Oracle uvedl mobilní aplikace pro sadu E-Business Suite

7. 10. 2014. (redaktor: František Doupal, zdroj: Oracle)
Agilní podnikání, rozhodování i spolupráce v reálném čase představují současný trend, který vyžaduje, aby zaměstnanci měli k dispozici mobilní přístup k datům a aplikacím kdykoliv a odkudkoliv. Společnost Oracle proto uvedla mobilní aplikace určené pro uživatele napříč podnikem stejně jako aplikace pro zaměstnance jednotlivých oddělení.

Nové aplikace poskytují přístup k jednotlivým horizontálním funkcím (například schvalování, náklady, docházka zaměstnanců) řešení Oracle E-Business Suite. Stejně tak však umožňují na základě rolí založený přístup k funkcím určeným pro různá firemní oddělení (například objednávky prodeje, zakázky, informace o produktech, zásoby, výroba, projektový management, údržba nebo terénní servis).

Mobilní aplikace jsou pro licencované uživatele sady Oracle E-Business Suite k dispozici zdarma. Díky kompatibilitě s verzemi Oracle E-Business Suite 12.1.3 a 12.2 je většina organizací může nasadit bez nutnosti upgradu. Aplikace ve verzi pro systém iOS lze získat na Apple App Store, plánuje se také verze pro OS Android.

Horizontální mobilní aplikace pro práci se sadou Oracle E-Business Suite jsou určeny zaměstnancům napříč organizací a umožňují jim jednoduše provádět konkrétní operace kdykoliv a odkudkoliv. Jde o aplikace Mobile Approvals, Mobile Expenses, Mobile Timecards a Mobile iProcurement.

Druhá skupina aplikací je určena zaměstnancům jednotlivých oddělení. Slouží jako podpora pro rozhodování a provádění obchodních operací a usnadňují přístup k datům i klíčovým podnikovým funkcím. Jde o aplikace Mobile Sales Orders, Mobile Inventory, Mobile Product Information, Mobile Procurement, Mobile Project Manager, Mobile Discrete Production Supervisor, Mobile Process Production Supervisor, Mobile Project Manufacturing, Mobile Maintenance a Mobile Field Service.

Rozhraní aplikací je zjednodušené a omezuje se na úlohy, které uživatelé potřebují provádět z mobilních zařízení. Ikony a zobrazované dialogy upozorňují uživatele na transakce, které vyžadují jejich pozornost. K dispozici jsou srozumitelné souhrny, které dále usnadňují provádění potřebných činností. Uživatelské rozhraní aplikací je konzistentní jak vzhledem k dalším produktům společnosti Oracle, tak i vzhledem ke konkrétním mobilním zařízením. Aplikace jsou integrovány s dalšími funkcemi mobilních zařízení, jako je ovládání pomocí gest, mapové aplikace, kontakty, e-maily nebo fotoaparát.

Současný svět je stále mobilnější a organizace proto potřebují, aby podobně mohli pracovat i jejich zaměstnanci,“ uvedl Cliff Godwin, senior viceprezident ve společnosti Oracle. „Aplikace pro práci se sadou Oracle E-Business Suite umožňují uživatelům přístup k potřebným datům a funkcím kdykoliv a odkudkoliv. Tyto jednoduše použitelné aplikace urychlí firemní procesy, zvýší produktivitu uživatelů a usnadní rozhodování i spolupráci.“

Štítky: 
Oracle