Monitory Philips a AOC dosáhly historicky nejvyššího podílu na trhu

1. 5. 2014. (redaktor: František Doupal, zdroj: MMD – Monitors & Displays Czech Republic)
Trend vzrůstajícího prodeje monitorů s většími úhlopříčkami pokračuje. Podle společnosti Context zaznamenaly 27" monitory v posledním čtvrtletí roku 2013 v regionu EMEA meziroční nárůst o více než 43 %. Na trhu s monitory zvýšily značky AOC a Philips svůj podíl o více než 13 % a jejich celkový podíl se blíží 15 %. O více než 14 % se zvýšil podíl společností také na českém a slovenském trhu.

V segmentu 27“ monitorů oba brandy společně zvýšily svůj podíl na trhu téměř o 50 % a celkově dosáhly téměř 16% podílu.

 „Obě naše značky, AOC a Philips, se dlouhodobě zaměřují na inovace a na potřeby zákazníků. Ve svém oboru jsme odborníky, udáváme trendy a vždy jsme u toho, když na trh přicházejí novinky. Větší monitory a All-in-One modely s Androidem jsou toho důkazem. Výsledkem našeho přístupu je podíl na trhu, na který jsme pyšní a který potvrzuje, že jsme si vybrali tu správnou strategii,“ řekla Jana Robešová, country managerka Czech and Slovakia ve společnosti MMD.

Také na českém a slovenském trhu pokračuje úspěšný rozvoj značek AOC a Philips. Jejich podíl na trzích v obou zemích dlouhodobě roste a v posledním čtvrtletí roku 2013 se zvýšil o více než 14 % v porovnání se stejným obdobím roku 2012, což představuje celkový podíl 11 %. Zvláště podíl monitorů AOC vzrostl o více než 40 %. Hlavní příčinou je segment 27“ monitorů, který se více než zdvojnásobil ve srovnání s předchozím rokem. V tomto segmentu AOC a Philips společně zvýšily svůj podíl na trhu o téměř 50 % a řadí se na druhé místo na trhu.

Podobné články

Hasan Koçyiğit, viceprezident pro obchod a marketing ve společnosti ViewSonic

Hasan Koçyiğit (ViewSonic): Stavíme na vztazích s partnery i zákazníky

13. 9. 2024. (redaktor: František Doupal, zdroj: DCD Publishing a ViewSonic)
Hasan Koçyiğit, viceprezident pro obchod a marketing ve společnosti ViewSonic, se s námi v rozhovoru podělil o nejnovější informace související s děním v této firmě zaměřené na zobrazovací technologie. Kromě produktových novinek se můžete seznámit také s aktuální kondicí společnosti nebo o plánu stát se dodavatelem komplexních řešení a ekosystémů. Čtěte více

David Kordík (Samsung): Nabízíme vyspělé technologie a maximální podporu partnerů

7. 6. 2024. (redaktor: Michala Benešovská, zdroj: DCD Publishing)
David Kordík, head of display division ve společnosti Samsung, nám prozradil, jaké novinky si společnost připravila v oblasti monitorů a digital signage. Řeč byla také o partnerském programu STEP a plánované Display Roadshow, kterou byste si neměli nechat ujít. Čtěte více

Sony má novou generaci displejů s vlastním řízením RGB podsvícení

19. 3. 2025. (redaktor: František Doupal, zdroj: Sony)
Sony představilo novou technologii pro displeje, která využívá nezávislý systém řízení RGB LED podsvícení s vysokou hustotou. Technologie dokáže samostatně ovládat tři základní barvy (RGB) a je vhodná pro velké obrazovky. Každá z barev RGB tak vyzařuje světlo nezávisle. Výsledkem je vysoká sytost barev a schopnost reprodukovat obraz s živým a širokým barevným gamutem. Čtěte více

Philips: monitor 34B2U3600C

23. 2. 2025. (redaktor: František Doupal, zdroj: Philips Monitors)
Philips uvedl na trh svůj první profesionální monitor s certifikací TCO Certified 10. generace a pětiletou zárukou. Model 34B2U3600C nabízí 34" zakřivený VA displej s USB-C dokovací stanicí a kombinuje vlastnosti důležité pro efektivní práci i udržitelnost. Čtěte více