Monitory AOC a Philips ovládly ve 3. čtvrtletí 2013 český trh

20. 1. 2014. (redaktor: František Doupal, zdroj: MMD)
Společnost MMD – Monitors & Displays Czech Republic, pod kterou spadají značky Philips a AOC, pokračovala ve třetím čtvrtletí roku 2013 na českém trhu s monitory v růstu. Společně se sesterskou značkou Philips mají dohromady tržní podíl blížící se 16 %, a drží tak první pozici na trhu.

Podle posledních výsledků analytické společnosti Context show vzrostl za 3. čtvrtletí roku 2013 podíl monitorů AOC na trhu o trojmístnou hodnotu ve srovnání se stejným obdobím roku 2012. Velký podíl na celkovém růstu má segment 27” monitorů, který ve 3. čtvrtletí loňského roku meziročně vzrostl o více než 20 %. AOC v tomto segmentu narostlo o více než 200 %, Philips o téměř 70 %. Obě značky dohromady drží i v tomto segmentu první místo, sama značka Philips s více než 14 % je na druhém místě.

„S výsledky, kterých jsme dosáhli v uplynulém roce, jsme velmi spokojení. Je patrné, že náš zákaznicky orientovaný přístup a trvalé inovace produktů mají pozitivní vliv na růst tržních podílů,“ komentovala Jana Robešová, country managerka Czech and Slovakia ve společnosti MMD. „Obě naše značky, AOC i Philips, přinášejí na trh inovativní produkty a řešení, která naplňují potřeby všech segmentů trhu. V kombinaci s naší obchodní a marketingovou strategií jsme dosáhli v Čechách úspěchu v podobě růstu tržních podílů. Jelikož trh monitorů zaznamenal růstovou tendenci a pro rok 2014 předpokládáme jeho stabilizaci, věřím, že díky nastavené strategii a inovativním produktům budeme i nadále pokračovat v úspěšném vývoji,“ doplnila Jana Robešová.

Podobné články

Hasan Koçyiğit, viceprezident pro obchod a marketing ve společnosti ViewSonic

Hasan Koçyiğit (ViewSonic): Stavíme na vztazích s partnery i zákazníky

13. 9. 2024. (redaktor: František Doupal, zdroj: DCD Publishing a ViewSonic)
Hasan Koçyiğit, viceprezident pro obchod a marketing ve společnosti ViewSonic, se s námi v rozhovoru podělil o nejnovější informace související s děním v této firmě zaměřené na zobrazovací technologie. Kromě produktových novinek se můžete seznámit také s aktuální kondicí společnosti nebo o plánu stát se dodavatelem komplexních řešení a ekosystémů. Čtěte více

David Kordík (Samsung): Nabízíme vyspělé technologie a maximální podporu partnerů

7. 6. 2024. (redaktor: Michala Benešovská, zdroj: DCD Publishing)
David Kordík, head of display division ve společnosti Samsung, nám prozradil, jaké novinky si společnost připravila v oblasti monitorů a digital signage. Řeč byla také o partnerském programu STEP a plánované Display Roadshow, kterou byste si neměli nechat ujít. Čtěte více

Společnost TPV získala platinové hodnocení udržitelnosti EcoVadis

11. 8. 2025. (redaktor: František Doupal, zdroj: MMD Monitors & Displays)
Mateřská společnost značek AOC, MMD Monitors & Displays, TP Vision a PPDS získala nejuznávanější hodnocení udržitelnosti podnikání v oboru. Zařadila se tak mezi jedno procento nejlepších organizací na světě. Čtěte více

ViewSonic: monitory řady VG41V

9. 8. 2025. (redaktor: František Doupal, zdroj: ViewSonic)
Nová řada USB-C monitorů VG41V od ViewSonicu je navržena pro každodenní pracovní nasazení a zvýšení produktivity napříč různými pracovními prostředími. Nové modely jsou k dispozici s rozlišením Full HD (24" a 27") a QHD (27") a vedle videokonferenčních funkcí nabízejí funkci rozpoznání obličeje s podporou Windows Hello pro bezpečné a okamžité přihlášení do digitálního pracovního prostředí. Čtěte více