Novinky

NAS servery Synology získaly nové aplikace pro týmovou spolupráci

Uživatelé NAS serverů Synology mohou do svých zařízení stahovat trojici nových aplikací pro týmovou spolupráci. Balíčky Office, Calendar a Chat jsou navzájem propojeny a umožňují zlepšit výměnu nápadů a dokumentů, řídit komunikaci mezi týmy a organizovat jejich čas.

František Doupal
Zdroj: Synology
  • 30. 11. 2016
  • 1 min
NAS servery Synology získaly nové aplikace pro týmovou spolupráci

„Organizace se musejí stále více přizpůsobovat měnícímu se pracovnímu prostředí. Společnost Synology posunuje možnosti inovací opět dál a představuje sadu jednotných lokálně instalovaných komunikačních nástrojů,“ řekl Derren Lu, viceprezident application & network group v Synology. „Aplikace pro spolupráci jsou spolu navzájem úzce propojeny, což umožňuje zlepšit výměnu nápadů mezi zaměstnanci a řídit efektivně komunikaci mezi týmy.“

Nové aplikace pro spolupráci:

  • Chat: Příspěvky, zmínky a kanály umožňují komunikaci v reálném čase a usnadňují spolupráci. Nástroje pro správu dat shromažďují všechny informace na jednom místě a šifrování soukromých kanálů chrání důvěrná data před vnitřními i vnějšími hrozbami. Pro systémy iOS a Android je dostupná mobilní verze aplikace.   
  • Calendar: Sdílení kalendářů, plánování jednání a přidávání událostí je umožněno i přímo v aplikaci MailPlus. Podpora CalDAV umožňuje synchronizovat Synology Calendar s kalendáři v iOS a macOS.
  • Office: Aplikaceumožňujespolečnou práci s dokumenty i tabulkami, vzdáleně i lokálně. Řešení Synology Office je rychlé i intuitivní a zúročuje zkušenosti společnosti se sestavením přívětivého uživatelského rozhraní.

K aktualizacím došlo i u dalších aplikací včetně multimediálních či víceplatformových balíčků a balíčků pro synchronizaci veřejných cloudů.

Obrazová galerie