Nová verze české podnikové platformy konkuruje Microsoftu i Googlu

14. 4. 2023. (redaktor: František Doupal, zdroj: IceWarp )
Česká společnost IceWarp představila novou verzi své platformy IceWarp Epos. Balík nástrojů pro virtuální kancelář představuje komplexní kolaborační řešení pro firmy a zahrnuje cloudové služby, e-mailového klienta, týmový chat nebo vlastní videokonferenční prostředí. To vše z jedné plochy, bezpečně, transparentně, a především cenově výhodně.

Nová verze platformy IceWarp Epos se stala plnohodnotnou alternativu masově používaných řešení pro spolupráci uživatelů, jako jsou Microsoft 365, Microsoft Exchange či Google Workspace. Stejně jako známí hráči přichází IceWarp Epos se sadou základních i pokročilých kancelářských nástrojů. Patří sem e-mailový klient, kalendář, skupinový chat, videokonference, správa úkolů i dokumentů a také podpora editace dokumentů online. Všechny funkce jsou dostupné ve webovém rozhraní (bez nutnosti cokoliv instalovat do počítače), v mobilní aplikaci i ve variantě pro lokální nasazení.

Vše jediném místě

Na rozdíl od jiných řešení nabízí platforma od společnosti IceWarp ucelené a uživatelsky přívětivé prostředí, v němž jsou veškeré nástroje součástí jediné aplikace, potažmo jednoho okna prohlížeče. Uživatelé tak mají k dispozici náhledy nejnovějších zpráv a kalendáře – stejně jako rychlý přístup k týmovému chatu, videokonferencím, sdíleným dokumentům a přehledu úkolů – v jednom přehledném uživatelském rozhraní, které lze navíc přizpůsobit na míru. Odpadá proto nutnost neustále přepínat mezi aplikacemi.

Vývojáři IceWarp přitom mysleli v první řadě na komfort uživatele. Většina funkcí IceWarp Epos se proto jmenuje stejně a nachází se na totožném místě, jako jsou uživatelé zvyklí u nástrojů sad Microsoft nebo G-Suite. Úprava dokumentů i další činnosti jsou díky tomu jednoduché a intuitivní i pro méně zkušené uživatele.

Ukládání dat v moci zákazníka

Zvláštní péči věnovala společnost IceWarp bezpečnosti uživatelských dat a ochraně osobních údajů. Data jsou zálohována po dobu 30 dní. IceWarp má k dispozici několik datových center, která se nacházejí po celém světě. Z těchto datových center si můžou klienti vybírat – mají tedy pod kontrolou, kde se jejich data nachází. IceWarp navíc svým zákazníkům garantuje, že jejich data nebude nikdo analyzovat či je dokonce poskytovat třetím stranám.

Vysoká laťka informační bezpečnosti je jedním z důvodů, proč řešení od IceWarp důvěřují i zákazníci z řad veřejné správy, vládních institucí či univerzit. IceWarp totiž dokáže uspokojit i ty nejvyšší nároky na zabezpečení dat. Vychází tím vstříc trendům – čím dál více firem dává přednost řešením, která nabízejí lokální úložiště a zaručují transparentní práci s daty. Mezi klienty kolaborační platformy od IceWarp tak patří například malajský Úřad vlády či globální firmy Maersk, Ford nebo Allianz.

Násobně levnější než konkurence

IceWarp poskytuje svůj kolaborační nástroj jako SaaS (Software as a Service), klient tedy platí za využívaný software a cloudovou službu měsíční poplatek. Na výběr má ze tří cenových variant (Startup Package, Business a Corporate) s tříměsíční zkušební verzí zdarma. Na webu IceWarp je také k dispozici cenové srovnání s ostatními konkurenty v závislosti na počtu uživatelů. IceWarp z něj vychází jako násobně levnější varianta.

„Firmy přirozeně hledají, kde ušetřit, zejména v oblasti pravidelných měsíčních nákladů. Protože u kancelářských softwarů se tyto náklady odvíjejí od počtu uživatelů, je u firem s desítkami zaměstnanců cena rozhodujícím faktorem. Vytvořili jsme proto kolaborační nástroj, který se množstvím funkcí a vyspělostí plně vyrovná konkurenci, ale je až o polovinu levnější,“ popsal Adam Paclt, CEO společnosti IceWarp, jednu z největších konkurenčních výhod cloudového kancelářského balíčku s českým původem.

Příležitost pro ISP

Z další vlastnosti produktu budou těžit např. ISP a poskytovatelé hostingových služeb – mohou si jej totiž plně přizpůsobit a za předem danou marži jej nabídnout svým vlastním zákazníkům. Společnost IceWarp přitom zajistí vývoj funkcí, 99,99% dostupnost služby i všechno ostatní, co zákazníci od cloudové služby očekávají. A vy se můžete soustředit na získávání dalších zákazníků. Detaily k tomuto obchodnímu modelu získáte zde.

Aktualizace přináší lepší kontrolu nad sdílenými daty

Nejnovější aktualizace platformy IceWarp Epos přinesla kompletně přepracované prostředí. Základní obrazovka – Dashboard – nabídne přehled agendy i nové nástroje ke zlepšení komunikace a spolupráce v týmech. Všechny položky si můžou uživatelé libovolně přeskládat a uspořádat do složek tak, jak jim to vyhovuje. Vylepšení doznalo také vyhledávání. Nové funkce navíc poskytují uživatelům ještě vyšší kontrolu nad daty, která sdílejí v pracovních týmech. Aktualizace též umožňuje integrovat další cloudové i lokálně provozované služby, jež se používají mimo samotnou platformu IceWarp, čímž poskytuje uživatelům přístup ke všem potřebným datům na jediném místě.

Zákazníkům s předplatným cloudové služby je nová verze IceWarp Epos k dispozici od února 2023. Verze pro provozování ve vlastním prostředí bude následovat na konci tohoto čtvrtletí.

Práci s kolaborační platformou IceWarp můžete vyzkoušet v interaktivní ukázce na webu IceWarp.

Obrazová galerie:

Podobné články

Jakub Opálka (Salesforce): AI přináší do oblasti CRM systémů zásadní změny

11. 6. 2024. (redaktor: František Doupal, zdroj: DCD Publishing)
Rozhovor s Jakubem Opálkou, territory managerem společnosti Salesforce, odhaluje vliv umělé inteligence (nejenom) na svět podnikových CRM systémů. Kromě dopadů a využití AI v oblasti CRM platforem jsme hovořili také o bezpečnosti dat, které AI svěřujeme, nebo o vnímání důvěry v digitální éře. Prostor dostalo i působení společnosti Salesforce na českém trhu. Čtěte více

Poptávka po alternativách amerických platforem roste

24. 7. 2025. (redaktor: František Doupal, zdroj: IceWarp)
Pokud by si mohli IT manažeři českých firem vybírat, zda by místo platforem Microsoft 365 či Google Workspace mohli používat podobnou platformu vyvinutou v Evropské unii, čtyři z deseti by dali přednost právě tomuto evropskému řešení. Osmině (13 %) by to bylo jedno, více než čtvrtina neví (26 %) a pouze pětina (20 %) by na evropské řešení spíše nesázela. Čtěte více

Algotech pokračuje v akvizicích, nově vstupuje do firmy EXPINIT

4. 7. 2025. (redaktor: František Doupal, zdroj: Algotech)
Česká IT společnost Algotech rozšiřuje díky akvizici firmy EXPINIT své portfolio o další služby. Algotech transakcí získává podnik s hlubokou expertízou v oblasti Microsoft SharePoint a vývoje vlastních produktů, zejména v segmentu e-learningu. Čtěte více

Fortinet má nové řešení pro ochranu e-mailu a dalších podnikových nástrojů

24. 6. 2025. (redaktor: František Doupal, zdroj: Fortinet)
Společnost Fortinet rozšířila své portfolio zabezpečení dat a produktivity – řešení FortiMail nově nabízí sadu FortiMail Workspace Security. Nové funkce upevňují pozici FortiMailu jako nejširší a nejpřizpůsobitelnější platformy pro zabezpečení e-mailu a dále rozšiřují ochranu i na webové prohlížeče a nástroje pro spolupráci. Čtěte více