Nejoblíbenější produkty na internetu podle zákazníků

4. 2. 2013. (redaktor: Pavel Gregor, zdroj: Heureka.cz)
Na Heureka.cz v loňském roce dominovaly produkty Samsung i9300 Galaxy S III, Google Nexus 7 či notebooky HP ProBook 4540s. Podívejte se na žebříček, který byl sestaven na základě vyhledávání, oblíbenosti a zájmu spotřebitelů.
Foto: Sxc.hu

Oproti loňsku se téměř celá obměnila sekce s takzvanou černou elektronikou. „Kategorie jako mobilní telefony, tablety nebo notebooky ovládly technologické novinky, téměř v žádné z nich se neumístily produkty z loňského roku. Výjimkou jsou však tablety, i když je na trhu už třetí a čtvrtá generace tabletů iPad, nejoblíbenějším modelem je od Applu stále iPad 2, což je dáno především nižší cenou oproti novým modelům. V rámci tabletů navíc iPad 2 stále patří ke kvalitativně nejlepším produktům,“ řekl k výsledkům Kamil Demuth z nákupního rádce Heureka.cz a dodal: „Naopak v sekci s bílou elektronikou, kam můžeme zařadit pračky, myčky nebo třeba kulmy, sázeli lidé na osvědčenou klasiku. Tam se produkty příliš neobměnily.“

Žebříček produktů byl sestaven podle počtu uživatelů, kteří o něj projevili zájem v internetových obchodech, podle počtu nákupů v internetových obchodech a celkového hodnocení uživatelů. Nejpopulárnější produkty budou na Heurece označeny ikonou Produkt roku 2012.

„Celkově nejúspěšnějšími značkami letošního roku jsou Samsung a LG. Značka Samsung se objevovala nejčastěji v kategorii mobilních telefonů, MP3 a MP4 přehrávačů nebo u LED televizorů. Značka LG se častěji objevovala u 3D televizí, LCD monitorů nebo DVD a Blu-Ray přehrávačů,“ dodal Demuth.

Kategorii digitálních kompaktů, stejně jako v loňském roce, ovládl Panasonic s Nikonem, který si skvěle vedl také mezi digitálními zrcadlovkami, kde jej doplnil Canon. Stejně tak si mezi kávovary udržel prvenství presovač Nescafé Dolce Gusto Piccolo a u letních i zimních pneumatik zabodovala na prvním místě značka Barum.

Vedle vyhlášení Produktu roku je letos zveřejněno také TOP 10 nejvyhledávanějších frází na nákupním rádci Heureka.cz za rok 2012. Nejčastějším slovem, které lidé na Heurece zadávali, je iPad, druhý skončil tablet, třetí Samsung i9100 Galaxy S II. „V první desítce nejvyhledávanějších výrazů na Heurece se objevily pouze výrobci ze segmentu elektronika, mezi produkty to byly mobilní telefony a tablety,” dodal Demuth.

TOP 10 nejvyhledávanějších výrazů na Heurece v roce 2012
1. ipad
2. tablet
3. Samsung i9100 Galaxy S II
4. samsung
5. htc
6. HTC EVO 3D
7. nokia
8. Samsung i9300 Galaxy S III 16GB
9. tablety
10. samsung galaxy ace
Produkt roku 2012 
KategorieUmístěníProdukt
Digitální kameryVítězGoPro HD Hero2 Outdoor
FinalistaPanasonic HC-V100
FinalistaPanasonic HC-V700
FinalistaPanasonic HC-X900
FinalistaSony HDR-CX210
Digitální kompaktyVítězPanasonic Lumix DMC-TZ20
FinalistaNikon Coolpix L810
FinalistaNikon COOLPIX S8200
FinalistaPanasonic Lumix DMC-FZ48
FinalistaPanasonic Lumix DMC-TZ30
Digitální zrcadlovkyVítězNikon D5100
FinalistaCanon EOS 1100D
FinalistaCanon EOS 5D Mark III
FinalistaCanon EOS 600D
FinalistaNikon D800
DVD a Blu-Ray přehrávačeVítězLG RCT689H
FinalistaLG BP620
FinalistaPanasonic DVD-S48
FinalistaSAMSUNG BD-D5500
FinalistaSamsung BD-E6100
GPS navigaceVítězGarmin nüvi 40 ČR Lifetime
FinalistaGarmin Etrex 30
FinalistaGarmin nüvi 2495T Lifetime
FinalistaGarmin Nüvi 2595T Lifetime
FinalistaHolux Funtrek 130 PRO
Herní konzoleVítězMicrosoft XBOX 360 320GB Kinect Bundle
FinalistaGenius HEEHA 400
FinalistaSony Playstation 3 500GB
FinalistaSony Playstation Portable E1004
FinalistaSONY PS Vita
LCD monitoryVítězDell U2412M
FinalistaLG IPS235P
FinalistaFujitsu SL23T-1
FinalistaLG DM2350D
FinalistaLG IPS235V
Mobilní telefonyVítězSamsung i9300 Galaxy S III 16GB
FinalistaApple iPhone 4S 16GB
FinalistaApple iPhone 5 16GB
FinalistaNokia Lumia 800 16GB
FinalistaSamsung i8160 Galaxy Ace II
MP3 a MP4 přehrávačeVítězSamsung Galaxy S Wi-Fi 5.0 16GB
FinalistaSony NWZ-E463 4GB
FinalistaApple iPod nano 6. generace 8GB
FinalistaApple iPod touch 4. generace 8GB
FinalistaSamsung Galaxy S Wi-Fi 3.6 8GB
NotebookyVítězHP ProBook 4540s H4Q89ES
FinalistaAsus K55VM-SX180V
FinalistaAsus X55A-SX115H
FinalistaHP ProBook 4530s A6D95EA
FinalistaSony VAIO SVE1511B1EW
ReproduktoryVítězGenius SP-HF1800A
FinalistaGenius SP-HF2020
FinalistaGenius SW-HF 2.1 1205
FinalistaGenius SW-HF 6000
FinalistaLogitech X-530
SluchátkaVítězKoss Porta Pro
FinalistaColoud Colors
FinalistaMonster Cable Ibeats by Dr. Dre
FinalistaMonster Cable Monster Beats by Dr. Dre Solo
FinalistaSony MDR-ZX300
TabletyVítězGoogle Nexus 7 16GB
FinalistaApple iPad 2 16GB Wi-Fi
FinalistaGoClever TAB I71
FinalistaGoClever Tab R75
FinalistaGoClever TAB T76GPSTV
Televizory – 3DVítězLG 42LM670S
FinalistaLG 42LM620S
FinalistaLG 42LM660S
FinalistaLG 50PM680S
FinalistaSamsung UE46ES8000
Televizory - LCDVítězPhilips 37PFL3007H
FinalistaGogen 32138
FinalistaLG 32CS460
FinalistaPhilips 42PFL3007H
FinalistaSamsung LE32E420
Televizory – LEDVítězSamsung UE40ES5500
FinalistaLG 42LS570S
FinalistaPanasonic TX-L42E5E
FinalistaSamsung UE32EH5300
FinalistaSamsung UE40EH5000
Štítky: 

Podobné články

Kdo se může pochlubit titulem ShopRoku od Heureky?

20. 4. 2021. (redaktor: František Doupal, zdroj: Heureka)
Celkem 200 000 hlasů rozhodlo v letošním, už dvanáctém, ročníku soutěže ShopRoku o jejím vítězi. Více než tisíc přihlášených e-shopů a šest milionů recenzí, tak zní shrnutí tří hlavních kategorií, které Heureka každoročně vyhlašuje v soutěži ShopRoku. Čtěte více

Komunikaci celé skupiny Heureka Group vede Martin Žabka

14. 4. 2021. (redaktor: František Doupal, zdroj: Heureka)
Komunikační tým skupiny Heureka Group od března 2021 vede Martin Žabka, který nastoupil na nově vytvořenou pozici Group Head of Communications. Ve své nové roli je zodpovědný za mediální komunikaci, interní komunikaci, sociální sítě a za oblast firemní odpovědnosti pro skupinu devíti zemí střední a východní Evropy, ve kterých Heureka Group působí. Čtěte více

Vloni se v Česku na internetu prodalo zboží a služby za 196 miliard korun

8. 1. 2021. (redaktor: František Doupal, zdroj: APEK)
Internetové obchody zažily v roce 2020 podle očekávání rekordní rok. Podle Asociace pro elektronickou komerci (APEK) a nákupního rádce Heureka.cz dosáhly obraty e-shopů 196 miliard korun, což znamená meziroční růst 26 %. Podíl české e-commerce na maloobchodu v ČR přesáhl 16 %, což znamená skokový růst o přibližně tři procentní body. Čtěte více

Infografika: Koronavirus a nákupy on-line? 51 % Čechů nakoupilo zboží navíc

5. 1. 2021. (redaktor: František Doupal, zdroj: APEK)
Rok 2020 byl ve znamení on-line nákupů. Češi rekordně utráceli a e-commerce se na celém maloobchodě podílela z 16 %. Změny v běžném životě, které přinesl koronovirus a související omezení, ale znamenaly také potřebu pořídit si nové zboží, ať již šlo o více času stráveného doma, home office, distanční výuku či sportování. Čtěte více