Obchodní lídři napříč Evropou považují zavedení regulací za odrazový můstek ke změně

4. 3. 2019. (redaktor: František Doupal, zdroj: Ricoh)
Většina obchodních lídrů napříč Evropou považuje zavedení vládních a průmyslových regulací za cestu ke změně. Nicméně do jaké míry je úspěch poháněn vnějšími faktory nebo společností samotnou?

Svět se neustále mění. Nikdo neví, co se stane příští rok, příští týden nebo dokonce zítra. To znamená, že organizace potřebují pro svůj posun volný prostor. Vyvíjet se. Stát se něčím jiným v závislosti na jejich současných potřebách.

Nová studie společnosti Ricoh, založená na průzkumu mezi 2 550 obchodními lídry z 24 zemí včetně České republiky a Slovenska, dokazuje posun od tradičního způsobu smýšlení, že regulace neznamenají pouze překážky a bariéry. Více jak polovina respondentů (52 %) vidí zavedení regulací jako pomocný prostředek v digitální éře - tento názor sdílí dalších 55 % dotazovaných, kteří považují nařízení o ochraně soukromí, např. GDPR, za základ pro dosažení úspěchu organizace.

Nejde pouze o vlády a průmysl, které mají pozitivní vliv. Podobná část respondentů (56 %) vidí soulad s environmentálními nařízení, jako je Pařížská dohoda, jako cestu k pokroku. Kromě toho 67% lídrů chce investovat do chytrých technologií, které jsou šetrné k životnímu prostředí, což svědčí o rostoucím uvědomění si, jak lidé, planeta a zisky společností nabývají více výhod z environmentálně zaměřených obchodních praktik.

Z výzkumu rovněž vyplývá, že 82 % respondentů investuje do technologií v širším slova smyslu, jako do podpůrného prostředku, přičemž 66 % z nich považuje tempo technologických změn za klíčovou příležitost a nikoli za výzvu. Téměř tolik dotazovaných (63%) věří, že technologie jsou rozhodující pro jejich fungování společnosti v souladu s předpisy, což potvrzuje myšlenku, že dlouhodobě vnímané překážky se rychle stávají příležitostmi.

David Mills, generální ředitel společnosti Ricoh Europe, doplnil: „Dnešní obchodní lídři nesou odpovědnost jako nikdy předtím a čelí neustále se měnícímu životnímu prostředím. Dobrou zprávou je, že si uvědomují výhody budování svého podnikání s ohledem na bezpečnost, soukromí a životní prostředí. Využíváním technologií mohou vedoucí pracovníci dosáhnout toho, že dodržování zákonů a nařízení nebude překážkou, ale naopak se stane silnou stránkou v jejich organizaci. V současnosti lze vidět podstatné výhody využívání chytrých technologií ve zvyšování produktivity, pomoci při řešení problémů či snížení zatížení každodenními úkoly.“

Štítky: 

Podobné články

Jak se české malé a střední firmy zapojují do byznysu digitální Evropy

21. 3. 2019. (redaktor: František Doupal, zdroj: PayPal)
Součástí bílé knihy Small Business Growth in Europe (Růst malých firem v Evropě) je analýza vzorové sady dat zahrnující údaje o 157 636 malých firmách, které s pomocí společnosti PayPal přijímají digitální platby v 28 zemích Evropské unie. Z výsledků analýzy například vyplývá, že nezáleží na tom, kde firmy sídlí - digitální ekonomika, exportní příležitosti a řešení pro online platby jim zajišťují stejné tempo růstu. Čtěte více
Klaus Vossen, hlavní produktový manažer CorelDRAW

CorelDRAW přináší řadu novinek včetně verze pro Mac a webového editoru

18. 3. 2019. (redaktor: František Doupal, zdroj: Corel a DCD Publishing)
Sada CorelDRAW Graphics Suite 2019 byla doplněna o novou verzi pro Windows a zcela novou sadou pro tvorbu grafických návrhů vytvořenou specificky pro macOS. Oba balíčky zahrnují i novou aplikaci CorelDRAW.app pro snadnou tvorbu grafických návrhů na cestách. Čtěte více

ShopRoku 2018: Bodovaly stálice i úplní nováčci. A jak si vedli zástupci IT?

15. 3. 2019. (redaktor: František Doupal, zdroj: Heureka)
Už podesáté vyhlásil nákupní rádce Heureka.cz nejpopulárnější a nejkvalitnější e-shopy na českém trhu. Kromě již osvědčených e-shopů bodovalo o i několik nováčků, z nichž někteří vás možná překvapí. Čtěte více

Počítače Surface oficiálně míří do střední a východní Evropy

13. 3. 2019. (redaktor: František Doupal, zdroj: Microsoft)
Microsoft zareagoval na požadavky nadnárodních firem, které chtějí pořizovat zařízení Surface svým zaměstnancům v regionálních pobočkách a kancelářích a od 1. května 2019 začne prostřednictvím autorizovaných partnerů firmám dodávat vybrané počítače v dalších 11 evropských zemích včetně České republiky a Slovenska. Čtěte více