Oracle integruje mobilní zabezpečení s řízením identit a přístupu

3. 8. 2015. (redaktor: František Doupal, zdroj: Oracle)
Společnost Oracle aktualizovala řešení Identity Management, které nyní nabízí řízení bezpečného přístupu k aplikacím, a to mobilním, cloudovým nebo provozovaným na vlastní infrastruktuře.

Podniky kromě rostoucích bezpečnostních rizik musejí dnes řešit také stále větší složitost svého IT prostředí. Stojí před úkolem zajistit hladký a bezpečný přístup k široké škále aplikací ze stále většího množství zařízení. Nejnovější verze řešení Oracle Identity Management 11gR2 Patchset 3 pomáhá tento problém řešit integrací produktu Enterprise Mobility Management do celé sady. Tento krok sjednocuje mobilní zabezpečení, řízení identit a řízení shody s předpisy (regulačními požadavky) do jedié konsolidované platformy.

„Digitální technologie jako cloud, sociální sítě či mobilita se dnes stávají v podnikovém prostředí normou a vytváří nový soubor výzev komplexního zabezpečení,“ uvedl Tim Taylor, senior director product management, Oracle. „Abychom organizacím umožnili efektivní reakci na tyto požadavky, nejnovější verze řešení Oracle Identity Management integruje mobilní zabezpečení a řízení identit. Výsledkem je jeden konsolidovaný kód, jediné uživatelské rozhraní i workflow. Tato integrace pomáhá organizacím lépe plnit bezpečnostní výzvy i přísné regulační předpisy.“

Integrace mobilní bezpečnosti do řešení Oracle Identity Management umožní organizacím zabezpečit mobilní zaměstnance a spravovat mobilní zařízení, ale i mobilní aplikace, obsah (data) a identity. Řešení společnosti Oracle překonává konkurenci pokročilým jednotným přihlašováním (SSO, single sign-on) a autentizací založenou na kontextu. Aktualizované řešení Oracle Identity Management navíc zahrnuje i nové uživatelské rozhraní, které zjednodušuje interakce koncových uživatelů se systémem včetně přihlašování, a omezuje tak množství žádosti na helpdesk.

Jako další vylepšení platformy Oracle představil nové funkce pro řízení identit, které umožňují snazší dosažení souladu s auditem. Do této skupiny novinek patří např. rozdělení povinností nebo správa rolí během jejich celého životního cyklu. Díky zahrnutí těchto funkcí do platformy pro řízení identit mohou zákazníci zjednodušit správu svých systémů, složitost jejich nasazování i dlouhodobé poplatky za údržbu.

Štítky: 
Oracle