Mio si reklamované navigace vyzvedne u zákazníka

30. 11. 2011. (redaktor: Petra Piscová, zdroj: Mio)
Mio poskytuje ke všem typům svých navigací servisní služby, které umožňují zákazníkům snadno vyřešit vzniklé problémy. Jako jediný výrobce autonavigací zahrnuje do servisních služeb vyzvednutí porouchané navigace u zakázníka a možnost zjistit status opravy přes internet.

„V případě, že dojde k poruše navigačního zařízení je pro nás samozřejmostí pomoci našim zákazníkům vyřešit tuto situaci co nejlepším a nejrychlejším způsobem. Odpovědní pracovníci vyzvednou produkt u zákazníka a do pěti pracovních dnů od přijetí produktu do servisu mu plně funkční navigací opět vrátí,“ řekl Tomáš Kudweis, obchodní a marketingový manažer společnosti Mio Česká republika a Slovensko, a dodává: „Tato služba je bezplatná pro všechny zařízení v rámci jejich záruční doby, zákazníci ji mohou využít jako zpoplatněnou i po uplynutí záruční doby“.

K čerpání těchto služeb je nezbytné, aby se zákazník zaregistroval do klubu Mio prostřednictvím internetových stránek společnosti. Pro předání produktu k opravě vyplní na internetových stránkách tzv. RMA formulář, což je formulář pro vrácení či reklamaci zboží, a při odevzdávání produktu jej předá spolu s kopií dokladu o zakoupení.

Odpovědný pracovník navigaci pak vyzvedne na požadované adrese a vrátí ji opravenou na adresu, která se nemusí shodovat s adresou vyzvednutí. Záleží pouze na požadavcích zákazníka. Ten také může status opravy své navigace sledovat prostřednictvím internetu a mít tak průběh reklamace stále pod kontrolou.

V případě jakýchkoli dotazů se klienti společnosti Mio mohou též obrátit na konzultanty linky technické podpory, kteří jim jsou k dispozici v pracovní dny od 9.00 do 17.00 hodin.