Nová verze Infor EAM s novými funkcemi

8. 3. 2016. (redaktor: František Doupal, zdroj: Infor)
Infor Enterprise Asset Management (EAM) ve verzi 11.2 přináší uživatelům inovace a rozšíření funkcí včetně správy oprávnění, řízení případů a incidentů, rezervace majetku, nového dodavatelského portálu a řízení pracovišť.

Infor EAM 11.2 poskytuje vylepšenou funkcionalitu zejména pro odvětví výroby, dopravy, správy budov, fleet managementu a pohostinství.

Klíčové inovace

  • Řízení případů – funkce pro řízení případů umožňuje zaznamenat nehody, incidenty, hlášení obsluhy či směny a další události i bez existence pracovního příkazu. Dovoluje vložit záznam případu či incidentu, který umožní vytvořit wokflow či sledovat pracovní příkazy přiřazené k existujícímu případu. Tato funkce usnadňuje revizi události a kontrolu dostupnosti veškeré potřebné dokumentace.
  • Správa oprávnění – poskytuje možnost sledovat oprávnění a s nimi spojené přístupy, majetek, zaměstnance a systémy. Pokud dojde ke ztrátě oprávnění, řešení Infor EAM poskytne detailní informace k vytvoření nového.
  • Rezervace majetku – vylepšené funkce pro rezervaci zařízení umožňují rezervovat téměř jakoukoliv část podnikového majetku, který je v daný čas k dispozici, včetně vozidel, stavebních strojů, konferenčních místností a jakýchkoliv dalších zařízení. Ve verzi 11.2 mohou být všechny rezervace majetku přímo propojeny s pracovními příkazy a projekty, což usnadňuje jejich sledování a správu.
  • Nový dodavatelský portál – modul umožňuje vytvořit zabezpečený přístup pro dodavatele a jeho prostřednictvím zasílat a přijímat aktualizace ohledně aktivit a pracovních příkazů. Dodavatelé pak mohou poskytovat odhady, informace a další detaily včetně stavu zakázky a aktuálních nákladů.
  • Integrované řízení pracovišť – umožňuje definovat, přidělovat a sledovat zaměstnanecká pracoviště a zařízení. Firmy tak mohou plánovat a provádět pohyb pracovníků s větší efektivitou. Správa pracovišť je integrovaná s call centrovými aktivitami a správou oprávnění a přístupů jednotlivých pracovníků.
  • Konsolidované call centrum – call centrum s vylepšenými funkcemi, jako je například matice dodávky služeb, která umožňuje vygenerovat pracovní příkazy specifickým dodavatelům na základě identifikace podle lokality a typu požadavku. To eliminuje potřebu duplicitní komunikace, snižuje úroveň papírování a tím zkracuje čas potřebný na dokončení úkolu.

„Infor EAM 11.2 poskytuje funkcionalitu potřebnou pro řadu odvětví a umožňuje rychlejší a efektivnější procesy údržby,“ řekl Mike Stone, produktový manažer řešení Infor EAM. „Dále podporuje procesy sledování a záznamu incidentů a relevantní pracovních úkolů a také sledování pracovních příkazů.“

Štítky: 
Software, Infor

Podobné články

Jarní Zoner Photo Studio X se soustředí na podporu HDR

18. 4. 2024. (redaktor: František Doupal, zdroj: Zoner Software)
Nejoblíbenější český editor na úpravu fotek přichází s plnou podporu práce s HDR fotografií. Od jarní aktualizace je tak možné využívat plného dynamického rozsahu moderních monitorů podporujících HDR obsah. Uživatelé se však dočkají i dalších nových funkcí pro úpravy snímků i videí a řadou dalších vylepšení. Čtěte více

Rok 2023 potvrdil kontinuální růst počtu zranitelností

8. 4. 2024. (redaktor: František Doupal, zdroj: GFI Software)
Podle aktuálních údajů z katalogu zjištěných zranitelností CVE bylo v loňském roce zjištěno rekordních 29 065 zranitelností, tedy o 12,6 % více než v roce 2022. K výrobcům s největším počtem zranitelností se zařadili Google, Microsoft a Adobe, nejohroženějším softwarem zůstávají operační systémy, zejména ty mobilní. Čtěte více

ASBIS CZ se stal distributorem softwaru ABBYY

4. 4. 2024. (redaktor: František Doupal, zdroj: ASBIS CZ)
Navázání této spolupráce mezi ABBYY a ASBIS CZ umožní zákazníkům vybírat z nabídky řešení vytvořených speciálně pro podniky, které chtějí zvýšit svoji efektivitu a využít AI k automatizaci ve velkém měřítku. ASBIS CZ je připraven poskytnout zákazníkům také servis a podporu při výběru a nákupu produktů. Čtěte více

ALSO Czech Republic oživí úspěšný projekt Power Platform Club, který umožní partnerům vytvářet byznysové aplikace pro jejich klienty

28. 11. 2023. (redaktor: Reseller Magazine OnLine, zdroj: ALSO Czech Republic)
Od 6. prosince budou probíhat pravidelná měsíční setkání Power Platform Clubu. Přední odborníci na tvorbu aplikací společnosti Microsoft, které zlepšují řízení procesů ve firmách, se zde podělí o své know-how s partnery z České republiky a Slovenska. Partneři se také dozvědí, jak automatizovat práci pomocí AI asistenta Microsoft Copilot. Čtěte více