Nepřipravujte se zbytečně o tržby a zisk
Ačkoli dnes většina zákazníků (zejména ICT a elektrozboží) nakupuje přes internet, stále se nevyhnou osobním návštěvám kamenných prodejen. A bohužel je smutnou pravdou, že v některých případech to skutečně „stojí za to“.
- 22. 9. 2014
- 0 min
Zaprášené a bahnem znečištěné výlohy, vybledlé plakáty a na nich roky staré produkty, znuděná a neprofesionální obsluha, skladová absence některých naprosto základních komodit a nedodržování dohodnutých termínů. To jsou jen základní prohřešky, se kterými se zákazníci při návštěvě některých „provozoven“ setkávají. Šli byste snad do podobného obchodu vy sami?
Přitom první dojem je nejdůležitější. A většinou tomu tak skutečně je, protože do některých podobných prodejen se zákazník vrátí skutečně těžko. Dávají tam totiž zákazníkovi najevo, že o něho nemají zájem. A to může být dnes – v konkurenci internetu a dalších obchodů – osudové a je jedno, zda je to na vesnici nebo na malém městě, kde je nejbližší konkurence zdánlivě daleko.