Monitory AOC a Philips ovládly ve 3. čtvrtletí 2013 český trh

20. 1. 2014. (redaktor: František Doupal, zdroj: MMD)
Společnost MMD – Monitors & Displays Czech Republic, pod kterou spadají značky Philips a AOC, pokračovala ve třetím čtvrtletí roku 2013 na českém trhu s monitory v růstu. Společně se sesterskou značkou Philips mají dohromady tržní podíl blížící se 16 %, a drží tak první pozici na trhu.

Podle posledních výsledků analytické společnosti Context show vzrostl za 3. čtvrtletí roku 2013 podíl monitorů AOC na trhu o trojmístnou hodnotu ve srovnání se stejným obdobím roku 2012. Velký podíl na celkovém růstu má segment 27” monitorů, který ve 3. čtvrtletí loňského roku meziročně vzrostl o více než 20 %. AOC v tomto segmentu narostlo o více než 200 %, Philips o téměř 70 %. Obě značky dohromady drží i v tomto segmentu první místo, sama značka Philips s více než 14 % je na druhém místě.

„S výsledky, kterých jsme dosáhli v uplynulém roce, jsme velmi spokojení. Je patrné, že náš zákaznicky orientovaný přístup a trvalé inovace produktů mají pozitivní vliv na růst tržních podílů,“ komentovala Jana Robešová, country managerka Czech and Slovakia ve společnosti MMD. „Obě naše značky, AOC i Philips, přinášejí na trh inovativní produkty a řešení, která naplňují potřeby všech segmentů trhu. V kombinaci s naší obchodní a marketingovou strategií jsme dosáhli v Čechách úspěchu v podobě růstu tržních podílů. Jelikož trh monitorů zaznamenal růstovou tendenci a pro rok 2014 předpokládáme jeho stabilizaci, věřím, že díky nastavené strategii a inovativním produktům budeme i nadále pokračovat v úspěšném vývoji,“ doplnila Jana Robešová.

Podobné články

Hasan Koçyiğit, viceprezident pro obchod a marketing ve společnosti ViewSonic

Hasan Koçyiğit (ViewSonic): Stavíme na vztazích s partnery i zákazníky

13. 9. 2024. (redaktor: František Doupal, zdroj: DCD Publishing a ViewSonic)
Hasan Koçyiğit, viceprezident pro obchod a marketing ve společnosti ViewSonic, se s námi v rozhovoru podělil o nejnovější informace související s děním v této firmě zaměřené na zobrazovací technologie. Kromě produktových novinek se můžete seznámit také s aktuální kondicí společnosti nebo o plánu stát se dodavatelem komplexních řešení a ekosystémů. Čtěte více

David Kordík (Samsung): Nabízíme vyspělé technologie a maximální podporu partnerů

7. 6. 2024. (redaktor: Michala Benešovská, zdroj: DCD Publishing)
David Kordík, head of display division ve společnosti Samsung, nám prozradil, jaké novinky si společnost připravila v oblasti monitorů a digital signage. Řeč byla také o partnerském programu STEP a plánované Display Roadshow, kterou byste si neměli nechat ujít. Čtěte více

AOC rozšířilo nabídku cenově dostupných herních monitorů s vysokou obnovovací frekvencí

25. 6. 2025. (redaktor: František Doupal, zdroj: AOC)
Značka AGON by AOC rozšířila nabídku cenově dostupných monitorů vhodných i pro soutěžní hraní. Trojice novinek s rozlišením QHD zaujme primárně vysokými obnovovacími frekvencemi. Model AOC Gaming Q25G4SR s úhlopříčkou 24,5" přináší frekvenci 300 Hz. Modely Q27G42ZE a Q27G4ZR pak na 27" obrazovce přinášejí frekvenci 240 Hz s možností přetaktování až na 260 Hz. Čtěte více

BenQ uvedl na trh 4K monitor PV3200U pro videotvůrce

24. 6. 2025. (redaktor: František Doupal, zdroj: BenQ)
Nový 32" 4K monitor BenQ PD3200U byl vyvinutý pro specifické potřeby tvůrců videí a youtuberů jako efektivní a spolehlivé řešení běžných situací při postprodukci, jako jsou nekonzistentní barvy, úprava zvuku či neefektivní sdílení pracovního prostoru mezi více zařízení. Čtěte více