Nový partnerský program Check Pointu odměňuje budování vztahu se zákazníky

5. 3. 2019. (redaktor: František Doupal, zdroj: Check Point)
Celosvětový partnerský program Check PointS bude unikátním způsobem odměňovat partnery za aktivitu a budování vztahů se zákazníky, vytvoří bezkonkurenční prodejní příležitosti a partnerům poskytne zdroje potřené pro zvýšení příjmů, zrychlení prodeje a budování ještě silnějších obchodních vztahů.

Program Check PointS byl vytvořen v úzké spolupráci s partnery a eliminuje časté komplikace spojené s prodejem a podporou bezpečnostních řešení. Umožněna je snadnější a pružnější spolupráce s partnery, kteří jsou přímo odměňováni za aktivity generující prodej, zrychluje prodejní cykly a poskytuje odbornou podporu a zdroje.

„Nový program Check PointS má jediný a jasný cíl a tím je pomoci partnerům dosáhnout ještě větších úspěchů, zisků a také odbornějších znalostí,“ uvedl Miloslav Lujka, Channel Team Leader, Check Point. „Program jedinečným způsobem odměňuje spolupráci se zákazníky, což je klíčové pro nové prodejní příležitosti. Chceme, aby naši partneři byli plně součástí týmu Check Point, a proto poskytujeme nejlepší příležitosti pro růst a odměny v tomto odvětví.“

Inovativní přístup programu nahrazuje tradiční partnerské programy, které vychází pouze z příjmů, a odmění stejně velké, střední i malé partnery, jelikož je ocení na základě investic do vztahů se zákazníky namísto pouhých prodejních výsledků. Program také reaguje na změnu prodejních příležitostí v oblasti technologií, jako jsou cloud a mobilita, což vyžaduje dlouhodobé vztahy namísto jednorázových prodejů.

Od 2. dubna 2019 začnou partneři získávat body za aktivity, které zlepší vztahy se zákazníky a podpoří investice, jako jsou například schůzky s vedoucími pracovníky u zákazníků, ukázky produktů nebo plánování a školení. V lednu 2020 se pak vyhodnotí dosavadní aktivita a určí se partnerská úroveň v programu Check PointS.

Program Check PointS bude rozdělen do několika úrovní a odmění partnery slevami produktů a garantovanou marží, takže budou moci plně využít nových příležitostí, které nabízí rostoucí trh se zabezpečením sítí a dat. V programu partneři získají vylepšené prodejní nástroje, možnost financovat rozvoj trhu, poptávku a marketingové aktivity, vyšší produktové marže a pobídky pro partnery, prodejní a produktová školení a podporu od specializovaných týmů.

Partneři zaznamenají své aktivity v programu Check PointS jednoduše pomocí speciální mobilní aplikace. Check Point bude zároveň sledovat i body získané každým zaměstnancem partnerů, kteří budou mít nárok na individuální odměny po dosažení dohodnutého limitu.

Štítky: 

Podobné články

Cisco chce pomoci partnerům efektivněji oslovit zákazníky

6. 8. 2019. (redaktor: František Doupal, zdroj: Cisco)
Společnost Cisco rozšiřuje svůj program Marketing Velocity, aby mohli partneři efektivněji vést své marketingové kampaně. Nové rozšíření Marketing Velocity propojuje a integruje znalosti a nástroje společnosti Cisco do jedné nabídky. Čtěte více

Veracomp certifikovaným školitelem Deep Security a Apex One od Trend Micro

31. 7. 2019. (redaktor: František Doupal, zdroj: Veracomp)
VAD distributor Veracomp se stal držitelem oprávnění k certifikovanému školení produktů Deep Security a Apex One společnosti Trend Micro. Partnerům to přinese výhody v podobě produktů, služeb a školení pod jednou střechou: Veracomp je jediným distributorem s tímto oprávněním v České a Slovenské republice. Čtěte více

Webináře Sophos Central: Staňte se odborníky na bezpečnost z pohodlí domova či kanceláře

22. 7. 2019. (redaktor: František Doupal, zdroj: Sophos)
Ať už se společností Sophos již spolupracujete, nebo o tom prozatím pouze uvažujete, určitě byste si neměli nechat ujít jedinečnou příležitost, jak se během léta stát díky exkluzivní sérii bezplatných webinářů odborníkem na řešení Sophos Central. A pokud budete mít štěstí, můžete také vyhrát jednu ze zajímavých věcných cen. Čtěte více

„Kaspersky Affiliate Program“ přináší partnerům nové možnosti

21. 6. 2019. (redaktor: František Doupal, zdroj: Kaspersky)
Nový partnerský program, který v České republice spustila společnost Kaspersky, umožňuje partnerům, kteří na svých stránkách podporují produkty společnosti, získat provizi z prodeje vybraných bezpečnostních produktů výrobce. Čtěte více