Nový partnerský program Check Pointu odměňuje budování vztahu se zákazníky

5. 3. 2019. (redaktor: František Doupal, zdroj: Check Point)
Celosvětový partnerský program Check PointS bude unikátním způsobem odměňovat partnery za aktivitu a budování vztahů se zákazníky, vytvoří bezkonkurenční prodejní příležitosti a partnerům poskytne zdroje potřené pro zvýšení příjmů, zrychlení prodeje a budování ještě silnějších obchodních vztahů.

Program Check PointS byl vytvořen v úzké spolupráci s partnery a eliminuje časté komplikace spojené s prodejem a podporou bezpečnostních řešení. Umožněna je snadnější a pružnější spolupráce s partnery, kteří jsou přímo odměňováni za aktivity generující prodej, zrychluje prodejní cykly a poskytuje odbornou podporu a zdroje.

„Nový program Check PointS má jediný a jasný cíl a tím je pomoci partnerům dosáhnout ještě větších úspěchů, zisků a také odbornějších znalostí,“ uvedl Miloslav Lujka, Channel Team Leader, Check Point. „Program jedinečným způsobem odměňuje spolupráci se zákazníky, což je klíčové pro nové prodejní příležitosti. Chceme, aby naši partneři byli plně součástí týmu Check Point, a proto poskytujeme nejlepší příležitosti pro růst a odměny v tomto odvětví.“

Inovativní přístup programu nahrazuje tradiční partnerské programy, které vychází pouze z příjmů, a odmění stejně velké, střední i malé partnery, jelikož je ocení na základě investic do vztahů se zákazníky namísto pouhých prodejních výsledků. Program také reaguje na změnu prodejních příležitostí v oblasti technologií, jako jsou cloud a mobilita, což vyžaduje dlouhodobé vztahy namísto jednorázových prodejů.

Od 2. dubna 2019 začnou partneři získávat body za aktivity, které zlepší vztahy se zákazníky a podpoří investice, jako jsou například schůzky s vedoucími pracovníky u zákazníků, ukázky produktů nebo plánování a školení. V lednu 2020 se pak vyhodnotí dosavadní aktivita a určí se partnerská úroveň v programu Check PointS.

Program Check PointS bude rozdělen do několika úrovní a odmění partnery slevami produktů a garantovanou marží, takže budou moci plně využít nových příležitostí, které nabízí rostoucí trh se zabezpečením sítí a dat. V programu partneři získají vylepšené prodejní nástroje, možnost financovat rozvoj trhu, poptávku a marketingové aktivity, vyšší produktové marže a pobídky pro partnery, prodejní a produktová školení a podporu od specializovaných týmů.

Partneři zaznamenají své aktivity v programu Check PointS jednoduše pomocí speciální mobilní aplikace. Check Point bude zároveň sledovat i body získané každým zaměstnancem partnerů, kteří budou mít nárok na individuální odměny po dosažení dohodnutého limitu.

Štítky: 

Podobné články

Petr Ondráš, manažer komerční divize společnosti ASUS pro ČR a SR

Petr Ondráš: ASUS je značka, která chce s partnery skutečně růst

29. 9. 2025. (redaktor: Michala Benešovská, zdroj: DCD Publishing)
ASUS už dávno není jen značka pro koncové uživatele – podle Petra Ondráše, šéfa komerční divize společnosti ASUS pro Českou republiku a Slovensko, dnes společnost nabízí kompletní portfolio pro školy, firmy i veřejnou správu a otevírá resellerům nové příležitosti v éře AI a digitalizace. V rozhovoru Petr Ondráš prozradil více o trendech i o výhodách partnerské spolupráce. Čtěte více

Tři čtvrtiny partnerů považují AI za klíčovou technologii

7. 10. 2025. (redaktor: František Doupal, zdroj: TD SYNNEX)
Tři čtvrtiny partnerů považují dle průzkumu společnosti TD SYNNEX umělou inteligenci za klíčovou technologii pro svoji budoucnost. AI se tak stává nezbytnou pro úspěch mezi konkurencí a zároveň katalyzátorem pro vznik nových inovativních produktů a služeb. Čtěte více

TD SYNNEX otevře Destination AI laby i pro partnery z Česka

13. 8. 2025. (redaktor: František Doupal, zdroj: TD SYNNEX)
Společnost TD SYNNEX letos v Evropě otevře tři specializované Destination AI laboratoře. Ve spolupráci s firmami Dell a NVIDIA umožní partnerům přístup k nejmodernějším AI technologiím. První dvě laboratoře budou od podzimu dostupné ve Francii a také v německém Mnichově. Koncem roku TD SYNNEX otevře také AI lab v Londýně. Čtěte více

HP ocenilo servisní partnery. Kvalitní podpora zůstává základem zákaznické zkušenosti

22. 7. 2025. (redaktor: František Doupal, zdroj: HP Inc.)
V době, kdy se technologie a zákaznická očekávání rychle vyvíjejí, je spolehlivý servis důležitější než kdy dřív. Společnost HP Inc. Česká republika proto i letos ocenila nejlepší servisní partnery, kteří dlouhodobě zajišťují špičkovou zákaznickou péči v souladu s vysokými standardy značky HP. Ocenění Customer Service Excellence 2025 putuje pěti vybraným firmám z ČR. Čtěte více