NVIDIA RTX přináší vykreslování v reálném čase

22. 3. 2018. (redaktor: František Doupal, zdroj: Nvidia)
Ray tracing technologie NVIDIA RTX přináší tvůrcům obsahu a herním vývojářů možnost využít vykreslování v reálném čase ve filmové kvalitě. NVIDIA RTX je výsledkem deseti let vývoje algoritmů počítačové grafiky a architektur grafických karet a skládá se ze škálovatelné technologie běžící na architektuře NVIDIA Volta.

Společnosti jako 4A Games, Epic, Remedy Entertainment a Unity využívají NVIDIA RTX v technologických ukázkách na Game Developers Conference v San Francisku. Prezentují, jaké přinese vykreslování v reálném čase zážitky.

Microsoft DirectX Raytracing API

Technologie je navržena tak, aby podpořila vykreslování obrazu napříč různými rozhraními. NVIDIA úzce spolupracovala se společností Microsoft, aby umožnila plnou podporu RTX technologie v aplikacích, které využívají nové API DirectX Raytracing (DXR).

To, co se dlouho považovalo za konečné řešení jako realistické a živé osvětlení prostředí, odrazy a stíny, střídá ray tracing nabízející novou úroveň realističnosti, která jde daleko nad rámec toho, co je možné získat tradičními vykreslovacími technikami. Ray tracing v reálném čase nahrazuje většinu technik používaných v současnosti a svými realistickými výpočty replikuje způsob, jakým se světlo chová v reálném světě a přináší živější obraz.

NVIDIA Highlights podporuje nové tituly
Call of Duty WWII a Tekken 7 jsou nejnovějšími hrami, které získaly podporu Highlights. Zanedlouho budou tuto funkci mít také Dying Light: Bad Blood a Escape from Tarkov. Hráči prostřednictvím této moderní funkce nahráli již více než půl miliardy videí.

SDK pro NVIDIA Highlights s podporou Unreal Engine a Unity
Integrace NVIDIA Highlights do her bude pro vývojáře mnohem jednodušší. Funkce Highlights se stala v řadách vývojářů velmi populární, protože umožňuje snadno vytvářet vlastní obsah a sdílet jej na sociálních sítích. Nyní je díky novému NVIDIA Highlights SDK dostupnější všem vývojářům, resp. zjednodušuje integraci do her. Lze ji stáhnout zdarma prostřednictvím https://developer.nvidia.com/. Podpora Highlights v plug-inech je nově také v Unity Engine a Unreal Engine, takže je mohou aplikovat i vývojáři využívající tyto enginy.

NVIDIA Ansel má vlastní online hráčskou galerii
Abyste si mohli prohlédnout to nejlepší z NVIDIA Ansel, uvádí NVIDIA galerii ShotwithGeForce.com pro hráče, kteří se chtějí podělit o své oblíbené herními zážitky. Interaktivní galerie, jejíž spuštění proběhlo na Game Developers Conference v San Francisku dává hráčům vlastní prostor pro nahrávání, komentování a lajkování screenshotů pořízených díky NVIDIA Ansel.

GeForce Experience přidává možnost uložit GIF
Aplikace GeForce Experience 3.13.1 přidává možnost uložit video zaznamenané prostřednictvím NVIDIA Highlights ve formátu GIF.

Video : 

Podobné články

Novinky u ASBIS CZ: Biostar Microtech a podniková úložiště Seagate

14. 6. 2021. (redaktor: František Doupal, zdroj: ASBIS CZ)
Společnost ASBIS CZ rozšířila svou nabídku na českém a slovenském trhu. Zákazníci mohou nově u distributora pořizovat produkty Biostar Microtech (základní desky a grafické karty) a enterprise řešení Seagate (řady Exos a Nytro). Čtěte více

Asus zpřístupňuje funkci Resizable BAR pro zvýšení herního výkonu

4. 5. 2021. (redaktor: František Doupal, zdroj: Asus)
Asus vydal aktualizace firmwaru pro více než 180 základních desek a také aktualizace BIOSu karet NVIDIA s čipy GeForce RTX 30xx. Aktualizace zpřístupní technologii s názvem Resizable BAR, a umožní tak efektivnější komunikaci mezi procesorem a grafickou kartou, což ve vybraných herních titulech zajistí až 12% nárůst výkonu. Čtěte více

Prodeji grafických čipů se v posledním loňském kvartálu dařilo

25. 3. 2021. (redaktor: František Doupal, zdroj: Jon Peddie Research)
Podle průzkumu analytické společnosti Jon Peddie Research vykázal celosvětový prodej počítačových grafických čipů v posledním loňském kvartále oproti třetímu čtvrtletí 2020 nárůst 20,5 %. Za celý rok 2020 pak nárůst činil 12,4 %. Čtěte více

GeForce RTX řady 3000 míří do notebooků

14. 1. 2021. (redaktor: František Doupal, zdroj: Nvidia)
Po stolních počítačích zamíří nejnovější generace grafických čipů společnosti Nvidia také do notebooků. Globálně v lednu, v našich zeměpisných podmínkách pravděpodobně o něco později. Na co se můžeme těšit? Čtěte více