One Canon a stále v zisku

11. 2. 2010. (redaktor: Richard Voigts, zdroj: )
Společnost Canon zjednodušuje svůj přístup k trhu, ruší regiony, optimalizuje a zrychluje obchodní procesy, sjednocuje marketing pro spotřebitele a dealerský kanál - One Canon (CZ + SK), který bude obhospodařovat lokální obchodní partnery.
Ladislav Paleček Managing Director, Miloš Bejblík Marketing Director

Canon se vloni stal jedničkou (GfK) v tržních podílech v zrcadlovkách (s velkým odstupem), je druhým v kompaktech a ve fotoaparátech celkově první, dvojkou v inkoustových MFP a laserových monochromatických tiskárnách a je třetím v barevných laserových MFP. Vytváří divize BIG – Business Imaging Group a CIG – Consumer Imaging Group. Novými partnery Canonu jsou HP, Océ a polský Optopol. BIG se zabývá 100% převzetím Océ za 730 milionů eur a partnerstvím s HP v oblasti podnikové sféry, a také 90% převzetím polské rodinné firmy Optopol, s níž se stává celosvětovou jedničkou v segmentu oftalmologické techniky. Canon vloni dodal na český trh celkem 244 000 jednotek hardwarových produktů, a přes mírný pokles v obratu je v zisku. Od partnerství s HP si Canon slibuje průnik do oblasti podnikové sféry se svými MFP a řešením HP pro podnikový tisk a zpracování obrazu. Společně s Océ si Canon zase usiluje o pozici jedničky v konsolidujícím se tiskárenském průmyslu.