Ofenziva alternativy Black Point

27. 9. 2011. (redaktor: Petra Piscová, zdroj: )
Tonery a inkousty polského výrobce Black Point se prodávají už v devíti zemích střední a východní Evropy a jejich popularita roste v Česku i na Slovensku.

Značka Black Point debutovala na českém a slovenském trhu v roce 2008. Inkousty a tonery polského výrobce jsou dostupné ve stále větším počtu obchodů. Je možné je nalézt mimo jiné v síti Electro World, v obchodním řetězci Globus a u distributorů.

Chceme využít potenciál českého trhu a opakovat zde úspěch, který jsme zaznamenali v Polsku,“ řekla Kamila Yamasaki, ředitelka firmy Black Point. „Značka Black Point symbolizuje výrobky nejvyšší kvality, se zvýšenými kapacitními parametry, a přitom cenově atraktivní.“ dodala.

Black Point se může pochlubit výsledky interních a externích testů. Ze zkoušek, které provedla laboratoř TÜV Rheinland, vyplývá, že toner LBPPH05A firmy Black Point se opět ukázal jako lepší než materiály výrobce tiskáren. Výrobek polské firmy podle těchto zkoušek zaručuje vyšší kvalitu tisku a má vyšší kapacitu. Zkoušený toner je součástí řady monochromatických tonerů Super Plus. Druhou řadu tvoří inkousty XL. Kromě kvality a kapacity obě řady spojuje rentabilita – ve srovnání s materiály výrobců hardwaru umožňuje snížit náklady na tisk o více než 50 procent.

Black Point nemá jen technologicky pokročilé výrobní linky, ale vlastní také výzkumně-vývojovou laboratoř. Parametry jeho materiálů potvrzují mezinárodní normy ISO 19798:2006 a 24711:2006, tedy tytéž, kterými se řídí výrobci hardwaru. Navíc Black Point nabízí doživotní záruku na výrobek i na zařízení. Zákazníci mají rovněž právo výrobek obratem vyměnit u prodejce bez zbytečných formalit.