Monitory AOC a Philips si drží vedoucí pozici na evropském trhu

4. 4. 2016. (redaktor: František Doupal, zdroj: MMD)
Celkový evropský trh po loňském propadu vykázal oživení. Západoevropský trh se již stabilizoval, východoevropský trh pak alespoň snížil svůj tržní pokles. Monitory AOC a Philips pokračovaly v úspěšném rozvoji a růstem opět překonaly evropský trh jako takový.

Na trhu východní Evropy zvýšily obě firmy společně svůj podíl na trhu o více než pět procent ve srovnání s loňským rokem, čímž se zvýšil odstup od druhé pozice na trhu na více než osm procent.

Společnostem AOC i MMD (monitory Philips) se rovněž dařilo a dosáhly dalšího růstu podílu na trhu. V posledním čtvrtletí 2015 růst za obě společnosti dosáhl o 4,5 procenta více než ve srovnání se stejným čtvrtletím předchozího roku. S téměř 15procentním tržním podílem v součtu, drží AOC a MMD společnou pozici číslo jedna na celoevropském trhu.

Při pohledu na východní Evropu dosáhl společný tržní podíl AOC a MMD téměř 24 %, což z nich udělalo jedničku také v tomto regionu. V posledním čtvrtletí 2015 zaznamenal Philips růst podílu na trhu na úrovni deseti procent ve srovnání se stejným obdobím předchozího roku. AOC dosáhlo dokonce ještě lepšího výsledku s nárůstem podílu na trhu o 33 %.

„Stejně jako celý IT business i monitory mají za sebou náročný rok 2015. Všichni hráči na trhu se museli vypořádat se změnami kurzu dolaru a ekonomickými nejistotami na některých trzích. I navzdory složité situaci se nám podařilo růst se značkou AOC i Philips. Je to dobrý základ pro další rozvoj a růst na oživujícím se trhu,“ řekl Jiří Dubina, regional sales director v MMD.

Také prodej monitorů v České republice a na Slovensku zaznamenal pozitivní signály a obě značky na těchto trzích rostly. Philips celkově o více než 26 % ve čtvrtém čtvrtletí 2015 ve srovnání s rokem předchozím. Dosáhl tak svého historicky nevyššího podílu na trhu a s více než 13 % je číslem jedna. Pozitivní výsledky zaznamenalo i AOC se svým téměř 50% růstem ve čtvrtém čtvrtletí ve srovnání se stejným obdobím předchozího roku.

Podobné články

Hasan Koçyiğit, viceprezident pro obchod a marketing ve společnosti ViewSonic

Hasan Koçyiğit (ViewSonic): Stavíme na vztazích s partnery i zákazníky

13. 9. 2024. (redaktor: František Doupal, zdroj: DCD Publishing a ViewSonic)
Hasan Koçyiğit, viceprezident pro obchod a marketing ve společnosti ViewSonic, se s námi v rozhovoru podělil o nejnovější informace související s děním v této firmě zaměřené na zobrazovací technologie. Kromě produktových novinek se můžete seznámit také s aktuální kondicí společnosti nebo o plánu stát se dodavatelem komplexních řešení a ekosystémů. Čtěte více

David Kordík (Samsung): Nabízíme vyspělé technologie a maximální podporu partnerů

7. 6. 2024. (redaktor: Michala Benešovská, zdroj: DCD Publishing)
David Kordík, head of display division ve společnosti Samsung, nám prozradil, jaké novinky si společnost připravila v oblasti monitorů a digital signage. Řeč byla také o partnerském programu STEP a plánované Display Roadshow, kterou byste si neměli nechat ujít. Čtěte více

AGON by AOC: monitory CU34G4Z a 25G4SXU

26. 4. 2025. (redaktor: František Doupal, zdroj: AOC)
Značka AGON by AOC představila nové modely s atraktivním poměrem mezi cenou a výkonem. Zatímco varianta CU34G4Z zaujme zakřiveným 34" ultraširokoúhlým panelem s frekvencí 240 Hz, verze 25G4SXU zákazníky láká na 24,5" displej s 300Hz rychlostí. Obě novinky tak přinášejí výhodu vysoké obnovovací frekvence, kterou vyžadují soutěžní hráči, bez nutnosti vysokých příplatků. Čtěte více

TCL: herní QD-Mini LED monitory 25G64 a 27G64

13. 4. 2025. (redaktor: František Doupal, zdroj: TCL)
Nové herní monitory značky TCL přinášejí díky vlastní technologii QD-Mini LED kvalitní obraz, nadstandardní maximální jas i kontrast, vysoké obnovovací frekvence a minimální čas odezvy za překvapivě dostupnou cenu. Ocení je tak příležitostní hráči i náročnější uživatelé. Čtěte více