Optoma představila novou produktovou řadu interaktivních plochých 4K displejů

16. 7. 2019. (redaktor: František Doupal, zdroj: Optoma)
Nová řada Creative Touch IFPD je k dispozici ve formátech 65", 75" a 86". Všechny displeje disponují širokými možnostmi připojení, nabízí bezdrátové sdílení obsahu prostřednictvím iMirror a ScreenShare a spolupracují se zařízeními Windows, Mac a Chrome OS. Vestavěná cloudová jednotka zajišťuje snadný přístup ke službě Google Drive a Microsoft OneDrive.

Multidotykové interaktivní panely Optoma se mohou pochlubit rozlišením 4K UHD (Ultra HD 4K rozlišení - s více než osmi miliony pixelů přináší čtyřikrát více detailů než Full HD, čímž poskytuje ostřejší snímky s reálnější podobou a bohatší barvy). To umožní sedět blíže k obrazovce a užívat si pohlcující zážitek.

LED displeje pracují v rozlišení 3 840 x 2 160 pixelů tedy (UHD 4K), mají jas 350 cd/m2, kontrast 1 200: 1, pozorovací úhly 178° a dobu odezvy 8 ms. V jeden moment obrazovky registrují až 20 dotyků. Dotek je možný prstem, prstem v rukavici, dotykovými nástroji (dotykové péro) a jinými neprůhlednými předměty. Displej je vybaven tvrzeným sklem, modrým světelným filtrem a širokými pozorovacími úhly.

Funkce AirShare přináší divákům okamžité představení výsledků práce, testů, anket a průzkumů. Z displeje lze posílat anotace pro schůzky, úkoly a lekce, ke kterým se připojí naskenováním QR kódu. Mezi funkce displejů též náleží rozsáhlé připojení, bezdrátové sdílení obsahu a balíček připravený k použití s předinstalovanými nástroji pro poznámky. K síti, internetu a OTA je možné se připojit bezdrátově s aktualizací po síti.

Vestavěný reproduktor poskytuje ozvučení bez nutnosti použití externích reproduktorů. Displeje se dodávají s držákem pro montáž na stěnu na míru a s držákem VESA pro mini PC, což následně usnadňuje interaktivní spolupráci ve třídách, přednáškových sálech, zasedacích místnostech a dalších společných prostorách.

Podobné články

Epson představil nové zážitkové i informační a reklamní digital signage projektory

3. 12. 2020. (redaktor: František Doupal, zdroj: Epson)
Společnost Epson rozšířila portfolio svých laserových projektorů o šest nových modelů, které zajistí ještě větší efektivnost informačních projekcí signage i zážitkových projekcí pro celou řadu komerčních prostředí, včetně prodejen, pohostinských zařízení, muzeí a různých atrakcí pro návštěvníky. Čtěte více

LG začalo prodávat komerční displeje založené na technologii Micro LED

24. 9. 2020. (redaktor: František Doupal, zdroj: LG)
Na vybraných trzích se začaly prodávat komerční Micro LED displeje LG MAGNIT. Řešení poskytuje kvalitní obraz a spolehlivý provoz díky technologii displeje se speciální černou vrstvou vyvinutou v LG a také snadnou modulární instalaci. Čtěte více

ViewSonic usnadňuje používání vlastních zařízení pro pracovní účely

10. 9. 2020. (redaktor: František Doupal, zdroj: ViewSonic)
Nejnovější bezdrátové prezentační displejové řešení společnosti ViewSonic se skládá z komerčního 4K displeje CDE20 s úzkým rámečkem a bohaté nabídky softwarových nástrojů, které rozšiřují možnosti sdílení, spolupráce a řízení. Čtěte více
Petr Ritz, head of B2B sales ve společnosti Samsung

Petr Ritz (Samsung): Příležitosti pro displeje jsou všude

19. 8. 2020. (redaktor: Michala Benešovská, zdroj: DCD Publishing)
Samsung patří k nejdůležitějším výrobcům v oblasti bílé techniky, televizí, mobilních telefonů, ale i profesionálních displejů. Na co se výrobce soustředí, které trendy jsou v oblasti digital signage na vzestupu a kde jsou největší příležitosti na trhu, to nám prozradil Petr Ritz, head of B2B sales ve společnosti Samsung. Čtěte více