Monitory Philips a AOC dosáhly historicky nejvyššího podílu na trhu

1. 5. 2014. (redaktor: František Doupal, zdroj: MMD – Monitors & Displays Czech Republic)
Trend vzrůstajícího prodeje monitorů s většími úhlopříčkami pokračuje. Podle společnosti Context zaznamenaly 27" monitory v posledním čtvrtletí roku 2013 v regionu EMEA meziroční nárůst o více než 43 %. Na trhu s monitory zvýšily značky AOC a Philips svůj podíl o více než 13 % a jejich celkový podíl se blíží 15 %. O více než 14 % se zvýšil podíl společností také na českém a slovenském trhu.

V segmentu 27“ monitorů oba brandy společně zvýšily svůj podíl na trhu téměř o 50 % a celkově dosáhly téměř 16% podílu.

 „Obě naše značky, AOC a Philips, se dlouhodobě zaměřují na inovace a na potřeby zákazníků. Ve svém oboru jsme odborníky, udáváme trendy a vždy jsme u toho, když na trh přicházejí novinky. Větší monitory a All-in-One modely s Androidem jsou toho důkazem. Výsledkem našeho přístupu je podíl na trhu, na který jsme pyšní a který potvrzuje, že jsme si vybrali tu správnou strategii,“ řekla Jana Robešová, country managerka Czech and Slovakia ve společnosti MMD.

Také na českém a slovenském trhu pokračuje úspěšný rozvoj značek AOC a Philips. Jejich podíl na trzích v obou zemích dlouhodobě roste a v posledním čtvrtletí roku 2013 se zvýšil o více než 14 % v porovnání se stejným obdobím roku 2012, což představuje celkový podíl 11 %. Zvláště podíl monitorů AOC vzrostl o více než 40 %. Hlavní příčinou je segment 27“ monitorů, který se více než zdvojnásobil ve srovnání s předchozím rokem. V tomto segmentu AOC a Philips společně zvýšily svůj podíl na trhu o téměř 50 % a řadí se na druhé místo na trhu.

Podobné články

Hasan Koçyiğit, viceprezident pro obchod a marketing ve společnosti ViewSonic

Hasan Koçyiğit (ViewSonic): Stavíme na vztazích s partnery i zákazníky

13. 9. 2024. (redaktor: František Doupal, zdroj: DCD Publishing a ViewSonic)
Hasan Koçyiğit, viceprezident pro obchod a marketing ve společnosti ViewSonic, se s námi v rozhovoru podělil o nejnovější informace související s děním v této firmě zaměřené na zobrazovací technologie. Kromě produktových novinek se můžete seznámit také s aktuální kondicí společnosti nebo o plánu stát se dodavatelem komplexních řešení a ekosystémů. Čtěte více

David Kordík (Samsung): Nabízíme vyspělé technologie a maximální podporu partnerů

7. 6. 2024. (redaktor: Michala Benešovská, zdroj: DCD Publishing)
David Kordík, head of display division ve společnosti Samsung, nám prozradil, jaké novinky si společnost připravila v oblasti monitorů a digital signage. Řeč byla také o partnerském programu STEP a plánované Display Roadshow, kterou byste si neměli nechat ujít. Čtěte více

EIZO: monitor FlexScan EV2740S

14. 9. 2025. (redaktor: František Doupal, zdroj: EIZO)
Nový 27" monitor EIZO FlexScan EV2740S s rozlišením 3 840 × 2 160 pixelů je navržen s ohledem na energetickou účinnost. Rozšiřuje nabídku výrobce v oblasti 4K UHD monitorů a nabízí moderní funkce pro použití v kancelářích. Čtěte více

František Koutník a Jana Robešová (MMD a AOC): Poptávka po monitorech v sektoru SMB rychle roste

10. 9. 2025. (redaktor: Reseller Magazine OnLine, zdroj: MMD Monitors & Displays)
Trh s obrazovkami díky velké poptávce po nových, větších monitorech s více funkcemi zažívá doslova boom. Značky Philips a AOC tento trend využívají naplno – František Koutník, country manager pro Česko a Slovensko, a Jana Robešová, B2B/SMB manažerka, přiblížili současný optimistický vývoj. Čtěte více