Oracle spustil nový program pro partnery nabízející cloud

12. 2. 2016. (redaktor: František Doupal, zdroj: Oracle)
Společnost Oracle představila program Oracle PartnerNetwork (OPN) Cloud, který partnerům zaměřeným na prodej cloudových služeb Oracle poskytne potřebnou technickou i marketingovou podporu. Další výhody budou moci partneři získat na základě své odbornosti, nabídek pro různé trhy či úspěchu u zákazníků.

„Síť OPN v současnosti nabízí nejkomplexnější portfolio cloudových programů,“ uvedl Shawn Price, senior viceprezident společnosti Oracle pro cloud. „Náš rychlý růst a rozsáhlé portfolio cloudových služeb SaaS, PaaS a IaaS představuje pro partnery i zákazníky jedinečnou příležitost. Naši zkušení partneři nyní získávají přístup k nástrojům, které jim umožní úspěšně převádět zákazníky na moderní technologie i obchodní modely. Komunita našich partnerů zahrnuje desítky tisíc odborníků na implementaci, jejichž know-how pomůže zákazníkům při přechodu na cloud.“

Partneři nabízející cloudová řešení společnosti Oracle budou moci na základě metrik výkonu, které zahrnují např. úspěšné implementace nebo aplikace na Oracle Cloud Marketplace, získat čtyři úrovně kvalifikace:

  • Cloud Standard – první úroveň programu pomůže partnerům, aby se od sebe na trhu odlišili. Tito partneři se obvykle zaměřují na jedno specializované řešení Oracle.
  • Cloud Select – tito partneři mají rozsáhlejší zkušenosti s prodejem či vývojem cloudových technologií Oracle a prokázali schopnost implementovat tato řešení u klientů.
  • Cloud Premier – partneři dokázali transformovat své vlastní podnikání, úspěšně implementují cloudová řešení Oracle a zákazníci s nimi spolupracují opakovaně. Tito partneři získají i speciální zdroje v regionech.
  • Cloud Elite – nejvyšší úroveň kvalifikace určená partnerům, kteří úspěšně nasazují plnou šíři cloudových řešení Oracle. Získávají speciální podmínky, které jim umožňují výhodnou spoluúčast na růstu cloudového byznysu společnosti Oracle.

Podobné články

Petr Ondráš, manažer komerční divize společnosti ASUS pro ČR a SR

Petr Ondráš: ASUS je značka, která chce s partnery skutečně růst

29. 9. 2025. (redaktor: Michala Benešovská, zdroj: DCD Publishing)
ASUS už dávno není jen značka pro koncové uživatele – podle Petra Ondráše, šéfa komerční divize společnosti ASUS pro Českou republiku a Slovensko, dnes společnost nabízí kompletní portfolio pro školy, firmy i veřejnou správu a otevírá resellerům nové příležitosti v éře AI a digitalizace. V rozhovoru Petr Ondráš prozradil více o trendech i o výhodách partnerské spolupráce. Čtěte více

Tři čtvrtiny partnerů považují AI za klíčovou technologii

7. 10. 2025. (redaktor: František Doupal, zdroj: TD SYNNEX)
Tři čtvrtiny partnerů považují dle průzkumu společnosti TD SYNNEX umělou inteligenci za klíčovou technologii pro svoji budoucnost. AI se tak stává nezbytnou pro úspěch mezi konkurencí a zároveň katalyzátorem pro vznik nových inovativních produktů a služeb. Čtěte více

TD SYNNEX otevře Destination AI laby i pro partnery z Česka

13. 8. 2025. (redaktor: František Doupal, zdroj: TD SYNNEX)
Společnost TD SYNNEX letos v Evropě otevře tři specializované Destination AI laboratoře. Ve spolupráci s firmami Dell a NVIDIA umožní partnerům přístup k nejmodernějším AI technologiím. První dvě laboratoře budou od podzimu dostupné ve Francii a také v německém Mnichově. Koncem roku TD SYNNEX otevře také AI lab v Londýně. Čtěte více

HP ocenilo servisní partnery. Kvalitní podpora zůstává základem zákaznické zkušenosti

22. 7. 2025. (redaktor: František Doupal, zdroj: HP Inc.)
V době, kdy se technologie a zákaznická očekávání rychle vyvíjejí, je spolehlivý servis důležitější než kdy dřív. Společnost HP Inc. Česká republika proto i letos ocenila nejlepší servisní partnery, kteří dlouhodobě zajišťují špičkovou zákaznickou péči v souladu s vysokými standardy značky HP. Ocenění Customer Service Excellence 2025 putuje pěti vybraným firmám z ČR. Čtěte více