Nová řešení pro chytrou domácnost přináší na český trh značka Tesla Smart

18. 3. 2021. (redaktor: František Doupal, zdroj: Tesla Smart)
Společnosti Witty Trade a Tesla přinášejí na náš trh zbrusu novou divizi produktů chytré domácnosti Tesla Smart. Značka je oficiálním rozšířením produktového portfolia tradiční české společnosti Tesla. Řada Tesla Smart se ze začátku zaměří na kamerové systémy, produkty pro domácí mazlíčky nebo kategorii péče o vzduch.

U zrodu nové produktové řady značky Tesla, Tesla Smart, stojí společnosti Witty Trade, distributor mobilních telefonů a chytrých zařízení konceptu Internet of Things, a Tesla, technologický pamětník na českém trhu.

Za prvotním nápadem stojí zakladatel a CEO společnosti Witty Trade Viktor Hajíček. „Chtěl jsem českým zákazníkům přinést něco nového. Koncept chytré domácnosti je teď často pojmem neuchopitelným, neznámým, nesrozumitelným a možná i nedostupným. To chceme právě změnit. Naším cílem je, aby se chytrá domácnost stala běžnou součástí všech domovů a aby usnadňovala život všem, bez ohledu na jejich zájmy či možnosti. Chytrá domácnost není žádná věda,“ řekl k nové značce.

Tesla Smart je oficiálně novou produktovou řadou tradiční značky Tesla, která tím rozšiřuje své portfolio, modernizuje ho a chce tak jít naproti potřebám moderní doby. „Samozřejmě nasloucháme svým zákazníkům a sledujeme i jejich potřeby. Když se tedy otevřela možnost spolupráce v oblasti systémů chytré domácnosti, nebylo to těžké rozhodování. Jsme rádi, že si teď pod značkou Tesla Smart mohou zákazníci pořídit produkty, které odpovídají dobovým požadavkům a trendům,“ uvedl František Hála, generální ředitel společnosti Tesla.

Tesla Smart se ve svém portfoliu zaměří na produkty, které lze snadno implementovat do téměř jakékoli domácnosti. Produkty lze využívat samostatně, dohromady však tvoří ucelený systém ovládaný jednou aplikací.

Devízou značky Tesla Smart jsou podle Viktora Hajíčka společně s kvalitou a dostupností nejen čisté linie a moderní design, ale také kompletní český původ značky. „Tesla Smart je ryze českou značkou. Tady vznikla a tady sídlí. Má kompletní české zastoupení a také původní a kompletně českou aplikaci.“

Tesla Smart vstupuje na trh s chytrými kamerovými indoorovými a outdoorovými systémy, s dětskou chůvičkou v hravém designu nebo s PET produkty, mezi kterými jsou chytré krmítko a fontána, které se postarají o pravidelnou stravu domácích mazlíčků. V dubnu do prodeje vstoupí čističky vzduchu a v následujících měsících také zvlhčovače a odvlhčovače vzduchu.

Tesla Smart dbá na vysokou kvalitu svých produktů, zároveň však nastavila jejich ceny tak, aby byly tyto produkty, a tím i chytrá domácnost, dostupné opravdu všem.

Podobné články

Chytrá domácnost se může těšit na další růst

6. 4. 2021. (redaktor: František Doupal, zdroj: IDC)
Zatímco v roce 2020 se celosvětově prodalo 801,5 milionu zařízení pro chytrou domácnost (meziroční nárůst o 4,5 %), v roce 2025 by to podle IDC mělo být již více než 1,4 miliardy kusů. Průměrné tempo růstu pro období mezi lety 2020-2025 by tak mělo činit 12,2 %. Čtěte více

Evropský trh zařízení pro chytrou domácnost čeká oživení

2. 11. 2020. (redaktor: František Doupal, zdroj: IDC)
Odbyt na evropském trhu zařízení pro chytrou domácnost ve druhém letošním čtvrtletí meziročně poklesl o 7,2 %. Celkem spotřebitelé odebrali téměř 20,3 milionu přístrojů. S poklesem poptávky se potýkaly všechny sledované produktové kategorie, nejpatrnější byl u chytrých televizorů. Čtěte více

Termostat Eve thermo zajistí tepelnou pohodu, úspory i ekologický přístup

23. 10. 2020. (redaktor: František Doupal, zdroj: Eve Systems)
Chytré termostatické hlavice Eve Thermo německého výrobce Eve Systems umožňují nezávislé řízení teploty v jednotlivých místnostech a nabízejí možnost nastavit pro každou z nich jiný časový režim. Díky integraci se systémem chytré domácnosti Apple Home Kit navíc jde celý systém ovládat snadno hlasem. Čtěte více

IDC: Trh zařízení pro chytrou domácnost si navzdory COVIDu nevede špatně

7. 10. 2020. (redaktor: František Doupal, zdroj: IDC)
Podle odhadů IDC se letos prodá přes 850 milionů zařízení ze segmentu chytrých domácností, což činí meziroční nárůst přibližně o čtyři procenta. A výrobci mohou zůstat dobře naladěni i nadále – podle prognózy analytiků prodeje porostou do roku 2024 průměrně o 14 % ročně (na konci sledované období by měl prodej činit až 1,4 miliardy zařízení). Čtěte více