuje vysoký dynamický rozsah (HDR) a poskytuje kvalitní obraz v rozlišení 4K se svítivostí 500 cd/m2, zaručuje ostré zobrazení a je vhodná pro stylové „digital signage“ instalace. Displeje mohou být používány v režimu na šířku i na výšku, včetně instalace s náklonem až 20 stupňů.

Nová řada televizorů Panasonic je vhodná k použití v obchodní sféře, školství, muzeích i ve firmách. Obrazovky jsou určeny pro nepřetržitý provoz 24/7 a jsou vybaveny zcela novou funkcí 12segmentového barevného nastavení s šesti přednastavenými obrazovými režimy, které dál vylepšují možnosti nastavení zobrazení. Tyto funkce umožňují samostatně upravit parametry barevného tónu, sytosti a jasu nejen pro červenou, zelenou a modrou barvu, ale i pro doplňkové barvy – azurovou, purpurovou a žlutou.

Funkce „multiscreen“ umožňuje rozdělit panel na čtvrtiny nebo poloviny s různými obrazy nebo využít jednu ze čtyř funkcí „obraz v obraze“. Vytvořit lze také jednu velkou plochu tvořenou až 100 displeji v konfiguraci 10×10.

Pro použití v oblasti „digital signage“ je řada SQ1 vybavena 4K USB přehrávačem médií. Díky němu není nutné používat externí přehrávače a obsah lze nahrávat a obsluhovat vzdáleně. Spolehlivý nonstop provoz zabezpečuje funkce přepnutí na záložní signálový vstup a zase zpět, která okamžitě přepne systém na alternativní zdroj obsahu, pokud dojde k přerušení hlavního videosignálu a zase zpět, pokud je obnoven.

Další klíčovou funkcí řady SQ1 je port Intel SDM (Intel Smart Display Module), který umožňuje doplnit instalaci vestavěním počítače třetí strany, čímž nabízí další možnosti rozšíření v budoucnu.

Hartmut Kulessa, marketingový manažer společnosti Panasonic, doplnil: „Řada SQ1 představuje nový rozměr 4K displejů a poskytuje vysoce kvalitní obraz, snadnou instalaci a možnosti rozšíření pro efektivnější reklamu. Tyto displeje poskytují pružné a stylové řešení reklamní prezentace, které splňují kreativní požadavky firem a zároveň nabízejí snadnou instalaci a úsporný nepřetržitý provoz.“

Štítky: 
Televizory, Panasonic

Podobné články

„Stovka“ se stala distributorem televizorů Strong

2. 6. 2020. (redaktor: František Doupal, zdroj: 100Mega Distribution)
Brněnská „100 Mega“ se stala oficiálním distributorem televizorů značky Strong. Distribuce je platná od května letošního roku, výrobce aktuálně nabízí devět modelů a postupně bude přidávat další. Čtěte více

TCL přináší na český trh nové QLED televize C81 a C71

13. 5. 2020. (redaktor: František Doupal, zdroj: TCL)
Společnost TCL Electronics představila v evropské premiéře své dvě zcela nové produktové řady QLED televizorů TCL C71 a C81. Nové produktové jsou navrženy s využitím nejpokročilejších technologií a jsou cenově dostupné. Produktová řada C81 je dodávána ve velikostech 75, 65 a 55, řada C71 pak 65, 55 a 50 palců. Čtěte více

Philips se „vypalování“ nebojí – k vybraným OLED TV dává 5letou záruku

30. 3. 2020. (redaktor: František Doupal, zdroj: Philips TV)
Společnost TP Vision, výrobce televizorů Philips, se rozhodla dát českému trhu a potenciálním zákazníkům jasně najevo, že při běžném používání není nutné se obávat trvalého poškození OLED televizorů v souvislosti se zbytkovým obrazem, často nepřesně nazývaném jako „vypálení obrazu“. Čtěte více

LG odhalilo nové televizory v čele s 8K OLED modely a NanoCell TV

19. 3. 2020. (redaktor: František Doupal, zdroj: LG)
V čele nových televizorů stojí 14 OLED modelů včetně uměním inspirované série GX Gallery, Real 8K ZX modelů a 4K Ultra HD televizorů. Novinky startují tento měsíc v Jižní Koreji a Spojených státech, po kterých bude následovat evropský trh a další regiony. Čtěte více