Monitory AOC a Philips překonaly růst evropského trhu

5. 10. 2015. (redaktor: František Doupal, zdroj: MMD – Monitors & Displays Czech Republic)
S více než 17% podílem na trhu si monitory AOC a Philips drží první místo ve východní Evropě. Obě značky společně ve druhém čtvrtletí 2015 v porovnání s prvním čtvrtletím tohoto roku navýšily svůj tržní podíl téměř o 20 %. Na celkovém evropském trhu, který hlásil pokles o více než 12 %, obě dvě značky dohromady dosáhly tržního podílu téměř 12 %, čímž si vydobyly třetí místo na trhu monitorů v Evropě.

„IT odvětví mělo v roce 2015 těžký začátek. Směnný kurz dolaru a ekonomické nejistoty oslabily trh. Ačkoliv jsme u obou našich značek monitorů, AOC a Philips, museli přijmout jistá opatření, stojíme si za svou strategií soustředění se na inovace jako je například náš 40palcový 4K monitor a na požadavky našich zákazníků,” řekl Jiří Dubina, regional sales director ve společnosti MMD. Dobré výsledky potvrzují i nejnovější údaje z trhu analytické firmy Context. „To, že rosteme a daří se nám lépe než celému trhu, dokazuje, že se naše strategie vyplácí,” dodal Jiří Dubina.

AOC a Philips v České republice a na Slovensku posílily své společné první místo a ve druhém čtvrtletí roku 2015 dosáhly na trhu téměř 15% podílu - což je oproti prvnímu čtvrtletí nárůst o víc než 20 %. Samotné AOC hlásí nárůst přes 40 %, zatímco nárůst značky Philips činí v porovnání s předchozím čtvrtletím 8 %.

Podobné články

Hasan Koçyiğit, viceprezident pro obchod a marketing ve společnosti ViewSonic

Hasan Koçyiğit (ViewSonic): Stavíme na vztazích s partnery i zákazníky

13. 9. 2024. (redaktor: František Doupal, zdroj: DCD Publishing a ViewSonic)
Hasan Koçyiğit, viceprezident pro obchod a marketing ve společnosti ViewSonic, se s námi v rozhovoru podělil o nejnovější informace související s děním v této firmě zaměřené na zobrazovací technologie. Kromě produktových novinek se můžete seznámit také s aktuální kondicí společnosti nebo o plánu stát se dodavatelem komplexních řešení a ekosystémů. Čtěte více

David Kordík (Samsung): Nabízíme vyspělé technologie a maximální podporu partnerů

7. 6. 2024. (redaktor: Michala Benešovská, zdroj: DCD Publishing)
David Kordík, head of display division ve společnosti Samsung, nám prozradil, jaké novinky si společnost připravila v oblasti monitorů a digital signage. Řeč byla také o partnerském programu STEP a plánované Display Roadshow, kterou byste si neměli nechat ujít. Čtěte více

Philips: herní monitor Evnia 27M2N5901A

21. 9. 2025. (redaktor: František Doupal, zdroj: Philips Monitors)
Monitor Philips Evnia 27M2N5901A je navržený tak, aby hráčům, tvůrcům obsahu i dalším náročnějším uživatelům přinesl kvalitní obraz, flexibilitu a možnost pohodlného multitaskingu. Zařízení disponuje technologií Dual Mode (která nabízí rozlišení UHD při 160 Hz a rozlišení FHD při 320 Hz), osvětlením Ambiglow nebo USB hubem a KVM přepínačem pro obsluhu vícera zařízení. Čtěte více

EIZO: monitor FlexScan EV2740S

14. 9. 2025. (redaktor: František Doupal, zdroj: EIZO)
Nový 27" monitor EIZO FlexScan EV2740S s rozlišením 3 840 × 2 160 pixelů je navržen s ohledem na energetickou účinnost. Rozšiřuje nabídku výrobce v oblasti 4K UHD monitorů a nabízí moderní funkce pro použití v kancelářích. Čtěte více