Nový partnerský program Check Pointu odměňuje budování vztahu se zákazníky

5. 3. 2019. (redaktor: František Doupal, zdroj: Check Point)
Celosvětový partnerský program Check PointS bude unikátním způsobem odměňovat partnery za aktivitu a budování vztahů se zákazníky, vytvoří bezkonkurenční prodejní příležitosti a partnerům poskytne zdroje potřené pro zvýšení příjmů, zrychlení prodeje a budování ještě silnějších obchodních vztahů.

Program Check PointS byl vytvořen v úzké spolupráci s partnery a eliminuje časté komplikace spojené s prodejem a podporou bezpečnostních řešení. Umožněna je snadnější a pružnější spolupráce s partnery, kteří jsou přímo odměňováni za aktivity generující prodej, zrychluje prodejní cykly a poskytuje odbornou podporu a zdroje.

„Nový program Check PointS má jediný a jasný cíl a tím je pomoci partnerům dosáhnout ještě větších úspěchů, zisků a také odbornějších znalostí,“ uvedl Miloslav Lujka, Channel Team Leader, Check Point. „Program jedinečným způsobem odměňuje spolupráci se zákazníky, což je klíčové pro nové prodejní příležitosti. Chceme, aby naši partneři byli plně součástí týmu Check Point, a proto poskytujeme nejlepší příležitosti pro růst a odměny v tomto odvětví.“

Inovativní přístup programu nahrazuje tradiční partnerské programy, které vychází pouze z příjmů, a odmění stejně velké, střední i malé partnery, jelikož je ocení na základě investic do vztahů se zákazníky namísto pouhých prodejních výsledků. Program také reaguje na změnu prodejních příležitostí v oblasti technologií, jako jsou cloud a mobilita, což vyžaduje dlouhodobé vztahy namísto jednorázových prodejů.

Od 2. dubna 2019 začnou partneři získávat body za aktivity, které zlepší vztahy se zákazníky a podpoří investice, jako jsou například schůzky s vedoucími pracovníky u zákazníků, ukázky produktů nebo plánování a školení. V lednu 2020 se pak vyhodnotí dosavadní aktivita a určí se partnerská úroveň v programu Check PointS.

Program Check PointS bude rozdělen do několika úrovní a odmění partnery slevami produktů a garantovanou marží, takže budou moci plně využít nových příležitostí, které nabízí rostoucí trh se zabezpečením sítí a dat. V programu partneři získají vylepšené prodejní nástroje, možnost financovat rozvoj trhu, poptávku a marketingové aktivity, vyšší produktové marže a pobídky pro partnery, prodejní a produktová školení a podporu od specializovaných týmů.

Partneři zaznamenají své aktivity v programu Check PointS jednoduše pomocí speciální mobilní aplikace. Check Point bude zároveň sledovat i body získané každým zaměstnancem partnerů, kteří budou mít nárok na individuální odměny po dosažení dohodnutého limitu.

Štítky: 

Podobné články

VMware inovoval partnerský program

23. 5. 2019. (redaktor: František Doupal, zdroj: VMware )
Na konferenci Partner Leadership Summit společnost VMware představila výrazně zjednodušený, flexibilní partnerský program VMware Partner Connect, který bude spuštěn počátkem příštího roku. Program umožní partnerům spolupracovat se společností VMware způsobem, jaký vyhovuje jejich vlastním obchodním modelům. Čtěte více

Dell Technologies umožní partnerům lépe kombinovat řešení všech firem skupiny

20. 5. 2019. (redaktor: František Doupal, zdroj: Dell EMC)
Nový vývojový stupeň partnerského programu Dell EMC Partner Program rozšiřuje možnosti parterů plně využívat hodnotu značky Dell Technologies a zjednodušuje zapojení partnerů do křížového prodeje a nákupu produktů a řešení všech značek skupiny. Dále byly představeny i dva nové partnerské odznaky určené pro platformu Cloud Platform a infrastrukturu Virtual Desktop Infrastructure. Čtěte více

Partnerský program v IoT

23. 4. 2019. (redaktor: František Doupal, zdroj: CRA)
Oblast IoT se u nás začala rozvíjet zhruba v letech 2014 – 2015. Jako první se začaly stavět sítě a infrastruktura, následoval vývoj hardwaru, vznikla řada firem, které se IoT zabývají. Zkušenosti však ukazují, že jednotlivé části celku nemohou fungovat odděleně, zákazník potřebuje komplexní řešení a je vyžadována konsolidace specializovaných firem – ideálně do partnerského programu tak, aby byly zákazníkům doručovány služby v maximální kvalitě. Čtěte více

Kaspersky Lab představuje nový partnerský program

24. 1. 2019. (redaktor: František Doupal, zdroj: Kaspersky Lab)
Globální program „Kaspersky United“ umožňuje partnerům Kaspersky Lab zaměřit se na prodej služeb a produktů, které odpovídají jejich specializaci. Partneři získají rozsáhlou podporu v podobě školení, technické podpory i marketingových materiálů a budou mít možnost čerpat benefity s novým transparentním systémem odměn. Čtěte více