Nový partnerský program Check Pointu odměňuje budování vztahu se zákazníky

5. 3. 2019. (redaktor: František Doupal, zdroj: Check Point)
Celosvětový partnerský program Check PointS bude unikátním způsobem odměňovat partnery za aktivitu a budování vztahů se zákazníky, vytvoří bezkonkurenční prodejní příležitosti a partnerům poskytne zdroje potřené pro zvýšení příjmů, zrychlení prodeje a budování ještě silnějších obchodních vztahů.

Program Check PointS byl vytvořen v úzké spolupráci s partnery a eliminuje časté komplikace spojené s prodejem a podporou bezpečnostních řešení. Umožněna je snadnější a pružnější spolupráce s partnery, kteří jsou přímo odměňováni za aktivity generující prodej, zrychluje prodejní cykly a poskytuje odbornou podporu a zdroje.

„Nový program Check PointS má jediný a jasný cíl a tím je pomoci partnerům dosáhnout ještě větších úspěchů, zisků a také odbornějších znalostí,“ uvedl Miloslav Lujka, Channel Team Leader, Check Point. „Program jedinečným způsobem odměňuje spolupráci se zákazníky, což je klíčové pro nové prodejní příležitosti. Chceme, aby naši partneři byli plně součástí týmu Check Point, a proto poskytujeme nejlepší příležitosti pro růst a odměny v tomto odvětví.“

Inovativní přístup programu nahrazuje tradiční partnerské programy, které vychází pouze z příjmů, a odmění stejně velké, střední i malé partnery, jelikož je ocení na základě investic do vztahů se zákazníky namísto pouhých prodejních výsledků. Program také reaguje na změnu prodejních příležitostí v oblasti technologií, jako jsou cloud a mobilita, což vyžaduje dlouhodobé vztahy namísto jednorázových prodejů.

Od 2. dubna 2019 začnou partneři získávat body za aktivity, které zlepší vztahy se zákazníky a podpoří investice, jako jsou například schůzky s vedoucími pracovníky u zákazníků, ukázky produktů nebo plánování a školení. V lednu 2020 se pak vyhodnotí dosavadní aktivita a určí se partnerská úroveň v programu Check PointS.

Program Check PointS bude rozdělen do několika úrovní a odmění partnery slevami produktů a garantovanou marží, takže budou moci plně využít nových příležitostí, které nabízí rostoucí trh se zabezpečením sítí a dat. V programu partneři získají vylepšené prodejní nástroje, možnost financovat rozvoj trhu, poptávku a marketingové aktivity, vyšší produktové marže a pobídky pro partnery, prodejní a produktová školení a podporu od specializovaných týmů.

Partneři zaznamenají své aktivity v programu Check PointS jednoduše pomocí speciální mobilní aplikace. Check Point bude zároveň sledovat i body získané každým zaměstnancem partnerů, kteří budou mít nárok na individuální odměny po dosažení dohodnutého limitu.

Štítky: 

Podobné články

Kaspersky Lab představuje nový partnerský program

24. 1. 2019. (redaktor: František Doupal, zdroj: Kaspersky Lab)
Globální program „Kaspersky United“ umožňuje partnerům Kaspersky Lab zaměřit se na prodej služeb a produktů, které odpovídají jejich specializaci. Partneři získají rozsáhlou podporu v podobě školení, technické podpory i marketingových materiálů a budou mít možnost čerpat benefity s novým transparentním systémem odměn. Čtěte více

SUSE jmenovala společnost SÍŤ strategickým obchodním partnerem

13. 8. 2018. (redaktor: František Doupal, zdroj: SUSE)
Společnost SUSE povýšila dosavadní obchodní spolupráci s českou firmou SÍŤ na nejvyšší možnou úroveň – SUSE Solution Partner – a učinila z ní tak svého nejvýznamnějšího partnera na českém trhu. Čtěte více

D-Link zavádí do svého partnerského programu VIP+ novou kategorii

22. 5. 2018. (redaktor: František Doupal, zdroj: D-Link)
Na základě nedávného průzkumu, který ukázal, že 95 % obchodních partnerů by ve své profesní komunitě doporučilo program D-Link VIP+, se D-Link rozhodl přidat novou kategorii pro poskytování dalších výhod a podpory svým partnerům. Čtěte více

Prodávejte více s Partnerským katalogem HP

4. 5. 2018. (redaktor: František Doupal, zdroj: HP Inc.)
Společnost HP Inc. pro vás připravila nový Partnerský katalog s aktuální nabídkou hardwaru z portfolia počítačů a tiskáren. Na jednom místě najdete přehled produktů včetně základních parametrů a doporučených cen, akčních nabídek a právě probíhajících promoakcí. Katalog je dostupný v tištěné i elektronické verzi. Čtěte více