Na trhu je nová generace systému HELIOS iNuvio

23. 9. 2021. (redaktor: František Doupal, zdroj: Asseco Solutions)
Produktovou řadu firmy HELIOS oficiálně doplnila nová generace ERP pro malé a střední firmy – HELIOS iNuvio. Cílem je plně nahradit jeho předchůdce, systém HELIOS Orange, který po desetiletí patřil mezi špičku na trhu ERP pro segment SME.

Historie nového produktu se píše již od roku 2018, kdy společnost Asseco Solutions představila novou edici produktové řady ERP pro malé a střední firmy – HELIOS Orange edice iNuvio. Nová edice se brzy stala vyhledávaným upgradem. Proto jeho tvůrce posléze zahájil potřebné kroky k tomu, aby se z úspěšného upgradu stal samostatný systém.

Nový systém HELIOS iNuvio dnes nabízí více než 200 vylepšení a doplňkových funkcí, které denně pomáhají tisícům pracovníků.

„HELIOS iNuvio vychází z reálných potřeb našich zákazníků. Sbírali jsme jejich podněty a připomínky z různých oborů i rozličných pracovních pozic a postupně „vyšperkovali“ iNuvio o řadu přínosných a užitečných vlastností, které z tohoto produktu dělají jedničku na trhu pro segment SME,“ uvedl Lukáš Ontl, vedoucí produktového oddělení, a dodal: „Na první pohled uživatele zaujme také intuitivní a přívětivé uživatelské rozhraní.“

Mezi nejvyhledávanější nové funkce systému HELIOS iNuvio patří manažerský pohled na data v podobě Business Intelligence, prediktivní analýzy důsledků, notifikační centrum nebo možnost centralizovaných kontrol a administrace systému.

„V dnešní rychlé a nejisté době je důležité dokázat zajistit co největší komfort a uživatelskou přívětivost pro každého pracovníka, který s naším systémem pracuje. Počítá se schopnost rychlé reakce a adaptace na změny, a to s ohledem na požadavky uživatelů. HELIOS iNuvio přichází s řešením pro služby, obchod i výrobu a ve svých funkcionalitách dokáže podpořit a pomoci firmám z absolutní většiny oborů,“ poznamenal Jiří Hub, CEO a předseda představenstva Asseco Solutions.

Prostřednictvím systému HELIOS iNuvio přichází Asseco Solutions na trh s řešením, které pomůže jak začínající firmě, tak i rostoucí společnosti, která potřebuje dokonale zvládnout veškeré firemní procesy a dostat plně pod kontrolu rutinní administrativu i řízení.

Podobné články

Motorola představila řešení „Moto Essentials for Business“ pro malé a střední podniky

20. 3. 2024. (redaktor: František Doupal, zdroj: Motorola)
Platforma Moto Essentials for Business pomáhá IT manažerům v malých a středních podnicích řešit jejich klíčové potřeby v oblasti mobility. Přináší např. přináší bezproblémovou IT podporu, pohodlnou správu zařízení a přidané funkce zabezpečení, jakož i cloudová řešení, jako je například Google Workspace pro zvýšení produktivity. Čtěte více

SAP představil novinky ve správě firemních dat s generativní AI

12. 3. 2024. (redaktor: František Doupal, zdroj: SAP ČR)
Společnost SAP oznámila novinky zaměřené na správu firemních dat. Nejvíce inovací včetně využití generativní umělé inteligence se dočkalo řešení SAP Datasphere. S cílem dále posílit důvěryhodnost dat, která nástroje s umělou inteligencí využívají, rozšířil SAP své partnerství se společností Collibra. Čtěte více
Jaroslav Luc, specialista na digitální transformaci a automatizaci firem v Enehano Solutions

Migrace českých firem do cloudu pokračuje. Čeho se obávají a co je pravda?

5. 3. 2024. (redaktor: František Doupal, zdroj: Enehano Solutions)
Během pár let musí více než tisícovka tuzemských firem přejít do cloudu. Důvodem je transformace populárního podnikového softwaru SAP a ukončení podpory stávajícího necloudového řešení na konci roku 2025. Většina firem se tohoto dlouho odkládaného kroku ale stále obává. Jaké mají důvody a jaká je dnes realita? Čtěte více

Jak může automatizace uvolnit obchodníkům ruce

16. 2. 2024. (redaktor: František Doupal, zdroj: Onlio)
Obchodní úspěch dnes nestojí jen na kvalitě výrobku. Zásadně ho ovlivňuje i obchodní strategie podpořená informačním systémem pro řízení obchodu. Vítězí obchodníci s jasným sdělením a kontrolou nad svými aktivitami, které spravují ve výkonném systému pro řízení vztahů se zákazníky. CRM dnes pomáhají obchodníkům automatizovat jejich každodenní aktivity, řídí rutinní úkoly a včas připomenou deadliny. Čtěte více