Novinky

Nestřílejte do vzduchu. Namiřte a palte s rozvahou

Aša Kubová

  • 28. 5. 2012
  • 1 min

Asi bych měla absolvovat školení, jak používat vymoženosti 21. století. Já a technika jsme si nikdy moc nerozuměly, počínaje zapálením montážních plánů lupou na střední škole, pokračujíc vyhořením PC, zkratováním rychlovarné konvice a nedávným zažehnáním požáru nevypnuté trouby. Poslední, poněkud bolestný zážitek byl při ranním žehlení mých nezbedných vlasů, kdy se mi povedlo skřípnout si ucho. Takže k jizvě na břiše od klasické žehličky si přidávám na seznam svých neobvyklých zranění i ušní puchýře.

Hned mi blesklo hlavou, že by k „narovnávačce vlasů“ měli přidávat i Bepanthen a náplasti. Ne, i to je málo. Z prodejny bych měla odcházet s kompletním vybavením, včetně přípravků chránících vlasy před spálením. Chci kompletní packet, který koupím na jednom místě, chci mít z nákupu dobrý pocit, baví mě akce typu „kup tři, zaplať dvě“. Ve finále ochotně a dobrovolně zaplatím víc a mám dobrý pocit, že mám vše, co jsem chtěla a mohu to směle začít využívat. Hned, v klidu domova.

Co mě naopak dokáže naštvat je, když si koupím cokoli na baterky, čehož součástí NEJSOU baterie. Není to škoda? Mělo by se to stávat? Určitě ne. Proto nenechte zákazníka odejít bez baterií. K myši potom nabídněte podložku, k notebooku individuální fóliový polep, k telefonu obal, k PC přepěťovou ochranu atd. Uspokojujte zákazníkovu poptávku komplexně a nechte ho odcházet s dobrým pocitem z výhodného nákupu.

Hlavním klíčem v obchodu je komunikace. Vzdělávejte se, zajímejte se. Ten, kdo ví, poradí a prodá :-).